امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال کانن ایکسوس 140 اچ اس

#1
Video 
نقد و بررسی دوربین عکاسی کنون IXUS 140
Canon IXUS 140 (که با نام Canon PowerShot ELPH 115 IS) نیز شناخته می‌شود یکی دیگر از مدل‌های شکیل سری IXUS است این دوربین از بزرگنمایی اپتیکال 8 برابری فاصله کانونی 28 الی 224، دقت حسگر 16 مگاپیکسلی، Wi-Fi داخلی، موتور پردازنده DIGIC 4، فیلمبرداری 720p HD با صدای مونو، لرزشگیر اپتیکال تصویر و صفحه نمایش 3 اینچی برخوردار است. در این دوربین مد Smart Auto نیز وجود دارد که می‌تواند 32 صفحه مختلف را شناسایی کند.

دوربین دیجیتال کانن ایکسوس 140 اچ اس 1 دوربین دیجیتال کانن ایکسوس 140 اچ اس 1 دوربین دیجیتال کانن ایکسوس 140 اچ اس 1

نتیجه گیری
Canon IXUS 140 یکی از ارزان قیمت‎ترین مدل‌های سری IXUS است و با وجود قیمت پایین آن افتی در کیفیت مشاهده نمی‌شود. Canon IXUS 140 یک دوربین خوش ساخت بوده و فناوری wifi و GPS در آن به کار رفته است. به طور کلی کیفیت عکس این دوربین چندان تفاوتی با دیگر مدل‌های گران قیمت‌تر IXUS ندارد ولی اگر کمی جزئی‌تر آن را بررسی کنید متوجه خواهید شد با اینکه عکس‌ها در وضعیت‌های پرنور مشکلی ندارند ولی با کمی کاهش نور سریعا کیفیت افت می‌کند

البته این افت کیفیت برای عکاسانی که معمولا در طول روز عکس‌هایشان را می‌گیرند مشکلی ایجاد نمی‌کند.
Canon IXUS 140 برای افرادی که به دنبال یک دوربین کامپکت همه کاره‎ی خوش ساخت، نازک و با بدنه فلزی هستند، بسیار مناسب است. علاوه بر این ویژگی‌ها این دوربین دارای دقت حسگر 16 مگاپیکسلی، بزرگنمایی اپتیکال 8 برابری، فیلم برداری 720p HD، فیلترهای افکت هوشمند، صفحه نمایش 3 اینچی نیز می‌باشد. در این دوربین کمبودهایی در زمینه تنظیم دستی نوردهی، تراز سفیدی و سطوح رنگی حس می‌شود که در مورد سری IXUS نیز چندان بعید نیست.

دوربین دیجیتال کانن ایکسوس 140 اچ اس 1 دوربین دیجیتال کانن ایکسوس 140 اچ اس 1 دوربین دیجیتال کانن ایکسوس 140 اچ اس 1
روی هم رفته، با وجودی که Canon IXUS 140 چندان پیشرفت برجسته‌ای نسبت به مدل‌های سری قبل خود نداشته است ولی این دوربین از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و مهمتر از آن قیمت پایینتری نسبت به مدل‌های پیشین خود دارد.
IXUS 140 برای عکاسان عادی مناسب است که به دنبال یک دوربین با قابلیت عکاسی راحت و سریع می‌باشند. این دوربین می‌تواند عکس‌هایی را برای شما به ارمغان بیاورد که کمترین نیاز را به ویرایش داشته باشد (حداقل در محیط‌های پرنور) و اینطور که پیداست گزینه‌‌ی خوبی برای خریداری می‌باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان