امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گلایه باهنر از کم‌توجهی دولت به اشتغال

#1
Heart 
نایب رئیس دوم مجلس گفت: با توجه به اینکه امروز در هر خانواده‎ای حداقل یکی دو فرزند بیکار دیده می‎شود باید تمام تلاشمان را با تعامل دولت که متاسفانه توجهش به این بخش کم است برای حل این معضل بگذاریم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا باهنر شنبه شب در جمع مسئولان و مدیران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به گسترش مرزهای استراتژیک کشور اظهار کرد: این موفقیت را به برکت نظام و خون شهیدان و لطف خداوند متعال به دست آورده‎ایم.

وی با انتقاد از جو رسانه‎ای ناصحیح در داخل و خارج پیرامون کمک‎های ایران به کشورهای محور مقاومت در منطقه افزود: پس از ۲۷ سال تجربه در مجلس و با اطلاع داشتن از تمام کمک‎های ارسالی ایران به کشورهای مظلوم منطقه ضمن تاکید بر این مطلب که کمک به این کشورها وظیفه ماست و این کمک‎ها در حد بسیار ناچیز است و این کمک‎ها بر اساس رسالت انسانی و دینی و برای گسترش نفوذ انقلاب در میان مردم منطقه بوده است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در تحلیل کوتاهی از شرایط منطقه گفت: ما ضمن حمایت‎های همه جانبه از سوریه و کمک به این کشور و دولت آن نقدها و توصیه‎هایی را نیز به آقای اسد منتقل کرده‎ایم تا با همفکری و تعامل بتوانیم مانع از گسستن حلقه مستحکم مقاومت در منطقه شویم.

باهنر با بهانه دانستن مبحث انرژی هسته‎ای در اقدامات و سخنان غربی‎ها خاطرنشان کرد: دشمن امروز با فهم این مطلب که انرژی هسته‎ای در ذهن و جان دانشمندان ما نهفته است نه در دستگاه‎ها و ابزار فیزیکی درون نیروگاه‎ها و پایگاه‎های هسته‎ای به بهانهی خطر آفرین بودن انرژی صلح‎آمیز هسته‎ای ما انبوهی از تحریم‎های ناجوانمردانه و گستاخانه را بر ملت ما تحمیل کرده‎اند.

وی دانشمندان ایرانی را افرادی مقتدر، بسیجی و ولایتمدار دانست و در بیان نکته‎ای جالب گفت: باور کنید گاهی اوقات دانشمندان پرتلاش هسته‎ای را که شبانه‌روزی برای پیشرفت کشور بی‎وقفه در حال تلاشند با حکم شرعی وادار به استراحت کردن می‎کنیم و تا روزی که این روحیه در جوانان ما نهادینه است مسیر توسعه و آبادانی زیر گام‎های استوار جوانان ما پیموده خواهد شد.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم‌الشان انقلاب افزود: مردم‎سالاری پدیده‎ای جدید و بزرگترین هدیه و ارمغان امام برای ما در ابتدای انقلاب بود و نسل ما با حراست از این هدیه آن را به نسل سوم و چهارم انقلاب هدیه خواهد کرد تا از آن پاسداری کنند.

باهنر قرن بیست و یکم را قرن آزادی‌خواهی و شیوع قیام ملت‎ها علیه ظلم و ظالم خواند و خاطرنشان کرد: با وجود برنامه‌ریزی‎های غرب برای مسکوت گذاشتن بحث مقاومت و ایستادگی و نابودی محورهای مقاومت در دنیا به فضل الهی و تدابیر مقام معظم رهبری دنیا به پرچمداری ایران در مقابل شیاطین غربی به پا خاسته است و به زودی نظام‎های سرمایه‎داری و اومانیستی و نژادپرستی در دنیا مضمحل خواهند شد و در برابر اعتقاد و ایدئولوژی و مقاومت ملت‎های بیدار دنیا زانو خواهند زد.

وی با یادآوری مشکل اشتغال در کشور تاکید کرد: با توجه به اینکه امروز در هر خانواده‎ای حداقل یکی دو فرزند بیکار دیده می‎شود باید تمام تلاشمان را با تعامل دولت که متاسفانه توجهش به این بخش کم است برای حل این معضل بگذاریم.
گلایه باهنر از کم‌توجهی دولت به اشتغال 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  |مسابقه قیمت‌ها و ستادهای بی‌خاصیت/ چرا تصمیمات دولت در بازار کارساز نیست؟
Heart دولت ترامپ ۱.۴ میلیارد دلار برای اموات چک کشید
Heart کشته شدن فرمانده نیروهای دولت منصور هادی در "مأرب"
  از بی‌توجهی‌ها به بیماری کرونا وحشت می‌کنم
  بی‌توجهی بعضی‌ها به رعایت نکات بهداشتی از کجا آب می‌خورد؟
Heart تظاهرات ماموران پلیس، دولت فرانسه را به واکنش واداشت
  دولت مداخله ای در انتخاب رییس مجلس یازدهم ندارد
  ترکیب احتمالی دولت جدید اسرائیل مشخص شد
  انگلیس حمایت خود را از دولت جدید عراق اعلام کرد !
  روزنامه آمریکایی: دولت جدید عراق بهترین گزینه واشنگتن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان