امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پورحیدری: کار کی‌روش یا خوابیدن است یا خمیازه کشیدن!

#1
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: کار کارلوس کی‌روش یا خوابیدن است یا خمیازه کشیدن و برخی‌ مواقع هم ادای خواب بودن را درمی‌آورد.
پورحیدری: کار کی‌روش یا خوابیدن است یا خمیازه کشیدن! 1منصور پورحیدری درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل فولاد عنوان کرد: امیر قلعه‌نویی با مشکلاتی از قبیل مصدومیت بازیکنان روبه‌رو است و با «وصله و پینه کردن» بازیکنان سعی می‌کند تیم را روانه مسابقه کند. این مشکلات در تیم تاثیرگذار است.
وی با اشاره به شکست استقلال مقابل فولاد تصریح کرد: بازیکنان ما می‌توانستند در همان نیمه اول کار را تمام کنند اما از فرصت‌ها استفاده نکردند. فولاد اواخر بازی یک موقعیت بدست آورد و از همان استفاده کرد. مصدومیت‌ها دست قلعه‌نویی را بسته و امیدوارم در هفته‌هایی که لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل است، بازیکنان به آمادگی کامل برسند.
پورحیدری در مورد اینکه آیا این تیم مشکل بدنی دارد؟ گفت: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد، البته این سوال را باید از قلعه‌نویی بپرسید.
عضو هیئت مدیره استقلال درباره حرف‌وحدیث‌های بوجود آمده برای حذف پست مدیر فنی استقلال و اینکه حسن روشن مدعی شده که بود و نبود پورحیدری در استقلال تفاوتی نمی‌کرد، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا برای این مسئله حرف‌وحدیث پیش آمده است. حذف این پست تصمیمی بود که مدیریت و هیئت مدیره گرفت. روشن نظرش را داده و صحبت خاصی درباره حرف‌های او ندارم. روشن را دوست دارم و حرف‌هایش قابل احترام است.
پورحیدری در مورد اینکه گفته می‌شود بین او و امیر قلعه‌نویی اختلاف وجود دارد، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست و مشکلی بین من و قلعه‌نویی وجود ندارد. متاسفانه وقتی چنین حالتی (حذف پست مدیرفنی) پیش می‌آید، حرف‌وحدیث‌ها زیاد می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که اگر پست مدیرفنی از چارت باشگاه استقلال حذف شده، چرا صحبت از مدیر فنی شدن اصغر حاجیلو می‌شود؟ گفت: از این مسئله اطلاعی ندارم اما تا جایی که می‌دانم پست مدیرفنی از چارت باشگاه حذف شده است.
عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اظهارات حاجیلو که گفته بود چرا پورحیدری سال قبل به فکر صرفه‌جویی نبود، خاطرنشان کرد: تاکید می‌کنم که این تصمیم را هیئت مدیره باشگاه استقلال گرفت و تنها من تصمیم‌گیرنده نبودم. حاجیلو دوست من است و حق دارد اظهار نظر کند اما واقعیت این است که ما نباید پاسخ همدیگر را بدهیم. حاجیلو چون در جلسات هیئت مدیره استقلال نبوده و نمی‌داند چه اتفاقی افتاده، برایش سوءتفاهم پیش آمده است. امروز از هیئت مدیره استقلال می‌خواهم که مسئله حذف پست مدیر فنی را به صورت رسمی اعلام کند تا دلخوری‌ها از بین برود.
پورحیدری در مورد خمیازه کشیدن کارلوس کی‌روش در جریان دیدار استقلال و فولادخوزستان و انتقاداتی که از سوی مربیان ایرانی به وی شده است، گفت: کار کی‌روش یا خوابیدن است یا خمیازه کشیدن! برخی‌ مواقع هم ادای خواب بودن را در می‌آورد. بازی‌های لیگ نسبت به سال گذشته بهتر شده و تیم‌ها خوب کار می‌کنند اما ظاهرا کی‌روش استثنایی است و می‌خوابد!
وی با اشاره به نتایج ضعیف تیم فوتبال امید در بازی‌های آسیایی اینچئون عنوان کرد: وقتی برنامه‌ریزی نباشد، این مشکلات هم پیش می‌آید. این تیم بازیکنانی داشت که در لیگ برتر بازی می‌کنند و نسبت به سال‌های گذشته تیم خوبی بود. وقتی بازیکن تیم امید حرکات نامناسبی انجام می‌دهد، مشخص است هیچ کاری روی آنها صورت نگرفته است.
پورحیدری: کار کی‌روش یا خوابیدن است یا خمیازه کشیدن! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi ، ِ**@ًrُِّ@^ُ$**
آگهی
#2
خخخخخخخ
راس میگه خو

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پورحیدری: کار کی‌روش یا خوابیدن است یا خمیازه کشیدن! 1

بارسا!بارسا!بارسا!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=166516
[/size]

پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جنجال جدید بیل؛ خوابیدن روی سکو (عکس)
Shocked مقابل پرسپولیس ؛ همسر مرحوم پورحیدری: تا صبح گریه کردم روایتی تازه از باخت شش تایی ا
  سیگار کشیدن ستاره‌های والیبال
  عواقب کنار کشیدن باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا
  استقبال از پورحیدری با نظر قربانی (عکس)
  علی پروین به عیادت پورحیدری رفت (عکس)
  گزارش تمرین استقلال/ غیبت پورحیدری و مگویان
  پورحیدری: از بازگشت بیک‌زاده خبر ندارم
  طعنه سنگین فرزند امیر قلعه نویی به پورحیدری،حجازی،مظلومی،کریمی،مرفاوی و کخ
  واکنش برانکو به سیگار کشیدن صادقیان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان