امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

'موج استعفا پس از شهرداری به ریاست جمهوری می‌رسد'

#1
Heart 
حادثه واژگونی اتوبوس شرکت واحد باز هم باب درخواست استعفای مسئولان شهرداری را باز کرد که شاکری گفت پروژه استعفا دادن را رها کنید در حرف‌هایمان دقت کنیم و حرف‌های معقول و درست بزنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در جلسه علنی امروز شورای شهر پس از گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری درباره حادثه دیروز واژگونی اتوبوس شرکت واحد، جدال لفظی غیرمستقیمی بین اعضای شورا درگرفت.

بر این اساس، محسن سرخو با بیان اینکه تقصیر اصلی در این حادثه متوجه شهرداری است، گفت: من مخالف تعلیق شرکت خصوصی مالک اتوبوس هستم. این چه سیستمی است که شهرداری با این عرض و طول نتوانسته تعدادی شیشه داخل اتوبوس را تبدیل به شیشه سکوریت کند؟ من خودم می توانستم برای شهرداری یک کارگاه بزنم و شیشه های سکوریت را تولید کنم!

وی ادامه داد: مدیریت شهری مکلف به رفع این خطر در زمان بسیار کوتاه با هر روش ممکن است. این کار باید به فوریت انجام شود. از زمانی که شرکت واحد فهمیده این شیشه ها خطرساز است، هفت سال می گذرد و این مسئولیت بزرگی است.

سرخو پیشنهاد داد یک کمیته مشترک از کمیسیون های حمل و نقل و نظارت و سلامت برای نظارت بر ایمن سازی شیشه های این اتوبوس ها و اصولا رسیدگی به حادثه تشکیل شود.

وی همچنین گفت: اگر نزدیکان مسئولان شهری در این اتوبوس بود، باز هم می گفتند رفتیم و گشتیم و متخصص برای تست اتوبوس و ایمن سازی شیشه پیدا نکردیم؟ مگر می شود؟ یادآوری می کنم که یک کشتی در جنوب شرقی آسیا غرق شد و نخست وزیر آن کشور استعفا کرد!

عبدالحسین مختاباد نیز گفت: ما مرتب مردم را به تشویق به استفاده از حمل و نقل عمومی می کنیم، اما با این وضعیت باید طرح ترافیک را لغو کنیم و به مردم بگوییم با خودروهایشان به سطح شهر بیایند؛ زیرا این روش امن تر است!

وی ادامه داد: من از خانواده های مجروحان و متوفیان می خواهم بروند شکایت کنند. جان هشت انسان جلوی چشم ما از دست رفت و این وضعیت درست نیست. بالاخره یک نفر باید بابت این قبیل حوادث استعفا کند.

در ادامه مجتبی شاکری با لحن تندی گفت: ما می دانیم اتوبوس هایمان فرسوده است، اما یک بودجه محدود داریم و نمی توانیم ناوگان را نوسازی کنیم. اما دلیل نمی شود که برویم جلوی در بیمارستان ها بایستیم و بگوییم هر مجروح و متوفایی که بیرون می برند، به خاطر آن رئیس بیمارستان را برکنار کنیم.

وی سپس گفت: این پروژه استعفا دادن را رها کنیم و در حرف هایمان دقت کنیم و حرف های معقول و درست بزنیم. دُز قضیه را بالا نبریم، زیرا در غیر این صورت موج اول این استعفاها مدیریت شهری را می زند و موج دوم آن ریاست جمهوری را می زند.
'موج استعفا پس از شهرداری به ریاست جمهوری می‌رسد' 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow دعوت پارلمان سوریه از مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور
Heart سرزدن‌های ترامپ به کلوپ‌های شبانه با رئیس‌جمهوری سابق گرجستان
  دردسر توییت‌های ترامپ برای جمهوری‌خواهان
  پژمانفر: قالیباف شرایط جلسات وفاق درباره ریاست مجلس را پذیرفت
  میرسلیم: نامزد ریاست مجلس نباید هدفش ریاست جمهوری باشد
  واشنگتن‌پست: جمهوری‌خواهان نگران از دست دادن سنا هستند
Heart کاهش فالوئرهای کانال‌های تلگرامی مخالف جمهوری اسلامی پس از شیوع کرونا
Heart غفوری‌فرد: میرسلیم نباشد، شانس قالیباف برای ریاست مجلس بالا می‌رود
Heart ابراهیم فیاض: تعدد مدعیان ریاست مجلس، یعنی اصولگرایی مُرد
Heart ریاست میرسلیم بر مجلس شوخی است /ریاست برای قالیباف آش دهن‌سوزی نیست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان