امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کتاب فرماندهان تکفیر تدوین شد

#1
Heart 
رئیس پژوهشکده حج و زیارت از تدوین کتاب فرماندهان تکفیر به‌منظور معرفی تکفیری‌ها و اقدامات ظالمانه آن‌ها خبر داد.
به گزارش جهان؛ حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با فارس با تشریح اقدامات پژوهشکده حج و زیارت اظهار کرد:‌ همایش سیره و زمانه امام موسی کاظم(ع) به همت انجمن تاریخ پژوهی حوزه و با همکاری این پژوهشکده برای بررسی نحوه زندگی و آموختن آموزه‌های آن امام بزرگوار برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های تکفیری و وهابیون برای مقابله با اسلام اضافه کرد: نرم افزار جامع وهابیت‌پژوهی با همکاری معاونت تبلیغات حوزه علمیه قم در حال آماده‌سازی است.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت نقد مباحث وهابیت را از اهداف این پژوهشکده خواند و گفت: امروزه وهابیت در زمینه شبهه‌افکنی فعالیت‌های بسیاری دارد.

وی از تهیه لوح فشرده آثار علمای اسلام علیه وهابیت خبر داد و بیان کرد: این لوح فشرده در اختیار محققین قرار گرفته است تا بتوانند به راحتی از آموز‌‌ه‌های جامع علما استفاده کنند.

موسوی به آماده سازی لوح فشرده وهابیت و سلفی‌گری در ترازوی نقد اشاره و خاطرنشان کرد: این نرم افزار به تبیین افکار منحرفانه وهابیت خواهد پرداخت.

وی جنگ‌ستیزی گروه‌های تکفیری از جمله داعش در عراق را ظالمانه دانست و افزود: کتاب فرماندهان تکفیر به همت پژوهشگران پژوهشکده حج و زیارت در مراحل نهایی است و این کتاب به معرفی فرماندهان تکفیر و ظلم‌های مختلف آن‌ها در طول تاریخ خواهد پرداخت.

موسوی با اشاره به شناسایی ۳۰۰ کتاب ضد شیعی تصریح کرد: دشمنان در عرصه مقابله با معارف مذهب تشیع فعالیت‌های بسیاری دارند که باید آن‌ها را رصد کرد و با استفاده از روش‌های مناسب به مقابله با آن‌ها پرداخت.

وی ادامه داد: امروزه محققین پژوهشکده حج و زیارت با استفاده از آموزه‌های اسلام و ظرفیت‌های موجود در این پژوهشکده به تشریح و تجزیه محتویات این کتاب‌ها و همچنین پاسخگویی به گزافه‌گویی‌ها وهابیون پرداخته‌اند.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت با بیان برخی دیگر از فعالیت‌های این پژوهشکده ابراز کرد: پژوهشکده حج و زیارت از آمادگی کاملی برای همکاری با محققین مختلف از سراسر کشورهای اسلامی برخوردار است.

وی با اشاره به تهیه ۸۰۰ عنوان کتاب در این پژوهشکده خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی از سفرهای مذهبی استقبال خوبی کرده‌اند و این استقبال پرشور وظایفی را برای حکومت اسلامی ایجاد کرده است.

موسوی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون ۸۵ عنوان کتاب در پژوهشکده حج و زیارت تهیه شده است، یادآور شد: آگاه‌سازی زائران ایرانی در نقاط مختلف زیارتی وظیفه‌ای است که برای سازمان حج و زیارت ابلاغ و در نهایت بر عهده این پژوهشکده علمی گذاشته شده است.
کتاب فرماندهان تکفیر تدوین شد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اقدام عجیب در کتاب فارسی پایه هفتم
Heart شکایت خانواده ترامپ از کتاب برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا رد شد
Thumbs Up نمایشگاه کتاب بعد ماه رمضان برگزار خواهد شد
Heart دستورات مهم سرلشکر موسوی به فرماندهان و نیروهای ارتش درپی وقوع زلزله شدید ۵.۱ ریشتری
  پیشگویی کرونا در کتاب چشمان جادویی سیلویا براون (عکس)
  تولد «رولینگ» و هشتمین کتاب «هری پاتر»
  نقاشی روی لبه کتاب +عکس
  از تدوین پیش‌نویس حقوق بشر اسلامی تا ماجرای حقوق‌های نامتعارف
  داعش کتاب درسی چاپ میکند+عکس
  کتاب کندو شکل +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان