امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کوبانی گرداب مرگ داعش است + کردهای کوبانی را یک زن فرماندهی می کند

#1
Heart 
بنا بر اعلام کارشناسان، محاسبات داعش در جنگ کوبانی غلط از آب درآمده‌اند و این جنگ، گردابی است که نیروهای این گروه تروریستی را به سوی مرگ خواهد کشاند.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، بنا بر اعلام کارشناسان، محاسبات داعش در جنگ کوبانی غلط از آب درآمده‌اند و این جنگ، گردابی است که نیروهای این گروه تروریستی را به سوی مرگ خواهد کشاند.

طی گزارشی که در این رابطه در دیلی میل منتشر شده آمده است، داعش طی جنگ خود در کوبانی دچار اشتباهات استراتژیک مرگ‌باری شده است. این اشتباهات از سویی به جنگنده‌های غربی اجازه داده است به راحتی مواضع عناصر این گروه تروریستی را شناسایی و بمباران کند.

از سوی دیگر، نیروهای کرد عناصر داعش را درگیر جنگ‌های رو در روی خیابانی کرده‌اند که به هیچ وجه جزء برنامه داعش برای تسلط بر کوبانی نبود. در طول هفته‌های اخیر، داعش همان استراتژی‌هایی را که برای تصرف دیگر مناطق سوریه و عراق به کار بسته بود تکرار کرده است، اما این بار، پس از حدود ۱ ماه، هیچ دست‌آوردی نصیب او نشده است.

اتفاقی که در تصرف مناطق دیگر رخ داد، ترس و وحشت شدید مردم از جنایات و وحشیگری‌های داعش بود که به ترک خانه‌ها و حتی پست‌های نظامیان عراق انجامید. کوبانی شهری است که از یک سو توسط بیابان محاصره شده و از سوی دیگر به مرزهای ترکیه منتهی می‌شود. مبارزان کرد در این شهر از هر هیچ سویی کمک دریافت نمی‌کنند و با این حال، ۴ هفته در مقابل تروریست‌‌های داعش ایستاده‌اند و شجاعانه جنگیده‌اند.

تمرکز نیروهای کرد در مرکز شهر و مبارزه بی‌وفقه آنها، نیروهای داعش را به درگیری‌های خیابانی کشانده است. در صورت توقف نیروهای داعش در مرکز شهر و ادامه این درگیری‌های خیابانی، قطعا به زودی شکست بزرگی نصیب آن‌ها خواهد شد. در صورت حرکت آن‌ها به خارج از شهر نیز دو راه وجود دارد. یا باید به سوی مرز ترکیه حرکت کنند؛ جایی که تانک‌های این کشور آماده‌باش منتظر مانده‌اند. راه دیگر نیز حرکت به سوی بیابان هاست. در این صورت هواپیماهای ائتلاف غربی که منتظر ورود عناصر داعش به فضای باز و قابل شناسایی هستند، فورا آنها را هدف خواهند گرفت. این محاسبات غلط استراتژیک، به زودی نیروهای داعش در کوبانی را به گرداب مرگ خواهد کشاند.



=====================================

کردهای کوبانی را یک زن فرماندهی می کند

فرماندهی نیروهای کرد که در حال دفاع از شهر "عین العرب" (کوبانی) سوریه هستند، یک زن بر عهده دارد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "میسا عبدو" معروف به "نارین عفرین"، فرمانده یگانهای حمایت از مردم در شهر کوبانی است.
مردم کوبانی که از حدود یک ماه قبل تحت محاصره تروریستهای داعش هستند، طی روزهای اخیر نبردهای سنگینی را برای دفاع از شهرشان تجربه کرده اند.
یگانهای حمایت از مردم که پس از آغاز حملات تروریستها در سوریه تأسیس شد، در مناطقی از سوریه فعال است که اکثر ساکنان آن کرد هستند.
"میسا عبدو" (۴۰ ساله) مانند دیگر نیروهای مبارز کرد یک نام جنگی دارد. وی در بین همرزمانش با نام "نارین عفرین" شناخته می شود.
عفرین یکی از شهرهای سوریه در استان حلب است.
"مصطفی عبدی" از فعالان کرد در شهر عین العرب گفت: کسانی که نارین عفرین را می شناسند، می گویند که وی فردی بافرهنگ و باهوش است، و مهترین خصوصیت وی، آرامش او می باشد.
عبدی تأکید کرد: با وجود سختی زندگی نظامی، نارین عفرین، الگویی در اخلاق است؛ وی وضعیت نیروهای خود را درک می کند و به صورت مستقیم به مشکلاتشان رسیدگی می کند.















ویرایش شد
کوبانی گرداب مرگ داعش است + کردهای کوبانی را یک زن فرماندهی می کند 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Titiw ، Ƒαкє ѕмιƖє ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، ._NeGiX_. ، فرانه ، مهربان ترین دختر دنیا ، حقوقدان انجمن
آگهی
#2
بی محتوا عکس نداره
کوبانی گرداب مرگ داعش است + کردهای کوبانی را یک زن فرماندهی می کند 1کوبانی گرداب مرگ داعش است + کردهای کوبانی را یک زن فرماندهی می کند 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#3
لینک عکس آ خرابن !
  Do ɴoт dαre тo ѕтop мe jυѕт ιɴ cαѕe ѕoмeoɴe ѕтopped мe کوبانی گرداب مرگ داعش است + کردهای کوبانی را یک زن فرماندهی می کند 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#4
خوش ب حال دانش اموزا اون مدرسه خخخSmile
..
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket حمله تروریستی داعش به مسکو
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
Heart بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق در ارتباط با وقایع اخیر
Heart تا نابودی داعش در عراق می‌مانیم
  ضربه قدرتمند عراق به داعش با دستگیری خطرناک‌ترین تروریست
  ×××داعش ۵۰ عراقی را زنده سوزاند+عکس×××
Heart داعش چه زیرشاخه‌هایی دارد؟
Heart لوموند از نفوذ ۳۰۰۰ عضو داعش از سوریه به شمال شرق عراق خبر داد
Heart پناهگاه مهم داعش و شبکه حقانی در کابل منهدم شد
  مقابله حشد شعبی با تحرکات داعش در جنوب موصل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان