امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تله پاتي چيست و چگونه انجام مي گيرد ايا تله پاتي حقيقت دارد ؟

#1
تله پاتي چيست و چگونه انجام مي گيرد ايا تله پاتي حقيقت دارد ؟

ارتباط بين دو ذهن را تله پاتي مي گويند . ارتباط بدون استفاده از حواس پنج گانه را منظورم است. ممكن است شما بخواهيد حرفي را بزنيد و دقيقا همان مطلب را ديگري مي گويد يا اينكه با كسي كاري داشته باشيد و او به شما زنگ بزند اينها ارتباطات تله پاتي هستند . البته هنوز مشخص نيست كه چگونه انجام مي گيرد ولي با تمريناتي مي توان آنها را افزايش داد. فرضيه اي كه در تله پاتي وجود دارد اين است كه افكار به صورت ارتعاش در فضا پراكنده مي شود و به سمت كسي كه منظور ما است و حتي ديگران پراكنده مي شود اگر افكار ما خيلي قوي باشد يا فرد گيرند در شرايط خاصي باشد از نظر روحي و رواني احتمال اينكه امواج فكري ما را دريافت كند امكان پذير مي شود. كه اين مورد را تله پاتي يا فكر خواني مي گويند.بسیاری از افراد مایلند فکر دیگران را بخوانند يا اينكه كاري كنند كه فكرشان را ديگران نخوانند. به هر حال براي هر دو مورد مي توان با تقويت فكر و استفاده از تكنيك هاي ذهني قابليت هايي را بدست آورد . مثلا اگر شما با تمام قوا و توان به موضوعي فكر كنيد يا به كسي فكر كنيد او مي فهمد كه كسي دارد به او فكر مي كند اصلاح عاميانه آن اين است كه اگر در گوششان زنگ مي خورد اين يك نوع ارتباط يا خبر شدن از اين است كه كسي به ما فكر مي كند مثبت يا منفي . 

مشكلي كه در تله پاتي وجود دارد اين است كه زماني كه شما در اين كار خبره شديد ديگر نمي توانيد افكار ديگران را نخوانيد و اين مي تواند مشكل بزرگي را براي شما بوجود آورد پس در همان ابتدا بهتر است شما به اين مشكل آگاه باشيد.



ي انجام تمرينات تله پاتي لازم است بتواند روي يك موضوع ساده تمركز كنيد .مثل يادگيري خطاطي ، در تله پاتي شما بايد به موضوعات بسيار ساده در يك زمان مشخص فكر كنيد سپس از فرد ديگري بخواهد در يك وصعيت خلسه مانند يا آرامش قرار گيرد تا پيام شما را دريافت كند. براي انجام اين كار از كارت هاي esp استفاده مي كنند اين كارت بايد در ابعاد كارت ويزيت پرينت شود و در مدت تمركز به انها فكر كنيد يا روي انها تمركز کنيد . از سوژه گيرنده بخواهيد افكار و چيزي يا اشكالي كه در ذهنش مي ايد را ياداشت كند شما به اين صورت مي توانيد عضلات ذهنتان را تقويت كنيد تا قدرت تله پاتي تان افزايش يابد. كارت هاي ESP براي افزايش قدرت تله پاتي و تمركز استفاده مي شود . در قسمتي ديگر براي انتقال رنگ مي توانيداز كارت ها استفاده كنيد و پس از مهارت در اين زمينه چيزهاي مشكل تر مثلا يك ميوه را انتقال دهيد يا يك شكل ديگر . پس از انجام تمرينات ابتدايي و مقدماتي پايه اي تله پاتي هم تمركز شما بيشتر شده است و هم قدرت انتقال پيام در شما تقويت شده است . در اين صورت مي توانيد به سراغ پيام هاي پيچيده تر برويد.پس با انتقام پيام هاي ساده شروع كنيد . در اينگونه تمرينات بهتر است كه شما يك يار داشته باشيد كه بتواند هم پاي شما تمرين انجام دهيد انجام تمرينات تله پاتي esp دو نفره هستند.
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny ، Itsali
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه در ۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه در ۲۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه عادت های بد را به سادگی ترک کنیم؟
  چگونه با تنهایی و کمرویی کنار بیاییم؟
  رابطه خشونت آمیز چیست و خشونت و آزار خانگی چه مفهومی دارد؟
  والدین چگونه باید با افسردگی نوجوانان برخورد کنند؟
  روش صحیح کنترل و عاشق کردن مردان چگونه است؟
  چگونه سلامت روان داشته باشم؟
  چگونه روانی شاد و سالم داشته باشیم
  برای غلبه بر خشم خود چه کار هایی انجام میدید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان