امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال سونی اس ال تی A58

#1
Video 
نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی SLT-A58
Sony A58 یک دوربین جدید از نوع لنز قابل تعویض است که از تکنولوژی منحصر به فرد نیمه شفاف Sony بهره می برد که سرعت تصویربرداری بالا و اندازه ی کوچک تری را فراهم می آورد.

A58 20.1 مگاپیکسلی دارای سرعت تصویربرداری 8 فریم بر ثانیه با قفل جدید در فوکوس خودکار ، فیلمبرداری با کنترل فوکوس خودکار پیوسته و کیفیت full HD 25p ، سیستم فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص 15 نقطه و 3 سنسور مورب ، محدوده ی ISO 100-16000 ، صفحه نمایش LCD 2.7 اینچی با قابلیت چرخش ، OLED Tru-Finder با رزولوشن بالا و پوشش 100% ، Sweep Panoramas ، Auto HDR و Multi-Frame Noise Reduction است.

دوربین دیجیتال سونی اس ال تی A58 1 دوربین دیجیتال سونی اس ال تی A58 1 دوربین دیجیتال سونی اس ال تی A58 1
دوربین جدید Sony A58 با قرار گرفتن به جای مدل قبلی A57 و مدل ارزان تر A37 عملکرد و ویژگی هایی در سطح متوسط را وارد بازار کرد.

با قیمتی نزدیک به دوربین فشرده و قوی RX100 ، می توان فهمید که A58 نسبت مدل قبلی گرانترش کاستی هایی دارد که مهمترین آنها صفحه نمایش کوچکتر و با رزولوشن پایین تر ، تصویربرداری محدودتر و کندتر و یک لنز پلاستیکی در مقابل لنز فلزی می باشد.

کماکان منظره یاب جدید OLED و رزولوشن 20 مگاپیکسلی و حالت زوم خودکار با قفل دستی بهبودهایی هستند که دوربین بسیار ارزان تر Sony A58 را به خریدی خوب تبدیل می کنند.

دوربین دیجیتال سونی اس ال تی A58 1 دوربین دیجیتال سونی اس ال تی A58 1 دوربین دیجیتال سونی اس ال تی A58 1

درست مثل بقیه ی خانواده ی SLT طراحی معمولی بالای دوربین Sony A58 تغییر کرد تا تجربه ی کاربری بهتری نسبت به DSLR های معمولی فراهم کند و البته با یک قیمت بسیار مناسب و رقابتی که Nikon و Canon باید نگران آن باشند.

منظره یاب الکترونیکی فوق العاده ی OLED دوربین A58 رزولوشن مناسب و زمان پاسخگویی کمتری نسبت به یک منظره یاب الکترونیکی معمولی دارد در حالی که ترکیب آیینه ی نیمه شفاف و EVF فوکوس خودکار سریع برای 100% پوشش در فیلم و عکس را فراهم می کند ، اگرچه حالت تصویربرداری پشت سر هم متاسفانه کندتر و از لحاظ بافر بسیار محدود است و فرمت فایل ها مانند دوربین های SLT قدیمی است

علیرغم پرش از 16 به 20 مگاپیکسل ، کیفیت تصویر فوق العاده باقی مانده است. تا 3200 ISO برای JPEG نویزی ظاهر نمی شود اگرچه A58 کاهش نویز زیادی برای درست نگه داشتن فایل ها اعمال می کند اما این باعث از بین رفتن برخی جزییات می شود.

محدوده بی شمار تاثیرات خلاقانه ی قابل انتخاب مانند HDR ، Dynamic Range Optimization ، سبک های خلاقانه ، حالت Sweep Panorama نوآورانه و تاثیرات تصویری داخل دوربینی به دریافت بیشترین کارآیی از A58 کمک می کند خصوصا اگر شما عادت دارید تا از کامپیوتر استفاده نکنید.

دوربین دیجیتال سونی اس ال تی A58 1 دوربین دیجیتال سونی اس ال تی A58 1
دوربین جدید Sony A58 اکثر عملکرد ، ویژگی ها و طراحی مدل قبلی اش را با قیمتی مناسب تر دارد که برای ما مصرف کنندگان می تواند خبر خوبی باشد. با در نظر گرفتن همه ی جنبه ها این یک دوربین لنز قابل تعویض بسیار خوب با قیمتی بسیار جذاب است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آموزش تعمیرات گوشی سونی | این بخش : تعمیرات گوشی سونی اکسپریا ZL
  شرکت Phase One اولین دوربین 100 مگاپیکسل واقعی دنیا را معرفی کرد
  ۱۰ باور اشتباه در خرید دوربین عکاسی
Video دوربین دیجیتال کانن ایکسوس 132 IS
Video دوربین فیلم برداری سونی HDR-PJ380
Video دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX600 HS
Video دوربین فیلمبرداری سامسونگ اس ام ایکس - اف 80
Video دوربین فیلمبرداری سامسونگ اس ام ایکس - اف 70
Video دوربین فیلم برداری کانن لگریا G25
Video دوربین فیلم برداری سونی HDR-PJ430

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان