امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا این خوشگلا این جوری اند؟؟؟؟

#1
چرا دختران اروپایی داعشی می شوند؟
موج دختران داعشی برای مراکز امنیتی اروپا نگرانی ایجاد کرده است دخترانی که از دل اروپا خود را به دست تکفیری ها سپرده اند.
جهادنکاح دو دختر اتریشی
روزنامه اسپانیایی"لاوانگواردیا" با اشاره به گرایش دختران اروپایی به داعش نوشت:هم اکنون مراکز امنیتی در اروپا نگران موج بازگشت دختران و زنان حامله اروپایی تبار از پدرانی داعشی می باشند، که در چارچوب قوانین اروپایی فرزندانشان هم باید از تابعیت این کشورها برخوردار شوند.
به گزارش فارس، این روزنامه اسپانیایی به نقل از دفتر فدرال حمایت از قانون اساسی آلمان نوشت : هم اکنون این پدیده به شکل قابل توجهی در حال گسترش است به نحوی که شاهد سفر شماری از دختران کم سن وسال به بهانه گذراندن تعطیلات در کشورهای خاصی هستیم اما بعد از آن با مدارک جعلی وارد کشور سوریه شده و در آنجا بعد از انجام اعمال منافی عفت تحت عنوان جهاد النکاح پرداخته وباردار به کشور خود باز می گردند.
بر اساس این گزارش دولت آلمان که مدتها چشم خود را بر روی انتقال جنگجویان تبعه خود به کشورهای خاورمیانه می بست امروز با این مشکل بزرگ مواجه شده است.
نباید فراموش کرد امروز داعش از زنان و دختران به عنوان دامی برای بسیاری از جوانان عرب و مسلمانی استفاده می کند که به دلیل بیکاری و تورم موجود در کشورهایشان ازدواج به عقده ای بزرگ برایشان تبدیل شده است.
در شرایطی که ازدواج برای جوانان عرب در شرایط فعلی بسیار هزینه بر و به یک رویا تبدیل شده این جوانان می توانند با پیوستن به داعش وحضور در سوریه یا عراق به خواسته های خود با هزینه ای بین 150 تا یک هزار دلار برسند.
یکی از نیروهای پلیس خلافت داعش در شهر موصل در این رابطه فاش کرد ، رهبران داعش آنها را مجبور کردند تا همسران خود رانیز وارد نیروی پلیس زنان بکنند ، زیرا در غیر این صورت موضع همسرانشان برخلاف اندیشه های داعش قلمداد شده وحداقل تبعات آن مرتد محسوب کردن این زنان است که به معنای ابطال عقد زناشوییشان خواهد بود.
این در حالی است که بسیاری از دختران و زنان نیز به اشکال مختلفی فریب خورده وهم اکنون در حال انجام جهاد النکاح در عراق وسوریه می باشند.
اگر کسی هنگام اذان نماز نخواند، مغازه‌اش پلمپ شده و به مدت یک ماه زندانی می‌شود و باید علاوه بر تحمل شلاق، جریمه نقدی بپردازد
گزارش تکان‌دهنده یک زن از مقر اصلی داعش
یک زن سوری با تهیه گزارشی تصویری از داخل شهر رقه، مقر اصلی "داعش" در سوریه؛ برای نخستین بار تصاویری را از نحوه اداره این شهر توسط این گروه تروریستی فاش کرد.
این زن 25 ساله سوری که با نام مستعار "رزان" این گزارش را تهیه کرده است؛ قبلا به دلیل حمله تروریست‌های داعش مجبور به مهاجرت شده بود ولی دوباره به زادگاهش در رقه بازگشت.
رزان با مخفی کردن دوربین زیر پوشش کاملاً سیاه خود، به گشت‌زنی در خیابان‌های رقه پرداخت.
این زن سوری گفت: من باید این لباس را بپوشم تا بتوانم به خیابان‌های شهرم بروم.
وی پس از سوراخ کردن کیف پولش، دروبین کوچکی را درون آن قرار داد و با تزئین اطراف لنز دوربین، سعی کرد تا از جلب توجه دیگران به آن جلوگیری کند.
رزان از ترکیه به صورت زمینی به شهرش در سوریه رفت.
در ابتدا همه چیز کاملاً عادی به نظر می‌رسید و فقط عناصر داعش بودند که در خیابان‌ها پرسه می‌زدند؛ گویا که صاحب آنجا هستند.
داعش در رقه همه امور مردم را در دست گرفته از کنترل رفت و آمد خودروها تا نانوایی‌ها، اینگونه به ساکنان القا کند که خودش "دولت" است.
وی خاطرنشان کرد که عناصر داعش با پرسه‌زنی در خیابان‌ها و مغازه‌ها، به راحتی خرید می‌کنند و حتی در مورد قیمت‌ها چانه نمی‌زنند و به راحتی پول پرداخت می‌کنند.
رزان اظهار کرد که هرکدام از عناصر خارجی داعش هزار و 200 دلار پول می‌گیرد و به همسرش نیز در همین حدود پرداخت می‌شود. به سوری‌ها 400 دلار پرداخت می‌شود.
زنان نیز با ارعاب مجبور شده‌اند سر تا پا سیاه بپوشند.
اطراف خیابان‌های اطراف بازار نیز به نمازخانه تبدیل شده و مردم به خاطر ترس از داعش مجبور هستند در همان‌جا نماز بخوانند.
رزان تأکید کرد که به راحتی می‌توان ترس را در چهره همه مردم شهر دید و ترس در چهره زنان، کودکان، مردان و سالخوردگان مشخص است.
داعش، جهاد نکاح
رزان تصریح کرد که اگر کسی هنگام اذان نماز نخواند، مغازه‌اش پلمپ شده و به مدت یک ماه زندانی می‌شود و باید علاوه بر تحمل شلاق، جریمه نقدی بپردازد.
عناصر داعش برای اداره رقه و ارعاب مردم، به صورت علنی شهروندان را اعدام می‌کنند یا آنان را شلاق می‌زنند.
وی با اشاره به دیدن یک زن سیاه‌پوش مسلح و یک مرد داعشی به همراه یک بچه حدود دو ساله، گفت: با دیدن آن صحنه با خودم گفتم که آن کودک وقتی بزرگ می‌شود، چه خواهد شد؟
رزان پس از آنکه از سوی یکی از گشتی‌ها در پارک به دلیل نازک بودن نقاب صورتش مورد بازخواست قرار گرفت، سعی کرد با آن زن سیاه‌پوش صحبت را باز کند اما متوجه شد که آن زن عربی بلد نیست!
این زن تأکید کرد که در یک آشپزخانه شهر، شهروندان از جمله شمار بسیاری از زنان و کودکان مجبور بودند پس از ایستادن در صفی طولانی، غذایی را که برای آنها در ظرفشان می‌ریزند در همانجا بخورند و به خانه‌هایشان برگردند.
رزان همچنین از هم صحبت شدن با دو جنگجوی زن داعشی خبر داد که یکی از آنها تونسی و دیگری فرانسوی بود.
آن زن فرانسوی به رزان تأکید کرد که برای جنگ به سوریه آمده و پس از ازدواج دختر 13 ساله‌اش، دیگر آماده است که خودش را منفجر کند.
از زنان و دختران به عنوان دامی برای بسیاری از جوانان عرب و مسلمانی استفاده می کند که به دلیل بیکاری و تورم موجود در کشورهایشان ازدواج به عقده ای بزرگ برایشان تبدیل شده است
درخواست داعش از تکفیریهای سراسر جهان
داعش از تکفیریها و حامیان خود خواست که شهروندان کشورهایی که در ائتلاف بین المللی علیه داعش مشارکت کرده اند را به قتل برسانند.
" ابو محمد العدنانی" سخنگوی گروه تروریستی داعش در یک نوار صوتی که به چند زبان دنیا ترجمه و منتشر شده است از همه تکفیریها در سراسر دنیا خواست که غیر نظامیانی که جزو شهروندان کشورهایی محسوب می شوند که در ائتلاف بین المللی علیه داعش مشارکت کرده اند، به قتل برسانند.
در این نوار ویدئویی تأکید شده که تکفیریها برای کشتار این افراد بویژه آمریکائیها و فرانسویها از هر وسیله ای که می توانند استفاده کنند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16352332903584
پاسخ
 سپاس شده توسط خخخخ ، IM JUST TIRED ، mr.destiny
آگهی
#2
ذهناشونومیشورن
چرا این خوشگلا این جوری اند؟؟؟؟ 1





چرا این خوشگلا این جوری اند؟؟؟؟ 1
پاسخ
#3
تاپیک تکراری..

واقعا تاسف باره ولی ..
پاسخ
#4
یکی دوتا عکس این خوشکلا رو هم میزیشتی
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مرد! نه زن زن! نه مرد این جوری باش!
Smile این جوری حرف زدن قشنگ تره ...

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان