امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس 6150

#1
Video 
نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون Coolpix S6150
دوربین نیکون مدل Coolpix S6150 مدل جدیدی از کامپکت های سری S یا Style این شرکت است. این دوربین دارای توانایی بزرگنمایی اوپتیکال 7 برابر , شیشه ی ED نیکون , صفحه نمایش لمسی 3 اینچ با رزولوشن 460000 پیکسل و پردازشگر EXPEED C2 است. طراحی این دوربین بسیار زیباست در رنگ های مشکی , صورتی , قرمز و بنفش موجود می‌باشد.

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس 6150 1 دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس 6150 1 دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس 6150 1
جمع بندی
وقتی از دوربین های نیکون صحبت به میان می‌آید سطح انتظار ها بالا می‌رود چون همیشه دوربین های زیبا با کیفیت ساخت بالا ارایه داده است ولی وقتی با مدل Coolpix S6150 روبه رو می‌شویم آن چیزی که انتظارش را داشتیم نمی‌بینیم.

این دوربین به نسبت قیمتش مشخصات خوبی دارد. تنظیماتی که قالبا در منوی اصلی موجود می‌باشد را از طریق زبانه ی پشت دوربین هم می‌توان کنترل کرد که چیز بدی نیست و بیشتر برای کاربرانی خوشایند است که چه تنظیماتی از طریق منو انجام بگیرد و چه تنظیماتی از طریق زبانه های پشت دوربین برایشان اهمیتی ندارد.

کیفیت تصویر این دوربین خوب است و رنگ های اصلی دقیق هستند و درخشان و شفاف نیستند.
به لطف لنزهای ED نیکون مشکلاتی که برای پیدا کردن مشخصه های رنگی داشتیم برطرف شده است. تنها نکته ی منفی لنز این است که در عکسبرداری در تابش مستقیم نور خورشید روشنایی خیره کننده و نامنظمی را ثبت می‌کند.

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس 6150 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[img=200.02x121.02]http://mandegar24.com/cache/fck_files/image/review_camera-photo_Nikon-Coolpix-S6150_05.jpg[/img] دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس 6150 1
دوربین های نیکون 3 طبقه بندی دارند: طول عمر , سبک و کارایی.

همچنین در نام مدل آنها یک حرف از حروف الفبا وجود داردکه به طبقه بندی آنان دلالت میکند. کامپکت های سری S دارای ساختار و کیفیت تصویر منطقی و قابل قبولی هستند. این سری تکنولوژی بالایی ندارند و همین امر موجب پایین آمدن قیمت آنها شده است. طراحی آنها خوب است ولی آنگونه که باید زیبا نیستند. در نهایت اگر دنبال دوربینی هستید که طراحی آن خوب است و عکس هایی با کیفیت خوب میگیرد , این دوربین برای شما مناسب است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان