امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 770 ای ایکس آر

#1
Video 
Fujifilm FinePix F770EXR یک دوربین کامپکت مسافرتی جدید بوده که از دقت حسگر 16مگاپیکسل، بزرگنمایی 20 برابر و فاصله کانونی 20 تا 500 میلیمتر برخوردار است.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 770 ای ایکس آر 1

این دوربین دارای اتوفوکوس 0.16 ثانیه‌ای می‌باشد و از دیگر قابلیت‎های برتر آن نسبت به مدل قبلی خود، یعنی F600EXR می‌توان به حسگر CMOS، عکسبرداری پی در پی 8 فریم بر ثانیه‌ای، عکسبرداری با فرمت RAW، فیلمبرداری Full 1080p HD با سرعت 320 فریم در ثانیه اشاره کرد.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 770 ای ایکس آر 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 770 ای ایکس آر 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 770 ای ایکس آر 1

همچنین این دوربین با قابلیت GPS، صفحه نمایش LCD 3 اینچی با کیفیت، مد بزرگنمایی هوشمند با افزایش دامنه تله فوتو تا 40 برابر، سرعت راه اندازی بیشتر، دکمه Function قابل شخصی سازی و فلاش قدرتمندتر عرضه شده است.

Fujifilm FinePix F770EXR را در حال حاضر می‌توانید در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی یا سفید خریداری کنید.

نتیجه گیری
دوربین Fujifilm FinePix F770EXR نسبت به مدل‌‎های قبلی این شرکت از قابلیت‌های بیشتر و طراحی هوشمندانه‌تری برخوردار بوده ولی متاسفانه در زمینه کیفیت عکس دچار یک پسرفت قابل توجه شده است و بدینگونه Fujifilm همچنان نمی‌تواند از همتایان خود پیشی بگیرد.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 770 ای ایکس آر 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 770 ای ایکس آر 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 770 ای ایکس آر 1
F770EXR دارای یک حسگر EXR 16 مگاپیکسلی بوده و همانند مدلهای قبلی این شرکت از دامنه ایزو تا 12800 عکاسی پیاپی و فیلمبرداری 1080p HD برخوردار است و همچنین Fujifilm ادعا می‌کند که در ایزو 3200 مقدار نویز تا 30% کاهش یافته است.

ولی ما در بررسی‌هایمان پی بردیم که F700EXR حتی در ایزو پایینی همچون 100 دچار نویز شده و عکس‎ها مصنوعی به نظر آمده و غالبا! فاقد جزئیات بایسته رنگی می‎باشند و البته در ایزو بالاتر همچون ISO 200 و ISO 400، این نویز به صورت تصاعدی افزایش یافته که کاملا بر خلاف ادعای Fujifilm است.

البته دیگر قابلیت‌های Fujifilm وضعیت بهتری دارند. رابط کاربری از دکمه‌ی کاربردی Function برخوردار است و همچنین نسبت به مدل قبلی، گریپ دست و زمان بین عکسبرداری‌های پی در پی و راه اندازی آن ارتقا یافته است.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 770 ای ایکس آر 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اف 770 ای ایکس آر 1
همچنین قابلیت GPS و صفحه نمایش LCD آن بسیار کارآمد است و بررسی‌ها نشان داد که حتی در نور مستقیم خورشید هم عملکرد خوبی دارد. (البته ما بررسی را در انگلیس انجام دادیم و اکثر روزها در آن ابری است) همچنین مانند بسیاری از مدل‎های همتایش، این دوربین قادر به عکسبرداری در فرمت RAW بوده که البته به علت سرعت پردازش پایین این نوع عکس‎ها بهتر است از JPEG استفاده کنید.

بنابراین با وجودی که از جهاتی Fujifilm FinePix F770EXR پیشرفت کرده ولی قیمت و کیفیت آن چندان قابل قبول نیست. با در نظر گرفتن این موضوعاتِ F700EXR ، همچنان می‌توانیم بر حسب طراحی عالی و قابلیت‎های متعددش آن را گزینه‌ی خوبی برای خرید قلمداد کنیم ولی بی شک می‌توان گفت که این دوربین نسبت به رقبای همتایش یک سر و گردن کمتر است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان