امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS

#1
Video 
مشخصات ظاهری:ابعاد 104 X 70 X 80 میلی متر, وزن 349 گرم
امکانات کلی:لرزشگیر تصویر,فوکوس اتوماتیک,زوم اپتیکال در هنگام فیلمبرداری,حالت ماکرو ,خروجی HD MI,خروجی USB ,خروجی تلویزیون,تکنولوژی بی سیم
حسگر و تصویر:حسگر CMOS ,دقت حسگر 12.8 مگاپیکسل,پردازشگر تصویر Digic 4
لنز: 24-720 میلی متر, 30 برابر, اپتیکال
عکس‌برداری:حداکثر سرعت شاتر 1 تا 1600 ثانیه,برد فلاش 5 متر
فیلم‌برداری:کیفیت فیلم Full HD
صفحه نمایش: 3 اینچ,دقت صفحه نمایش 461000 پیکسل
باتری: یون لیتیوم استاندارد ,مدل NB-6LH


نقد و بررسی دوربین عکاسی کنون پاورشات SX510 HS
Canon PowerShot SX510 HS یک دوربین دیجیتال سوپرزوم کامپکت بوده که از بزرگنمایی 30 برابری، حسگر CMOS 12.1 مگاپیکسلی، پردازنده DIGIC 4، لرزشگیر تصویر اپتیکال، فیلم برداری تمام HD، اتصال Wi-Fi و موقعیت سنجی GPS برخوردار است. این تعداد قابلیت در دوربینی که 75% آن را لنزش تشکیل داده‌ است بسیار عجیب است. فکر می‌کنید در برابر بررسی موشکافانه ما دوام می‌آورد؟ امیدواریم همینطور باشد.

دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS 1 دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS 1 دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS 1
نتیجه گیری
اختلاف نظرات بسیاری در مورد SX500 IS وجود داشت، بعضا آن را به خاطر فناوری‌های به کار رفته در آن تحسین می‌کردند و برخی دیگر از بزرگترین عیب آن یعنی کیفیت پایین عکسبرداری یاد می‌کنند.
ظاهراً Canon به نظرات مصرف کنندگانش توجه می‌کند. و در نتیجه در SX510 HS حسگر و سیستم کاهش نویز و پردازنده آن بهبود یافته است و عکس‌های با کیفیت‌تری را به تصویر می‌کشد. تنها اشکالی که می‌توان از این دوربین گرفت، لنزهای آن است.

سوار کردن لنزی با این ابعاد بر دوربینی به این کوچکی اصلا ایده خوبی نبوده و اینطور که پیداست لنز به کار رفته در SX510 HS از مدل قبلی آن برداشته شده است و ناهنجاری‌های رنگی آن را همچنان به همراه دارد. بدین صورت، همان اشکالات در مورد این دوربین جدید نیز صدق می‌کند و دیدن لکه های بنفش در خطوط کنتراست تصویر با وجود چنین سیستم کنترل نویز خوبی واقعا جای تاسف دارد.

دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS 1 دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS 1 دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS 1
بازه دینامیک حسگر این دوربین واید نبوده و در نور مستقیم خورشید و نورهای پیچیده برای نوردهی به مشکل بر می‌خورد و نقاط نورانی بسیار تیره‌ای را به وجود می‌آورد. ما بررسی‌هایمان را در یک روز آفتابی پایینی انجام دادیم که در نتیجه عکس‌ها خراب شده و سایه‌های پررنگی درآن به چشم می‌خورد در صورتی که با دوربین‌های دیگر در وضعیتی مشابه تصاویر بهتری بدست آورده بودیم.

حتی اگر هیچ تجربه‌ای در مورد کنترل دستی نداشته باشید، استفاده از این دوربین بسیار آسان است. SX510 HS قابلیت‌های اتوماتیک بسیاری دارد و ابزارهایی برای ارتقای عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهد. رابط کاربری این دوربین بسیاری ساده است به صورتی که حتی مبتدیان هم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

قیمت این دوربین با توجه تعداد قابلیت‌های به کار رفته در آن مناسب است. شاید با دیدن بزرگنمایی بالا و لنزهای بزرگ و کنترل‌های دستی به کار رفته در SX510 HS یک شِبهِ DSLR به نظرتان بیاید، ولی باید بگوییم که اینطور نیست، این تنها یک دوربین با عکسبرداری سریع و آسان بوده که چند مد دستی به آن اضافه شده است. این یک دوربین کوچک عالی خانوادگی است و هر کسی با هر سطحی از مهارت می‌تواند از آن استفاده کند.

دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS 1 دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS 1 دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS 1
تنها اشکال SX510 HS کیفیت سیستم لنزهای آن است. از نظر طراحی ساخت هم واقعا ترجیح می‌دادیم که به جای این دکمه بزرگنمایی زشت از یک دکمه شَکیلتر استفاده می‌شد که البته این ایراد کوچکی است و می‌توان از آن چشم پوشی کرد.
اگر شما به دنبال دوربین سوپرزوم کوچکی هستید که عملکرد نویز خوبی داشته باشد، Canon PowerShot SX510 HS یک انتخاب عالی برای شماست. عکس‌های نمونه ما را مشاهده کرده و به ناهنجاری‌های رنگی موجود در آن دقت کنید. اگر مشکلی با آن ندارید بی شک این دوربین می‌تواند یک خرید عالی به شمار بیاید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان