امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چیروک از همه جا می پرد

#1
حداکثر وزن مفید که « چیروک» می تواند حمل کند -300 کیلوست

در روسیه پهپاد بی نظیر شناسایی – ضربتی دارای بالش های هوایی ساخته شده است. نام این پهپاد « چیروک» است. این هواپیمای بدون سرنشین، شباهت زیادی به اردک های رودخانه ای نه چندان بزرگ دارد که در آسمان روسیه پرواز می کنند. این هواپیما می تواند بر هر سطحی فرود آید و از آنجا پرواز کند. این پهپاد در جهان بی نظیر است. حداکثر وزن آن 700 کیلو و طول بالهایش 10 متر است. « چیروک» می تواند تا ارتفاع 6 هزار متر پرواز کند و برد پرواز آن 2500 کیلومتر است.
دنیس فدوتینوف سردبیر سایت « UAV.RU » در اینباره گفت: قابل درک است که نمی توان در همه جا باند خوب فرود و صعود را پیدا کرد. حتی زمین خاکی مناسبی برای فرود هواپیما در همه جا وجود ندارد. از اینرو ایجاد امکان پرواز از زمین خاکی و یا از روی برف جذابیت خاصی پیدا می کند. همانا به این دلیل دستگاه های پرنده از نوع هواپیما - پهپادهای نوع بالگرد وجود دارد اما آنها نیز نواقصی دارند. از جمله چنین نواقص باید از سرعت کم و برد کم پرواز نام برد.
حداکثر وزن مفید که « چیروک» می تواند حمل کند -300 کیلوست. ساختار این پهپاد امکان پنهان کردن تسلیحات در داخل بدن هواپیمای بدون سرنشینن را ممکن می سازد که درست بر عکس انواع دیگر پهپادهاست که تسلیحات در بیرون بدنه آن ها آویزان می شود.
- 300 کیلو وزن زیادی نیست، اگر به این نکته توجه شود که هواپیما باید علاوه بر تسلیحات، تجهیزات اوپتیکی - الکترونی و گیرنده های دیگری را نیز حمل کند. از اینرو اگر نوعی فشار جنگی وجود داشته باشد، این وزن زیاد نخواهد بود.
» چیروک» می تواند انواع وسایل را برای انواع مختلف نظارت های سطح خشکی و آبی حمل کند. این پهپاد می تواند بارهایی مانند - بمب و موشک را حمل و پرتاب کند و تسلیحات مافوق دقیق را حمل و نقل کند. این دستگاه کلا توسط اتحادیه دستگاه سازی شرکت دولتی « روس تخ» ساخته شده است. به گفته نمایندگان این شرکت ، پهپاد « چیروک» در نمایشگاه بزرگ هوا – فضای روسیه « ماکس -2015» معرفی خواهد شد.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چیروک از همه جا می پرد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان