امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

متصل کردن تلویزیون به کامپیوتر از طریق بلوتوث

#1
در این مقاله چگونگی اتصال کامپیوتر به تلویزیون، از طریق بلوتوث را به شما آموزش می‌دهیم.
تلویزیون‌ها در چند دهه‌ی اخير پيشرفت بسيار زیادی داشته‌اند. در حقيقت، آن‌ها از دستگاه‌های سرگرمی خیلی ساده تولیدکننده محتوا از نوارهای ویدئویی، به دستگاه‌های بسیار پیچیده‌ی الكترونيكي تبدیل شده‌اند. بسیاری از آن‌ها قابلیت‌هایی چون اتصال به اينترنت، دانلود برنامه‌ها و اتصالات بی‌سیم را دارند. در اين بين بلوتوث يكي از قابلیت‌های بی‌سیم است كه در تلویزیون‌هاي جديد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
درحالی که برخی کاربردهای معمول آن، اتصال به کنترل از راه دور و یا صفحه کلید است، شما می‌توانید بسیاری از تلویزیون‌ها را به کامپیوتر شخصیتان متصل کنید. تلویزیون‌هاي مختلف داراي ویژگی‌های متفاوتي براي استفاده از اين امكان هستند، اما راه اندازي همه‌ی آن‌ها اساساً يكسان است.
 
دستوالعمل ها
1. تلويزيون خود را روشن و بلوتوث آن را فعال كنيد. تقريباً هر تلويزيون براي فعال كردن بلوتوث خود نيازمند به‌کارگیری يك روش متفاوت است، پس اگر نمی‌دانید بلوتوث دستگاهتان کجاست، برای خواندن توضیحات به دفترچه تلویزیون مراجعه کنید.
 
2. بلوتوث تلويزيون خود را بر روی حالت قابل کشف (Discoverable) تنظيم كنيد، اگر پیشاپیش در این حالت تنظیم نشده است.
 
3. در كامپيوتر خود بر روي دکمه‌ی " Start"  و سپس " Control Panel" كليك كنيد.
 
4. در قسمت " Hardware and Sound" بر روي گزینه‌ی " Add a device" كليك كنيد.
 
5. كمي صبر كنيد تا كامپيوترتان دستگاه‌های اطراف را شناسایی کند. اگر نام تلويزيون خود را در ليست مشاهده نكرديد، مطمئن شوید که بلوتوث در حالت discoverable قرار دارد و فاصله دو دستگاه از هم خیلی زیاد نباشد. برای مشخص کردن برد تقریبی بلوتوث، ممکن است نیاز باشد به دفترچه راهنمای تلویزیون خود مراجعه کنید.
 
6. نام تلويزيون خود را وقتی در پنجره "Add a device" ظاهر شد، انتخاب كنيد.
 
7. بر روي دکمه‌ی " Next" كليك كرده و صبر کنید تا کامپیوتر وصل شود.
 
8. اگر تلويزيون از شما درخواست ورودی می‌کند، از طريق ریموت کنترل يا دكمه هاي تلویریون اتصال با کامپیوتر را برقرار كنيد. معمولاً دستگاه‌های داراي بلوتوث، براي اتصال به چنین ورودی‌هایی نیاز دارند؛ در غير این صورت هر كسي که يك دستگاه داراي بلوتوث داشته باشد، می‌تواند حتی بدون اجازه‌ی شما به تلويزيونتان متصل شود. پس از چند لحظه تلویزیون و کامپیوتر شما باید به هم متصل شده باشند.
 
نكات و هشدارها
 تلویزیون‌های مختلف قابلیت‌های متفاوتي از طريق بلوتوث در اختیار شما قرار می‌دهند، پس شما باید دفترچه راهنماي تلویزیون خود را برای دانستن جزییات مطالعه کنید. از برخی از قابلیت‌های رایج، می‌توان به انتقال رسانه نظير موزيك براي پخش زنده و يا حتي ذخيره سازي (در صورتی که تلویزیون شما حافظه داخلی داشته باشد) اشاره کرد.
 
بسياري از اين تلویزیون‌ها به شما اجازه می‌دهند تا قابلیت‌های آن‌ها مانند عوض کردن کانال‌ها، تغییر تنظيمات، و حتی نصب بروز رساني سيستم را از طريق كامپيوترتان و کاملاً بدون نیاز به سیم‌کشی اضافی كنترل كنيد. برخی از گزینه‌های دیگر، همانند کنترل دستگاه‌هایی که به تلویزیون متصل شده‌اند (همانند دستگاه‌های بازی و دستگاه‌های ضبط و پخش ویدئویی)، از طریق این اتصال ممکن نیست.
 
 دستگاه‌های قدیمی‌تر بلوتوث، هنگامی‌که نزديك به هم استفاده می‌شدند، در کار یکدیگر تداخل ايجاد می‌کردند كه اين باعث كاهش شدید نرخ انتقال داده‌ها می‌شد. تمام كامپيوترها و تلویزیون‌هاي مدرن، حداقل از بلوتوث 2.0 استفاده می‌کنند که این مشکل را برطرف کرده است.
 
 يكي از مشكلاتی که ممکن است با آن روبه رو شوید، وجود سیگنال‌های ضعيف مابين كامپيوتر و تلويزيون است، به‌ویژه هنگامی‌که فاصله‌ی دو دستگاه زياد باشد. دسته‌های مختلف دستگاه‌های بلوتوث، بردهای متفاوتي دارند، بنابراين اگر در اتصال دستگاه‌ها دچار مشكل شديد بهتر است آن دو را كمي به هم نزدیک‌تر كرده و يا به‌جای استفاده از کامپیوتر رومیزی، از دستگاه ديگري، مثل يك لپ تاپ، براي برقراري ارتباط استفاده كنيد.
منبع:wiki.5040.ir
(: мy ғrιeɴdѕ.. jυѕт ɴow 
|متصل کردن تلویزیون به کامپیوتر از طریق بلوتوث 1
پاسخ
 سپاس شده توسط تیک تاک13
آگهی
#2
من نفهمیدم که بلوتوث تلویزیون کجاست
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باز کردن قفل گوشی سامسونگ s3قفل شده
  منشن چیست و چه تفاوتی با تگ کردن دارد؟
  مات کردن بک گراند ویدیو
  محدود کردن استفاده کاربران مهمان از WiFi
Thumbsdown آموزش روش خالی کردن Cache گوشى،تلگرام_فعال سازی امضای پیام تلگرام
  اتصال‌ آیفون و کامپیوتر ازطریق USB
  آموزش مخفی کردن آخرین بازدید اینستاگرام
  فعال کردن رپلی دایرکت ³سوته ࿐•·°.
  اضافه کردن کامپوننت به عکس
  ترفند غیرفعال کردن کامنت در کانال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان