امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعتراف وزیر راه به مشکلات نظام پولی

#1
Heart 
وزیر کشور گفت: مشکلات انباشته‌ای در لایه‌های مختلف نظام پولی کشور داریم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عباس آخوندی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان بروجرد، گفت: در حال حاضر مشکلات انباشته‌ای در لایه‌های مختلف نظام پولی کشور وجود دارد.


وی خاطر نشان کرد: توسعه در حوزه‌های مختلفی نظیر صنعت، مسکن،تجارت، خدمات، گردشگری و ... نیازمند بازار پول کارآمد و مشارکت فعال بخش خصوصی در نظام پولی و مالی است.


وی با اشاره به مشکلات زیربنایی موجود در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: زیربنای پولی و مالی به عنوان اولین اولویت زیربنایی کشور نیازمند بازسازی و توجه ویژه است.


وزیر راه و شهرسازی با اشاره مشکلات عدیده صنایع کشور از جمله مشکل نقدینگی درگردش، اضافه کرد: در نظام پولی و مالی کنونی وجود مطالبات معوقه و حجم اندک سرمایه، قدرت وام‌دهی بانک‌ها را محدود کرده است.


آخوندی اضافه کرد: روحیه امید در جامعه تنها با اتکای به اقدامات عمرانی دولت به وجود نمی‌آید بلکه زمانی که همه آحاد جامعه اعم از فعالان اقتصادی، بازرگانان، جوانان و بخش خصوصی ... به حرکت اقتصادی و اجتماعی روی آورند، یقینا توان جامعه بسیار بیشتر از توان دولت است.


وی سپس پیشنهاد داد شورایی به عنوان شورای توسعه بروجرد با همکاری نهادهای محلی، بخش‌های خصوصی و دولتی تشکیل شود.


وی اضافه کرد: این شورا با حضور بازرگانان،‌ صنعتگران، صاحبان سرمایه،‌ نمایندگان و مسئولان شهرستان بروجرد تشکیل شده و تصمیمات لازم در راستای توسعه شهری، فعالیت بخش خصوصی و ترغیب سرمایه‌گذاران با استفاده از خرد جمعی اعضای آن اتخاذ گردد.


وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در حوزه راه و شهرسازی پروژه‌های خوبی در شهرستان بروجرد در دست اقدام است که از آن جمله می‌توان به بزرگراه بروجرد ـ اراک اشاره کرد.


آخوندی با توضیح اینکه بخش عمده این طرح در حوزه شهرستان بروجرد قرار دارد، ابراز امیدواری کرد در سال جاری محور تور به بروجرد اجرایی شود.


وی ادامه داد: عملیات اجرایی آزادراه خرم‌آباد - بروجرد - اراک که از نزدیکی شهرستان بروجرد می‌گذرد آغاز شده و اجرای آن می‌تواند امکانات خوبی را برای این شهرستان به همراه داشته باشد.


این مقام مسئول در خصوص بیمارستان نیمه کاره آیت‌الله بروجردی گفت: با توجه به تعدد پروژه‌های نیمه‌کاره در حوزه بهداشت و درمان در کشور، دولت در سال جاری اقدام به تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های بیمارستانی با پیشرفت کاری 80 درصد به بالا می‌کند.


وی با توضیح اینکه بیمارستان آیت‌الله بروجردی 53 درصد پیشرفت کاری دارد، اظهار کرد: امید است این پروژه در سال 94 به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان بروجرد در حوزه بهداشت و درمان اجرایی شود.


وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در خط آهن درود به خرم‌آباد نیز به دنبال ایجاد یک آنتن به سمت بروجرد هستیم و پیشنهاد آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت راهبردی رئیس جمهور ارائه شده است که امید است در بودجه ردیفی برای آن تعیین و عملیاتی شود.


آخوندی در ادامه با اشاره به مطالبه چندین ساله مردم بروجرد در راه‌اندازی فرودگاه این شهرستان، اظهار کرد: احداث فرودگاه در بروجرد به صورت مشارکتی پیش‌بینی شده است که در صورت توافق قابل اجرا است.


وی ادامه داد: با توجه به بنیه علمی قوی شهرستان بروجرد، ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان متکی به جوانان بروجردی و شورای توسعه این شهرستان در راستای پرورش استعدادهای جوانان و ایجاد زمینه برای خلاقیت آنان نقشی موثر و راهگشا دارند.


این مقام مسئول تاکید کرد: می‌بایست به سمت و سویی حرکت کنیم که بخش عمده پروژه‌های کشور با اتکاء به توان، ظرفیت و استعداد جوانان راه‌اندازی شود.


وی در خاتمه به مسئولین و شهروندان بروجردی اطمینان خاطر داد مشکلات و دغدغه آنها را به ریاست جمهوری منتقل کرده و دولت در راستای رفع آنها اقدام می‌کند.
اعتراف وزیر راه به مشکلات نظام پولی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
Heart نخست‌وزیر بلغارستان به دلیل ماسک نزدن جریمه شد
Heart سفر غیر منتظره وزیر خارجه ایتالیا به لیبی
Heart هشدار وزیر خارجه پاکستان نسبت به "ماجراجویی اشتباه" هند
Heart مخالفت وزیر خارجه رژیم صهیونستی با طرح نتانیاهو برای الحاق دره اردن
Heart وزیر امور خارجه آمریکا به دیدار مقام‌های چینی می‌رود
  دستور روحانی به وزیر بهداشت
  توضیح وزیر درباره بازگشایی مدارس از۱۵شهریور
  سازمان ملل: ویروس کرونا مشکلات یمن را دوچندان خواهد کرد !
  گزارش وزیر بهداشت از دستورالعمل های بهداشتی در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان