امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 660 ای ایکس آر

#1
Video 
نقد و بررسی دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix F660EXR
دوربین دیجیتال Fujifilm FinePix F660EXR امکاناتی پیشرفته را در ساختاری جمع‌وجور گرد هم آورده است. امکاناتی از قبیل سنسور 5/0 اینچی EXR CMOS با رزولوشن 16 مگاپیکسل، طول لنز 24 تا 360 میلی‌متر با قدرت بزرگنمایی 15 برابر، فیلم‌برداری Full HD 1080p، عکاسی پشت سر هم با سرعت 8 فریم بر ثانیه و نمایشگر 3 اینچی با رزولوشن 460 هزار پیکسل، F660 را به دوربینی پرقدرت تبدیل کرده است.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 660 ای ایکس آر 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 660 ای ایکس آر 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 660 ای ایکس آر 1

جمع‌بندی

عکاسی با دوربین F660EXR بسیار آسان است. لنز دارای 15 برابر زوم اپتیکال فوق‌العاده به همراه قابلیت های زیاد و کنترل دستی به شما اطمینان می‌دهند که هیچ‌گاه حین عکاسی کم نخواهید آورد. این دوربین بسیار قدرتمند است اما مشکلات کوچکی نیز در آن دیده می‌شود به طور مثال، زوم دوربین وقتی که دوربین را کنار می‌گذارید به حالت اول خود بر می‌گردد، درهای تعبیه‌شده روی دوربین می‌توانست کیفیت بهتری داشته باشند و اینکه منو های دوربین آن‎‎قدر زیاد هستند که گاهی اوقات گیج‌کننده می‌شوند.

کیفیت عکس های Fujifilm FinePix F660EXR بسیار عالی است اما به نظر می‌رسد قدری رنگ‌ها را کمتر از مقدار واقعی آنها نشان می‌دهد. با افزایش سخاوتمندانه مقدار رنگ می‌توان این مشکل را برطرف نمود اما در حالت پیش‌فرض حتی یک روز آفتابی نیز به رنگ واقعی خود دیده نمی‌شود.
سیستم فوکوس بسیار دقیق عمل می‌کند و هیچ‌گاه عکس های شما تار نمی‌شود. فوکوس اتوماتیک در نور بسیار کم و وقتی که جسمی در نزدیکی دوربین نیست دچار مشکل می‌شود اما جای نگرانی نیست به این علت که در شرایط مشابه سایر دوربین‌ها هم همین مشکل را دارند.

زمان پاسخ‌دهی دوربین FinePix F660EXR یکی از نقاط قوت آن است. به‌محض اینکه دکمه پاور را فشار دهید دوربین آماده‌به‌کار است. زمانی که دوربین روشن می‌شود تنها مقدار کمی از لنز دوربین بیرون می‌آید و شما می‌توانید به معنای واقعی زندگی خود را به تصویر بکشید.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 660 ای ایکس آر 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 660 ای ایکس آر 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 660 ای ایکس آر 1
زمان روشن شدن دوربین قابل‌تحسین و شاتر لگ (زمان انتظار برای گرفتن عکس بعدی) بی‌نظیر است. اگر شما فرزند دارید و دوربینی می‌خواهید که واقعاً سریع باشد، این دوربین قطعاً یکی از گزینه‌های شما خواهد بود. حواستان باشد، دکمه پاور را محکم فشار بدهید چون در غیر این صورت عمل نمی‌کند.

ارزش این دوربین در مقابل پولی که برای آن پرداخت می‌کنید بسیار بالاست. F660EXR دارای امکانات و فناوری های پیشرفته‌ای است.

همان طور که گفته شد، به دلیل زوم عالی و مود های متنوع، این دوربین برای افرادی که بچه‌دار هستند و فرزندان آنها به این‌طرف آن طرف می‌دوند و شیرین‌کاری می‌کنند و افرادی که می‌خواهد عکس های ورزشی بگیرند مناسب است. اگر شما در زمره این افراد هستید بهتر است نگاه نزدیک تری به دوربین Fujifilm FinePix F660EXR بیندازید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان