امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این " ۳ شهید هسته‌ای " را جا نیندازید!

#1
Heart 
میان هیچ یک از شهیدان راه انقلاب اسلامی از سال ۴۲ تا شهدایی که هم اکنون در جبهه مقاومت در سوریه و عراق به شهادت می رسند تفاوتی نیست و کسی شأنیت دسته بندی برترین انسان های عالم را ندارد.
این " ۳ شهید هسته‌ای " را جا نیندازید!
به گزارش جهان، یکی از کاربران شبکه اجتماعی گوگل پلاس نوشت: «چند روز پيش يكي از دوستان با من تماس گرفت و گفت فلاني شنيدي كه در همايش دلواپسان عكس شهيد علیمحمدی و شهيد رضايی‌نژاد را حذف كرده‌اند؟»

این آغاز یادداشت خانم منصوره کرمی همسر دانشمند هسته ای شهید، دکتر علیمحمدی در روزنامه اعتماد است. این اتفاق مربوط به برگزاری همایش خط قرمز با موضوع مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۱+۵ است که سه هفته پیش برگزار شد. وی در ادامه از این اقدام انتقاد و به کسانی که این اقدام را مرتکب شدند درباره نتیجه اقداماتشان هشدار می دهد.

تصویری از دکور مراسم

متأسفانه کج سلیقگی و ان شاء الله اقدام غیرعامدانه برخی دوستان کم آشنا با حوزه «مدیریت پیام» با شیطنت خبرنگار اصلاح طلب اعتماد همراه و گلایه این همسر بزرگوار شهید گرانقدر هسته ای مان، رسانه ای شد.

از خبرنگاران اصلاح طلبی که همکاران قبلی شان اکنون در bbc و voa و خرده سایتهای ضد انقلاب تازه کار پس از فتنه ۸۸ مشغول زیر پا گذاشتن خون شهیدان هستند انتظاری نیست که از این بانوی بزرگوار و داغدیده ـ که به حق هم انتقاد کرده است ـ بخواهند تا درد دلش را رسانه ای نکند، انتظار از دوستانی است که با ندانم کاری و اقدامات جاهلانه و حتی با نیت خیر، هزینه سنگینی به خط مقاومت تحمیل می کنند.

بی تردید هیچ توجیه و استدلالی درباره این اقدام جاهلانه وجود ندارد و این دوستان باید زمینه جبران آنچه که رخ داده را فراهم و از همسران شهیدان علی‌محمدی و رضایی‌نژاد و البته شهید رضا قشقایی عذرخواهی و دلجویی نمایند.

از سویی همسران شهدای هسته ای جایگاهی دارند که به هیچ وجه نباید هزینه جریانهای سیاسی شود؛ به خصوص جریانهایی که پرونده شان در خصوص رد نیاز مبرم ایران به انرژی هسته ای و وادادگی محض و نابودی همه دستاوردهای شهدای هسته ای روشن است.

میان هیچ یک از شهیدان راه انقلاب اسلامی از سال ۴۲ تا شهدایی که هم اکنون در جبهه مقاومت در سوریه و عراق به شهادت می رسند تفاوتی نیست و کسی شأنیت دسته بندی برترین انسان های عالم را ندارد.

متن یادداشت همسر شهید علی‌محمدی به شرح زیر است:

«حقيقتش اين است كه چند روزي است كه به فكر فرورفته‌ام كه آنها دلواپس چه هستند كه شهيد علي‌محمدي و شهيد رضايي‌نژاد دلواپس آن نيستند. آيا، آن روزهايي كه شهيد علي‌محمدي و شهيد رضايي‌نژاد نگران بودند اينها اصلا معني نگراني را مي‌دانستند چيست؟ آيا، آن روزها كه همسران ما به شهادت رسيدند، اين آقايان نگران شده بودند؟ و همايشي گذاشتند تا مسوولان را بيدار كنند تا بيشتر از دانشمندان كشورمان مراقبت كنند؟ آيا، آن روزها كه بين شهدا فرق مي‌گذاشتند و شهيد درجه يك، دو و سه درست مي‌كردند، اصلا نگران صدماتي كه به انقلاب، مردم و خانواده شهدا مي‌زدند، بودند؟ آيا از دل من و همسر شهيد رضايي‌نژاد با خبر بودند؟ كه حالا آنها نگران شده‌اند و ما بي‌خيال انقلاب.

شنيده‌ام بعضي از آقايان دلواپس معتقدند كه دولتمردان، رهبري نظام را تحت فشار قرار داده‌اند و براي همين هم رهبري هيچ صحبتي نمي‌كنند! خيلي تعجب كردم كه اين چه جور دلواپسي است كه شما به خود اجازه مي‌دهيد حتي اقتدار رهبري نظام را هم زير سوال ببريد. آيا فكر نمي‌كنيد ناخواسته در دام دشمن افتاده‌ايد و شايد اين راهي كه مي‌رويد شما را به ناكجاآباد ببرد؟ آيا، شما نمي‌دانيد تنها پشتوانه انقلاب وجود رهبري انقلاب و وحدت مردم است؟ اگر ما الان با اعتماد به نفس پشت ميز مذاكرات مي‌نشينيم به خاطر تصميمات درستي بوده است كه از رهبري نظام تا مسوولان نظام، از اول پيروزي انقلاب اسلامي، در زمان‌هاي مناسب گرفته‌اند.»
این " ۳ شهید هسته‌ای " را جا نیندازید! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط hanie directioner ، farhad-
آگهی
#2
دلم واسشون میسوزه Sad
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این " ۳ شهید هسته‌ای " را جا نیندازید! 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این " ۳ شهید هسته‌ای " را جا نیندازید! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رضایی: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است
  اتحاديه راديو و تلويزيون عراق اقدام شبکه MBC در توهین به شهید المهندس را محکوم کرد!
  مراسم رونمایی از شناسنامه شهید حاج قاسم سلیمانی در قم
  ترامپ: از برجام خارج شدیم/ تحریمهای هسته ای باز می‌گردد
  بازیگری که شهید مدافع حرم شد+ عکس
  آخرین اخبآر مذآکرآت هسته ای 1+5
  ماجرای گفتگوی جالب دختر شهید مدافع حرم با رهبر انقلاب
  شهید گمنامی که صورتش پس از 15 سال سالم بود + عکس
  نتانیاهو تاوان خیال بافی خود را خواهد داد/ «حزب الله» خارج از توافق هسته ای است
  ایران پس از برجام وارد دوره جدیدی از فعالیت هسته‌ای می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان