02-10-2014، 8:58
در حالی که برخی از بازیکنان می خواهند که جنبه های مختلف به شکل دیگری باشند، Ubisoft اعتقاد دارد که در هنگام ساخت دنباله Watch Dogs باید مراقب تغییراتی که اعمال می کنند، باشند. نام Ubisoft مترادف با سبک جهان ازاد بوده، و شهرت خود را با سری هایی مانند Far Cry, Assassin’s Creed بدست آورده است.
دنباله Watch Dogs هنوز معرفی نشده، اما Lionel Raynaud، از مسئولین Ubisoft Montreal در مورد تعادل لازم برای تغییر جنبه های مختلف Watch Dogs توضیحاتی داده است.
دنباله Watch Dogs هنوز معرفی نشده، اما Lionel Raynaud، از مسئولین Ubisoft Montreal در مورد تعادل لازم برای تغییر جنبه های مختلف Watch Dogs توضیحاتی داده است.
نقل قول: بخش بسیار خاصی از بازیکنان در انجمن ها و شبکه های اجتماعی حضور دارند. آن ها بازیکنان پر سروصدا و باتجربه ای هستند که بر روی جامعه های بزرگتر تاثیر دارند، اما نظر آن ها نسبت به یک بازیکن اصلی متفاوت است. بنابراین ما باید مراقب باشیم که موارد مورد علاقه بیشتر بازیکنان را تغییر ندهیم، تنها به این دلیل کسانی که به این موارد علاقه ندارند بیشترین سروصدا را دارند.هایپ های متعدد باعث که برخی از انتظارات برآورده نشود. Watch Dogs از لحاظ تجاری موفقیت بزرگی به حساب می آید، و این میزان فروش Ubisoft را مجاب به تغییر و تحول در این سری می کند. نادیده گرفتن موفقیت یک بازی، کاری است که هیچگاه Ubisoft آن را انجام نخواهد داد. Raynaud می گوید، افراد حاضر در Ubisoft Montreal تا مدت ها بر روی کارهای بهتری که می توانستند انجام دهند، تمرکز می کنند.
نقل قول: حتی زمانی که یک بازی خوب عرضه می کنیم، تیم هنری بر روی کارهای که می توانست بهتر انجام دهد، تمرکز می کند. هیچگاه ندیدم که کسی در Ubisoft Montreal به ساخته خودشان افتخار کرده و راضی باشند – آن ها در نقطه مقابل هستند.
زمانی که یک بازی می سازید با بحران های زیادی رو به رو می شوید. صدمه خواهید خورد و حتی بعد از انتشار بازی هم باقی خواهد ماند. من باید جشن بگیرم و به تیم تبریک بگویم، اطمینانم نسبت به چیزی که می سازیم را نشان داده، و استعداد آن ها را یادآوری کنم- زیرا آن ها تمایلی به باور ندارند.