امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محمدي:برنامه90 تاثير منفي روي رشد فوتبال دارد

#1
شکست تيم جوانان ايران برابر تايلند حالا فوتبال ايران را با يک نااميدي جديد روبه‌رو کرده است. تيم هاي پايه ما اصلا وضعيت خوبي ندارند و به جز اين تيم، تيم اميد هم کمتر از يک ماه از مسابقات اينچئون حذف شد.

محمدي:برنامه90 تاثير منفي روي رشد فوتبال دارد 1




 اکبر محمدی که خودش سابقه مربیگری در تیم جوانان را دارد به "ورزش سه" گفت، که مشکل فوتبال ایران است که با آدم ها مشکل دارند نه با برنامه ها:

فوتبال ایران مسیر غلطی را می‌رود
زمانی که در تیم زیر 16 سال مسئولیت داشتم برای بازی ها به غرب آسیا رفتم و من در آنجا پیشرفت تیم های عرب را دیدم. بعد از آن به مسابقات قهرمانی آسیا رفتیم و من در آنجا پیشرفت تیم های غرب آسیا را دیدم. متاسفانه من بعد از آن بازی ها دیدم که فوتبال ایران مسیر غلطی را طی می‌ کند. در فوتبال ایران چیزی به نام آموزش وجود ندارد و به همین دلیل ما به مشکل خورده ایم.

هر بازیکن 10هزار ساعت آموزش نیاز دارد
هر بازیکنی در رده های پایه به 10هزار ساعت آموزش نیاز دارد. در 2500 ساعت اول باید آموزش ببینند که کلا آموزش یعنی چه و با مفاهیم آموزش آشنا شوند. در 2500 ساعت دوم باید یاد بگیرند چطور تمرین کنند. در 2500 ساعت سوم باید یاد بگیرند که چطور رقابت کنند و در 2500 ساعت چهارم این مساله را یاد می‌ گیرند که چطور بازی را ببرند متاسفانه ما از روز اول فقط دنبال بردن هستیم و خب طبیعی است که این مساله فقط فشار روی بازیکن زیاد می‌ کند و چیزی به او یاد نمی‌ دهد، این مساله است که در درجه اول در باشگاه به بازیکنان تحمیل می‌ شود.

باشگاه ها هیچ توجهی به تیم های پایه شان ندارند
باشگاه های مطرحی در فوتبال ایران هستند که اصلا هیچ کنترلی روی تیم های پایه شان ندارند، آنها برای اینکه هزینه نکنند تیم ها را به صورت کنترات اجاره می‌ دهند تا افراد خودشان هزینه تیم را بدهند، مربیان پایه زیادی وجود دارند که مطالبات سال های گذشته شان را دریافت نکرده و خیلی ها که اصلا مجانی کار کرده اند.

دوستی مهر جدیدا در چه کلاس مربیگری شرکت کرده است؟
ما برای افزایش دانش مربیان هیچ اهمیتی قایل نمی شویم و آنها را به کلاس های مربیگری نمی فرستیم. به طور مثال آقای علی دوستی مهر سال هاست که در تیم های پایه کار می‌ کند و همیشه مشغول به کار است. سوال من اینجاست که او در چه کلاسی شرکت کرده تا علم مربیگری را افزایش بدهد؟ این ها مشکل فوتبال ایران است.

با برنامه ریزی به فوتبال ژاپن هم می‌ رسیم
در تیم زمان من که آن همه به آن انتقاد شد، ما با وجود اینکه در گروه بسیار سختی قرار داشتیم موفق شدیم همین ژاپن را شکست دهیم تا الان هزینه های زیادی برای تیم جوانانش کرده است ولی وقتی از امارات آمدیم چه شد؟ به ما حمله همه جانبه شد.

قبول ندارم در فوتبال ایران استعداد وجود ندارد
به هیچ عنوا قبول ندارم در فوتبال ایران استعداد وجود ندارد، زمانی که من سرمربی تیم‌ملی جوانان بودم 120مربی استعدادیاب داشتم و شما دیدید ما چه بازیکنانی را به فوتبال معرفی کردیم. بازیکنانی را معرفی کردیم که اصلا سابقه بازی در باشگاه نداشتند و افتخار می‌ کنم که الان بگویم 4، 5 نفر از آنها مستقیم به تیم‌ملی بزرگسالان رفته اند. اتفاقا ما در فوتبالمان استعداد داریم ولی استعدادیابی کار حساس و ظریفی است. سردار آزمون در آن زمان در تیم سپاهان حضور داشت و حتی یک دقیقه به او بازی نمی‌ دادند ولی آخرش چه شد؟ بعد از اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد یک راست به روبین کازان رفت، این نشان می‌ دهد که استعداد در فوتبال ایران وجود دارد.

فردوسی پور فوتبال را به مسیر درستی نمی‌ برد
در سلامت عادل فردوسی پور هیچ شکی وجود ندارد، هرگز منظور من این نیست که او از عمد کاری می‌ کند که فوتبال به حاشیه برود. اما این را می‌ دانم که او با برنامه اش به فوتبال کمک نمی‌ کند. او باید طوری برنامه ریزی کند که از طریق برنامه اش فوتبال پیشرفت کند. او باید بیشتر از اینکه به اشخاص بها بدهد، به برنامه ها بها بدهد تا فوتبال ایران از برنامه نود تاثیر مثبت بگیرد.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
محمدي:برنامه90 تاثير منفي روي رشد فوتبال دارد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
Subarrow مطهری: پرسپولیس ژن قهرمانی دارد
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  پنجعلی: پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان