امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال کانن پاورشات اس 110

#1
Video 
نقد و بررسی دوربین عکاسی کنون پاورشات S110
دوربین Canon PowerShot S110 با قد و قواره ی کوچکش قابلیت های حرفه ای زیادی را در خود گنجانده است تا نظر عکاسانی را که به دنبال یک دوربین فشرده هستند به خود جلب کند. این دوربین همچنین محدوده ISO تا حداکثر 12800 را درحالت کامل پشتیبانی می کند و دارای Wifi داخلی و GPS ( که باید با یک اسمارت فون جفت شود ) نیز می باشد.

دوربین دیجیتال کانن پاورشات اس 110 1 دوربین دیجیتال کانن پاورشات اس 110 1 دوربین دیجیتال کانن پاورشات اس 110 1
ویزگی های دوربین جدید S110 به این شرح است :
  • سنسور CMOS 12 مگاپیکسلی با طراحی جدید
  • بزرگ نمایی لنز تا 5 برابر و محدوده ی فوکال 24-140mm
  • حداکثر دیافراگم f/2.0
  • پردازشگر DIGIC 5
  • فوکوس خودکار پر سرعت تا 0.2 ثانیه
  • یک صفحه نمایش LCD 3.0 اینچی با وضوح تصویر 460K نقطه


فیلم برداری با کیفیت اچ دی تا 24 فریم بر ثانیه، سری کاملی از حالت های عکاسی دستی، پشتیبانی از فرمت RAW و حالت عکس برداری Brust تا 10 فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت های این دوربین به شمار می آید.
همچنین حلقه تنظیم لنز ، تثبیت کننده تصویر نوری 4 استاپه و فیلتر داخلی Neutral Density به کاربر جهت مدیریت هرچه بهتر دوربین کمک می کنند. این دوربین در دو رنگ سیاه و سفید عرضه شده است که از نظر قیمت هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

نتیجه گیری

شاید به نظر برسد که دوربین Canon PowerShot S110 شبیه مدل های قبلی این سری از دوربین هاست، اما فوکوس خودکار سریع تر LCD لمسی، محدوده ی ISO بیشتر و Wifi قابلیت هایی است که به این مدل اضافه شده و آن را نسبت به مدل قبلی اش یعنی S110 کاملا متمایز می کتد.

با وجود لنز جدید کیفیت تصاویر با مدل های قبلی تقریبا یکسان است، اتفاق عجیب حذف یکی از ابزارهای مفید مدل های قبلی، یعنی دستگیره ی دوربین است. عمر باطری همچنان تعریفی ندارد و جی پی اس تنها با جفت شدن با یک اسمارت فون عمل می کند و از همه مهمتر قیمت این دوربین است که سر به فلک می زند.

کیفیت تصویر مدل S110 در نور کم، حداقل با تنظیمات لنز در زاویه های عریض و در محدوده ی ISO 80-1600 و حداکثر دیافراگم f/2.0 فوق العاده است.
همچنین یکی از قابلیت هایی که بیشتر دوربین های فشرده سعی در رسیدن به آن را دارند، یعنی مات کردن پس زمینه و برجسته کردن یک عامل خاص در صحنه به کمک بزرگنمایی 5 برابر در این مدل امکان پذیر است، هرچند برای رسیدن به بهترین نتیجه می بایست حداکثر دیافراگم را روی f/5.9 در 120mm قرار داد.

دوربین دیجیتال کانن پاورشات اس 110 1 دوربین دیجیتال کانن پاورشات اس 110 1 دوربین دیجیتال کانن پاورشات اس 110 1
فیلم برداری با کیفیت 1080p به همراه قابلیت فوکوس خودکار پیاپی همراه با صدای استریو و امکان استفاده از حالت بزرگ نمایی در حین فیلم برداری، از دیگر نقاط لذت بخش مدل S110 می باشد.

قیمت دوربین S110 همانند مدل های قبلی اش کمی بالا به نظر می آید به طوری که ممکن است عده ای برایشان سوال پیش بیاید که چرا باید یک دوربین فشرده چنین قیمتی داشته باشد ولی با این حال برای بسیاری چنین قیمتی برای این دوربین هم از نظر منطقی و هم از نظر اقتصادی جور در می آید.

به هر حال این مدل کوچک ترین دوربین در بازار است که ویژگی های دوربین های DSLRs را با این وسعت ارائه می کند و از کیفیت تصویر مطلوبی برخوردار است و از نظر محیط کاربری، کاربرانش را راضی می کند.
در دنیای دوربین ها، یک سال زمان زیادی به حساب می آید و آن طور که به نظر می رسد در این کلاس Sony Cyber-shot RX100 توانسته جای S110 را در بازار پر کند، دوربینی که از نظر سایز بزرگتر از S110 است اما با سنسور بزرگش تصاویر به مراتب بهتری را خلق می کند

با این وجود اگر به دنبال یک دوربین فشرده حرفه ای و کوچک هستید، Canon PowerShot S110 می تواند نیازهایتان را برطرف کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان