امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تيم منتخب هفته يازدهم ليگ‌برتر

#1
تيم منتخب هفته يازدهم ليگ‌برتر


هفته يازدهم ليگ برتر با صدرنشيني تراکتور به پايان رسيد تا ليگ به تعطيلات 20 روزه برود.

تيم منتخب هفته يازدهم ليگ‌برتر 1




به گزارش "ورزش سه"، ترکیب تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر را از نظر میگذرانیم: 

دروازه‌بان

وحید طالب‎لو (راه‌آهن): دفع دو پنالتی در خوزستان اتفاق نادری بود که وحید طالب لو آن را رقم زد. گلر سال های دور استقلال و تیم‌ملی که برای سومین بار در ترکیب راه‌آهن حاضر می‌ شد با نمایش این هفته جای خود را در ترکیب راه‌آهن محکم کرد. طالب لو برای تیم منتخب هفته یک رقیب جدی به نام نیلسون داشت که در اصفهان به شدت درخشید. جالب اینکه هر دو این دروازه‌بان ها با وجود درخشش نتوانستند مانع از شکست تیمشان شوند.

مدافعان

شجاع خلیل‌زاده(سپاهان): مردی که در بازی رفت سال گذشته سپاهان ـ پرسپولیس جنجال داوری را شروع کرد، امسال در راهبری و فرماندهی سیستم دفاع تیم سپاهان عملکردی بهتر از مدافع برتر سنتی سپاهانی ها یعنی هادی عقیلی داشت.

میرهانی هاشمی(تراکتورسازی): برای تراکتورسازی پیروزی برابر سایپا نتیجه ای شایسته بود. دفاع تراکتور خوب کار کرد و میرهانی هاشمی یکی از بهترین مردان این تیم بود.

محمد طیبی(استقلال‌خوزستان): در تیمی که برابر راه‌آهن برنده شد و حیاتی تازه از سر گرفت، محمد طیبی بازی سزاوارانه ای را به نمایش گذاشت.

خط میانی

اکبر صادقی (پدیده): در هفته هایی که پدیده با یک سقوط آزاد تلخ رفته رفته آنچه به دست آورده بود را از دست می‌داد، برد در تبریز نتیجه ای شایسته بود. صادقی هافبک دفاعی پدیده در موفقیت پدیده نقشی ارزنده داشت.

جاسم کرار(استقلال): کمتر کسی باور می‌ کرد که امسال جاسم کرار بازیکنی موفق برای آبی‌پوشان باشد. چه رسد به اینکه او نبض میانه میدان را در اختیار گیرد و نام خود را به عنوان موثرترین بازیکن استقلال در لیگ چهاردهم ثبت کند.

حسین مالکی(نفت‌مسجدسلیمان): مرد 24 ساله مسجدسلیمانی نه فقط به خاطر پنالتی گل کرده بلکه به خاطر بازی شایسته ای که در مسیر شکست مدافع عنوان قهرمانی از خود به نمایش گذاشت در تیم هفته جای گرفته است.

احسان حاج‌صفی(سپاهان): در روزی که سپاهانی ها خوب کار می‌ کردند، حاج‌صفی رابطی شایسته بین خط هافبک و خط حمله سپاهان بود و بازی گروهی جذابی را با محرم نویدکیا، خلعتبری، حسین پاپی، لوسیانو پریرا و مهدی شریفی انجام داد.

خط حمله

محمدرضا خلعتبری (سپاهان): انگیزه های او به تنهایی برای درخشش کفایت می‌ کرد. اما خلعتبری در بالاترین سطح فنی عامل اصلی شکست پرسپولیس در وقت اضافه بود.

محمد قاضی(استقلال): وقتی پرسپولیسی ها دو سال پیش او را از دست دادند کمتر کسی فکر می‌کرد که مهاجم مصدوم به اوج برگردد و بار دیگر صاحب همان استانداردهایی شود که او را به وسیله کی‌روش ملی‌پوش کرد.

مارکو ایوبل(صبا): مارکو در دیدار مهم صبا با پیکان گل این تیم را با حرکتی زیبا به ثمر رساند و در بقیه اوقات بازی هم، بازی شایسته ای انجام داد.

این نفرات هم می توانستند در تیم منتخب هفته جای داشته باشند؛ نیلسون (پرسپولیس)، پرویز کریمی(استقلال‌خوزستان)، ادینهو(تراکتورسازی)، محرم نویدکیا(سپاهان)، مسعود نظرزاده (پدیده مشهد)، روزبه چشمی(صبا)، سروش رفیعی(فولاد)، لوئیز کارلوس دوسانتوز(نفت‌مسجدسلیمان)، محمدرضا مهدوی(استقلال‌خوزستان)، سامان نریمان جهان(تراکتورسازی) و اومانا(پرسپولیس).
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
تيم منتخب هفته يازدهم ليگ‌برتر 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کوین یامگا هفته آینده به تهران برمی‌گردد
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
  حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود
  پاس گل قایدی، بهترین پاس گل هفته
  چه خبر از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟
  مرگ مشکوک نامزد ستاره بایرن یک هفته بعد از جدایی! (عکس)
  چک لیست مشکلات مدعی بزرگ لیگ برتر(استقلال)
  علی رضا بیرانوند بهترین دروازه بان هفته ۲۱ لیگ بلژیک شد!!!!
  انصراف فولاد اکسین از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان