امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آرزویم جامعه­ ای بدون کودهای شیمیایی است

#1
Star 
آرزویم جامعه­ ای بدون کودهای شیمیایی است



دیدار با صادق شکرالله پور، کشاورز نمونه محصولات سالم وارگانیک
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آرزویم جامعه­ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بدون کودهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی است


اشاره:
در یک روز ابری بهاری بود که نرسیده به شهر بابل به روستدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای کلمدان نقیب رسیدیم. بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د روستا را تا به  انتها می رفتیم تا به جاده خاکی برسیم و از همانجا بود که شالیزار رسیدیم. فصل نشا کاری بود و زنان و مردان در زمین نشا می کاشتند. از هرکسی آدرس زمین صادق شکرالله پور را سوال می کردیم. راه را به ما نشان می دادند. انگار عادت داشتند که غریبه ها از او بپرسند، زیرا او تنها کسی است که در کل منطقه برنج هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای سالم و  ارگانیک می کارد. آدرس صادق شکرالله پور را از اداره ترویج جهاد کشاورزی شهرستان بابل گرفته بودیم؛ او که متولد 1345 است دو دختر و یک پسر دارد که ازپسر بزرگش یک نوه دارد و دو فرزند دیگرش دانشجو هستند. غیر از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن می دانستم که در سال 1385 کشاورز نمونه کشوری و در سال گذشته کشاورز نمونه استان در زمینه محصولات سالم و ارگانیک شده است و غیر از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن توانسته است بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای اولین بار در کشور  نشان استاندارد برنج سالم را بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای محصولات خود بگیرد و چه بهانه­دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای بهتر از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن که پدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای صحبت یکی از تولیدکنندگان محصولات سالم وارگانیک بزنیم.

--------------------------------------------------------------------
بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای تولید محصول سالم و ارگانیک زمین بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د آماده باشد یعنی  چندین سال هیچ کود و سم شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی مصرف نشود. بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن کار من از سطح کوچک شروع کردم و در کلاس­هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ترویجی جهاد کشاورزی بابل و موسسه تحقیقات برنج آمل و ساری شرکت کردم و موفق شدم کشت برنج خود را با موفقیت ادامه دهم و در حال حاضر بالدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای 10 سال است که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نجانب برنج سالم و ارگانیک تولید می کنم. البته مشکلاتی هم وجود دارد بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نمونه نهاده هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای بیولوژیک هزینه خیلی بالدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی دارد و ما بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای مبارزه با آفت­ها از روش هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای مکانیکی و فیزیکی استفاده می کنیم. اما مساله دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن است که مردم دانش زیادی بین غذدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ارگانیک و غیر ارگانیک ندارند. بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نمونه می گویند چرا قیمت برنجی که من می کارم بیشتر از برنج هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دیگر است؟! غیر از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن مشکل فروش هم دارم؛ متاسفانه زمانی که در روزنامه آگهی می دهم افراد ناسالم و نامطمئنی با من تماس می گیرند که نمی شود به آنها اطمینان کرد. البته می دانم که در برخی از شهرهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای بزرگ مثلا تهران مرکز فروش غذاهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ارگانیک وجود دارد ولی هنوز موفق نشدم که با آنها همکاری داشته باشم. در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن میان نیز افرادی هستند که محصول خود را به اسم ارگانیک به فروش می رسانند که در صحت کلامشان بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د شک کرد و متاسفانه چون نظارتی بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای تولید و عرضه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن محصولات وجود ندارد هر کسی می تواند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ادعا را داشته باشد که از اساس اشتباه است ولی بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د بگویم که با وجود همه ی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن مسائل، مشکلات را به جان می خرم چون به کار خود دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای مان دارم. حتی به خاطر هزینه هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای بالدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن کار خودرو سمند خود را فروختم و الان یک پیکان دارم.
شدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د مهم ترین نکته دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن است که ما تولید کنندگان ارگانیک حمدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ت دولتی نداریم. بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نمونه من نشان استاندارد محصول سالم را گرفتم که هیچ سم و کود شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی در محصول من وجود ندارد و به عنوان محصول سالم پروانه دارم. اما من به آنها گفتم که من نشان ارگانیک می خواهم نه محصول سالم اما اداره کشاورزی به ما می گوید که نشان کشاورزی ارگانیک تعریف مشخصی در چارت سازمانی ندارد و هنوز تصویب نشده است. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن درحالی است که تمامی جودیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای زی که به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نجانب اعطا شده است جودیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ز و تقدیر نامه­ها ارگانیک بوده است. و شدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د بزرگترین معضل همین معرفی نشدن ما به عنوان تولید کننده رسمی ارگانیک است.
نحوه کار ارگانیک
ما بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای تولید برنج به شکل سالم و ارگانیک از کودهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای سبز مثل شبدر و باقلا، فسیل گیاهان و کودهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دامی مثل پهن گاو و کودهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ارگانیک مثل کود آلی دشت مغان، استفاده می کنیم و کار مبارزه با آفات به دو شکل مکانیکی و فیزیکی است. بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای توضیح بیشتر بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د بگویم که مهمترین افت برنج کرم ساقه خوار می باشد و بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای مبارزه با کرم ساقه خوار به جدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای سموم شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی ازدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن روش ها استفاده میکنیم اولین قدم مبارزه با آفت ها  است که یک سوم بوته نشا تراش داده می شود زیرا از تولید مثل کرم ساقه خوار جلوگیری می کند. بعد از نشا اولین مرحله رها سازی زنبور تریکو گراما در دو زمان به فاصله یک هفته انجام میشود. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن زنبور تا شعاع 5 متری پرواز می کند و هر جا که تخم کرم ساقه خوار دید اصطلاحا پارازیت می کند و تخم خودش را در آن می گذارد و تخم کرم ساقه خوارخنثی می شود. یکی دیگر از مبارزات بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای جلوگیری از رشد علف هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای هرز و شکار پروانه هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ساقه خوار رها سازی اردک­ها در زمین می باشد.بعد از آن نوبت می رسد به تله فرمونی که داخل آن صفحه ی چسبنده  است که روی صفحه چسبنده کپسولی است که بوی پروانه ی ماده از آن مساعد می شود و پروانه هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نر را خودش جذب می کند .یکی دیگر از مبارزات استفاده از تله­هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نوری میباشد که پروانه ها را به سوی خود می کشاند. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن روند ادامه دارد تا نزدیک به زمان برداشت. بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د اضاقه کنم که ما از آب هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای زیر زمینی استفاده می کنیم زیرا آب هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای سطحی آلوده هستند و مواد شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی در میانشان وجود دارد. بعد از آن محصول به ازمدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای شگاه هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای تخصصی موسسه استاندارد که در خراسان وتهران وگیلان میباشد از طرف موسسه استاندارد ارسال میگردد تا کیفیت کار مورد بررسی قرار گیرد که همیشه نتدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ج عالی داشته و از هرگونه سم و مواد شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی عاری است.
خسارت و گرانی محصول
از نظر برداشت بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د بگویم که خسارت کار ما چون از کودهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی مصرف نمی کنیم خیلی بیشتر است. بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نمونه در کشاورزی با نهاده هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای  شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی در هر هکتار 5 تن برنج به دست می آید که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن میزان در زمین سالم و  ارگانیک ما به 5/3 تن می رسد یعنی چیزی حدود یک تا 5/1 تن خسارت می بینیم. از سوی دیگر نرخ محصول نیز گران تر از برنج معمولی است که بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای همین استقبال مردم ضعیف است و فکر می کنند ما گران فروشی می کنیم. در حالی که نمی دانند که چقدر کار ما بیشتر از دیگران است. بعضی اوقات آنقدر ناامید و خسته می شوم که می گویم بگذار سم بزنم و کار را تمام کنم ولی دلم نمی آید زیرا می دانم که اگر سمی وارد زمینم شود تا پنج سال اثر آن می ماند و 10 سال تلاشم بر باد می رود و به امید روزی که قدر کار ما دانسته شود باز هم ارگانیک کار می کنم.
ارگانیک بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د همگانی شود

یادم می آید که قبل از سال 1352 هیچ کشاورزی از سم استفاده نمی کرد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن اتفاق از زمانی افتاد که سم به صورت ردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای گان در اختیار کشاورز قرار گرفت و اکوسیستم اراضی کشاورزی نابود شد. بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای مثال اگر دولت اعلام کند که در روستدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ما هیچ کشاورزی نبدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د با سم کار کند و اگر خسارتی بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای کشاورزی به وجود آمد، آن را جبران خواهد کرد مسلما انگیزه خوبی بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای کار ارگانیک می شود و همین روستا به صورت یک مرکز قابل اطمینان بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای کاشت برنج ارگانیک می شود. زیرا در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن روستا، تنها من هستم که ارگانیک کار می کنم. چون متاسفانه کشاورزان هم در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن مورد آگاهی زیادی ندارند و جدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دارد که در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نجا از خانم ترانه اسکویی تشکر ویژه داشته باشم. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای شان که از موسسه تحقیقات برنج به روستدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ما آمده بودند طی جلسه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای کشاورزان را مجاب کردند که از تله نوری به جدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای سم پاشی بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای گرفتن پروانه ها استفاده کنند که بسیار موفق آمیز بود و در آن سال کمترین خسارت را داشتیم و خود کشاورزان خیلی راضی بودند و باور نمی کردند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بدون سم پاشی نیز می توان آفت را دور کرد.
تغییر محیط زیست
شدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د گفتن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن نکته لازم باشد زیرا بعد از شیوع سم پاشی در محصولات کشاورزی ما شاهد تغییرات محیط زیستی فراوانی شدیم. بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نمونه قورباغه ها که همیشه دوستان خوب کشاورزان بودند و در از بین بردن پروانه­ها نقش مهمی داشتند بر اثر سم پاشی بسیار کم شدند و می توان گفت که حتی در برخی از زمین ها دیده نمی شوند. البته من چون ارگانیک کار می کنم هنوز چندتدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی هستند و صددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای شان را می شنوم. مار هم داشتیم، مارهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای آبی که موش­ها را شکار می کردند و نمی گذاشتند به ساقه هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای برنج صدمه بزنند. اما مارها دیگر نیستند و جدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای آنها را موش هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای بزرگی گرفته است که رها شدن از آنها خود مشکل دیگری است. لاک پشت ها هم که در گذشته خیلی زیاد بودند الان دیگر در زمین هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی که سم پاشی می کنند وجود ندارد. همه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نها نشان می دهد که سم و کودهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی چه اثرات مخربی بر روی انسان و حیوانات دارد و ما به راحتی آنها را مصرف می کنیم و نمی دانیم که چه عاقبتی در راه است.
نکاتی که بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د بدانیم

شدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د تا به حال شنیدید که می گویند برنج دو کشته و سه کشته و حتی با افتخار از آن یاد می کنند. بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د بگویم که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن برنج­ها و محصولات بسیار خطرناک هستند. چون خسارت کرم ساقه خوار در زمان کشت دوم بسیار بالا میباشد و برنج هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی که دو کشته و یا سه کشته هستند سرشار از سم و کودهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی اند و آلودگی نیتراتی بسیار بالدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی دارند که موجب سرطان می شود و بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نکه کرم ساقه خوار به محصول  نزند بیشترین حد سم را استفاده می کنند؛ یعنی هر 10 روز سم پاشی می کنند که در تعریف سالم سم پاشی فاصله دو سم پاشی حداقل بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د 25 تا 30 روز باشد.
میوه­ها و سبزیجات ارگانیک
غیر از کاشت برنج، من در یک قسمتی از زمین خود میوه و سبزیجات به شکل سالم و ارگانیک نیز کاشت می کنم. البته در مقدار زیاد نیست و بردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای مصرف خودمان است و به دوستان و اقوام هم هدیه می دهیم. شدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن خاطر که به محصولات موجود در بازار اعتمادی ندارم و می دانم از چه سم و کودهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی استفاده می شود. در نزدیک خانه کیوی، انار، پرتقال، گوجه سبز و سیب دارم و غیر از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن خانمم هم انواع سبزیجات را به شکل ارگانیک کاشته که از آنها استفاده می کنیم. مثل سیر، سیب زمینی، پیاز، لوبیا و باقلا که مطمئن و سالم است.
بازار داغ سم­هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی

یادم می آید که در سال­هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نه خیلی دور ما اصلا مغازه­ و فروشگاه سموم نداشتیم. اما الان کافی است شما به بابل بروید تا انواع و اقسام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن فروشگاه ها را ببینید. در گذشته اگر کسی می خواست سم و یا کود شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی تهیه کند بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د به جهاد کشاورزی می رفت از آنجا حواله می گرفت بعد با سختی به انبار می رفت و در انتها با تاخیر می دادند و یا نمی دادند، طوری بود که کشاورز قید سم زدن را می زد و به همان شیوه سنتی و با استفاده از کودهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای حیوانی محصول خود را می کاشت. اما الان سم فروشی ها وارد روستا شدند و به راحتی آن را در اختیار کشاورز می گذارند. در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نجا فقط مدیریت دولتی است که می تواند جلوی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن نوع کارها را بگیرد. کارهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی که سود زیادی دارد و سلامت و جان خیلی ها را به خطر می اندازد.
برنج­هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دانه بلندی که در فرهنگ ما نیست

از کودکی به یاد داشتم که برنج مجلسی و مهمانی برنج خوش عطر مازندران است. اما چند سالی است که شاهد هستیم تبلیغات تلویزیون از برنج هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دانه بلندی که بو و طعم ندارد در تبلیغات خود استفاده می کند، که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ن خود باعث تغییر مصرف درست غذدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای سالم است. از سوی دیگر شاهد هستیم که مردم به سوی میوه هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای درشت تر و زیباتر که مزه واقعی میوه را ندارند گردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ش دارند. در حالی که می دانم مردم در نقاط دیگر دنیا میوه هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ارگانیک و حتی کرم خورده را به میوه هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای خوش ظاهر سمی ترجیح می دهند.
کلام آخر
به نظر من فرهنگ سازی درست و شناساندن میوه ارگانیک به مردم و نسل هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای جوان یکی از کارهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی است که بدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای د به شکل جدی در آن قدم گذاشت.من خودم را همکار پزشکان زبردست میدانم زیرا آنه درمان میکنند ومن پیشگیری. جدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دارد از شما تشکر کنم که به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای نجا آمدید و با مطلبی که تهیه می کنید، محصولات سالم وارگانیک را به خوانندگان خود معرفی می کنید. به امید روزی که با حمدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ت هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای دولتی و آگاهی جمعی، جامعه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای سالم و عاری از سم و کودهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای شیمیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای ی داشته باشیم.
منبع: نشریه پیام ام اس
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مولکول های شیمیایی
  قطبیت شیمیایی
  انسان بدون آب چقدر زنده می‌ماند؟
  معرفی و راهنمای خرید کفش مناسب پاشنه دار و بدون پاشنه
  کشف نوع جدیدی از واکنش‌های شیمیایی
  زندان بدون دیوار/شکنجه خاموش چیست؟
  بزرگترین اسرار علمی 2017 که بدون پاسخ مانده‌اند!
  زمین بدون وقفه در حال گرم شدن است!
  روش های بیدار شدن صبح زود بدون عذاب!
  باکتری همزیست برنج جایگزین کودهای شیمیایی می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان