امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فدراسيون فکر ندارد

#1
فدراسيون فکر ندارد 1

هاشمی طبا در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با مقایسه دوران حضورش با شرایط فعلی ورزش از شرایط کنونی نظارت بر روند کاری، تیم ملی انتقاد کرد.

در فدراسیون پیگیری لازم وجود ندارد

ما از دو منظر می توانیم به موضوع باختهای اخیر تیم ملی جوانان و امید نگاه کنیم. اول از دیدگاه مدیریتی که به نظر می رسد پیگیری و مدیریت لازم را ندارد. یا حداقل وقتی ما از بیرون به آن نگاه می کنیم. در فدراسیون آن سخت کوشی و جدی ات برای پیگیری مسایل وجود ندارد. در حالی که در زمان آقای صفایی فراهانی این موضوع وجود داشت و مهم بود.

سنجشی برای آمادگی بازیکنان تیم ملی وجود ندارد

موضوع بعدی که باید مورد بررسی قرار گیرد، میزان آمادگی و توان ورزشکار است. در زمانی که من در ورزش بودم سیستم سنجشی گذاشته بودم که می شد بر اساس آن با حساب و کتاب و عدد و رقم می شد فهمید که هر کسی در چه موقعیتی هست. باید معیاری وجود داشته باشد که وقتی از مدیر یا مربی تیم ملی سوال می شود که چرا از فلان بازیکن استفاده کردی بتواند با دلیل و برهان و ععد و رقم بگوید که این فرد آماده بوده است، نه اینکه بگوییم چون در تمرینات خوب بود! مخصوصا اینکه من می بینم بحث می شود که تیم خیلی تمرین داشته، اتفاقا گاهی تمرین زیاد موجب کاهش توان بازیکن می شود. اما چه معیاری برای سنجش در اینمورد وجود دارد، هیچی!

تنها قلعه نویی شجاعت داشت که مسخره شد

بحث بعدی و قابل تامل تاکتیکهایی است که این روزها در دستور کار تیمها وجود دارد.یک زمان تاکتیک 2-5-3 در فوتبال ما وجود داشت و جا افتاده بود. اما به ناگهان فوتبال ما شروع به کپی برداری از تاکتیکهای فوتبال روز اروپا با 1-2-3-4،

1-4-1-4 و 3-4-4 شد، تنها برای اینکه بگوییم ما عقب نیستیم. اما نه چیدمان ما در زمین درست بود و نه بازیکنان ما برای این تغییر تاکتیکی آماده بودند. تنها مربی که شجاعت آن را داشت که همچنان سیستم 2-3-5 را در زمین پیاده کند، آقای قلعه نویی بود که متاسفانه مسخره اش کردند که سیستم عهد دقیانوس را استفاده می کند.

تیم ملی امید هویت ندارد

من خودم یکی از بازیها را نگاه کردم ما فقط دفاع می کردیم. البته ما از بیرون نگاه می کنیم.اما تیم ملی امید اصلا هویت ندارد. با این شرایط ما حالا حالا ها به نتیجه نمی رسیم. تیم ملی امید باید هویت داشته باشد . منظورم این نیست که دائم در اردو باشند. اما باید اردوهای خودشان را داشته باشند، به تیم ملی بزرگسالان نروند. در کل بگویم باید مشخصا بازیکن امید باشند. زمانی که من رییس سازمان بودن و آقای دادکان رئسا سزپزستی تیم ملی امید را برعهده گرفت ما موفق شدیم در بوسان با تیم ملی قهرمان شویم.

فدراسیون فوتبال فکر ندارد

به نظر من این نتایج نشان می دهد که در فدراسیون فوتبال ما فکر و اندیشه اصلا جایگاهی ندارد. الیته منظور این نیست که فککر نکنند چون همه نتفکر هستند. اما این درایت و دور اندیشی که با فوتبالمان چه کار کنیم؟ چرا مربی ایرانی چرا خارجی و اینکه هر روز یک تصمیم جدیدی می گیرد بر می گردد به اینکه افرادی که در حال حاضر در راس کار هستند. منش فوتبالی ندارد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  ذوالفقارنسب: این دولت توانایی واگذاری استقلال و پرسپولیس را ندارد/ بردن سرخابی ها به
  لوئیس سوارز؛ بازیکنی که قصد تمام شدن ندارد(عکس)
  کلوپ: مشکلی بین صلاح و مانه وجود ندارد
  ژیمناستیک؛ فدراسیونی که دبیر ندارد‍!
  منزوی: استقلال شفافیت مالی ندارد/ زمان عقد قرارداد با شفر دلار ۳۹۰۰ تومان بود!
  هاشمی‌طبا: AFC به ما اعتماد ندارد/ میزبانی جام ملت‌ها را به ایران نمی‌دهند
  کمیته فنی دوچرخه سواری خروجی خاصی ندارد
  کیک بوکسینگ واکو هیچ فعالیتی با فدراسیون رزمی ندارد
  چرا هیچ تیمی برای مهندسی بودن لیگ مدرک ندارد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان