امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شباهت حمید رضا سیاسی به یک شخصیت کارتونی +سیاسی: وزیر نقشی در برکناری دایی نداشت

#1
Heart 
شباهت رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به یک شخصیت انیمیشنی جنجال زیادی در فضای مجازی داشته است.


شباهت حمیدرضا سیاسی که در قامت رئیس هیات مدیره پرسپولیس نقش بسیاری در کنار گذاشته شدن علی دایی از این تیم داشت را به یک شخصیت انیمیشنی خارجی در زیر می بینید.

او از جمله دوستان نزدیک امیررضا خادم است که نقش بسیاری در جذب اسپانسر پرسپولیس در آغاز فصل داشت. این تصویر جالب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.


شباهت حمید رضا سیاسی به یک شخصیت کارتونی +سیاسی: وزیر نقشی در برکناری دایی نداشت 1


__________________________________________________________

سیاسی: وزیر نقشی در برکناری دایی نداشت

شباهت حمید رضا سیاسی به یک شخصیت کارتونی +سیاسی: وزیر نقشی در برکناری دایی نداشت 1

حمیدرضا سیاسی در خصوص اظهارات علیرضا رحیمی مبنی بر اینکه وزیر ورزش باعث برکناری علی دایی شده است، گفت: در تصمیم هیئت مدیره مبنی بر برکناری علی دایی وزارتخانه و وزیر ورزش هیچ نقشی نداشتند و دستوری به ما نرسیده بود. اگر آقای وزیر مسئله‌ای را به طور خصوصی به آقای رحیمی گفته‌اند من از آن اطلاعی ندارم.

وی افزود: هیچ وقت فشاری روی هیئت مدیره نبوده که دایی را برکنار کنیم و در جلسات‌مان نیز صحبتی در این خصوص نداشتیم. برکناری دایی به جز نتایج ضعیف هیچ دلیل دیگری نداشت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این‌که در خرید بازیکنان همکاری با مدیرعامل پیشین نداشته است، گفت: در انتخاب بازیکن و مذاکره با بازیکنان هیچ وقت نظری نداده‌ام و مشکلی هم با رحیمی نداشتم. آقای رحیمی در بیشتر کارهای نشان داده که موفق است و در مذاکره با بازیکنان نیز اختیار تام داشتند.

سیاسی درباره این‌که رحیمی اعلام کرده در جذب اومانیا کمکی به او نشده و برخلاف صحبت‌ها عمل شده است، عنوان کرد: درباره اومانیا بنده وظیفه داشتم مسائل را به هیئت مدیره انتقال دهم و آن‌ها را متقاعد کنم. بودجه ما برای جذب بازیکن مشخص بود و مشکلی هم برای جذب اومانیا نداشتیم.

وی یادآور شد: باید بگویم این هیئت مدیره همراه‌ترین هیئت مدیره بوده است. تنها مشکل ما با آقای رحیمی نحوه هزینه کردن او بود و نمی‌توانستیم این موضوع را تحمل کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که اعضای هیئت مدیره این باشگاه از روز اول روی ماندن دایی اتفاق نظر داشته‌اند و افزود: نتایج ضعیفی که از هفته چهارم و پنجم شکل گرفت باعث شد که با به فکر تغییر و تحولات باشیم.

سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبالی است یا نه، گفت: من عاشق فوتبال بودم و هستم اما زمانی که می‌توانستم فوتبال بازی کنم متاسفانه زمان جنگ تحمیلی بود و ترجیح دادم در آن زمان در میدان جنگ حضور داشته باشم.

وی همچنین درباره فوتبالی نبودن اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در هیئت مدیره ما آقای زادمهر و استیلی فوتبالی بودند. با اینکه گفته می‌شد این دو با دایی مشکلاتی دارند اما آنها مشکلات‌شان را در تصمیم‌گیری دخیل نمی‌کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین درباره رحیمی و رفتار او گفت: آقای رحیمی مدیر بسیار قابلی است اما به خاطر حساسیت‌های کاری‌اش زود از کوره در می‌رود. ما می‌توانستیم مشکلات را در کنار یکدیگر حل کنیم و همیشه هم با آقای رحیمی همراه بودیم.

سیاسی در واکنش به این موضوع که به تنهایی باعث برکناری دایی شده است و دیگر اعضای هیئت مدیره نقشی نداشتند، عنوان کرد: بنده یک رای در هیئت مدیره دارم و تنها تنظیم کننده جلسات هستم. به این دلیل هم در هیئت مدیره حضور پیدا کردم تا اگر احیاناً روی اسپانسر به مشکل خورد و چک‌هایش پاس نشد بتوانم به تیم کمک کنم.

وی با بیان اینکه دیگر وقت تغییر کادرفنی فرارسیده بود و با توجه به بازی‌های پیش رو سرمربی جدید می‌تواند شرایط بهتری را در تیم رقم بزند، درباره مذاکره‌اش با درخشان و مایلی‌کهن نیز گفت: ساعت 9 شب سه‌شنبه با آقای درخشان مذاکره کردم تا نظرش را برای حضور در پرسپولیس جویا شوم. با آقای مایلی‌کهن نیز مذاکره‌ای برای مربیگری نداشتم بلکه فقط به عنوان یک کارشناس فنی با او صحبت کردم. ایرادی ندارد که با این مربی بزرگ صحبت کنم و از او مشورت بگیرم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های رحیمی مبنی بر اینکه وی پیشنهاد پرداخت یک میلیارد پول به مدیرعامل پیشین باشگاه داده بود، اظهار داشت: باشگاه به پول نیاز داشت و می‌خواستم این یک میلیارد را به آقای رحیمی بدهم تا هرکجایی که احساس نیاز کرد برای باشگاه خرج کند.

سیاسی بار دیگر تاکید کرد که وزارت خانه نقشی در برکناری علی دایی نداشته و یادآور شد: به این دلیل که دایی توانسته بود تیم را نایب قهرمان کند نظرمان این بود به کارش ادامه دهد اما بعد از ادامه پیدا کردن کار نتایج مطلوب نبود و تصمیم به برکناری او گرفتیم.
شباهت حمید رضا سیاسی به یک شخصیت کارتونی +سیاسی: وزیر نقشی در برکناری دایی نداشت 1
پاسخ
 سپاس شده توسط marjan00 ، مهربان ترین دختر دنیا
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Science برکناری مولوی گرگیچ
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
Heart نخست‌وزیر بلغارستان به دلیل ماسک نزدن جریمه شد
Heart سفر غیر منتظره وزیر خارجه ایتالیا به لیبی
Heart هشدار وزیر خارجه پاکستان نسبت به "ماجراجویی اشتباه" هند
Heart مخالفت وزیر خارجه رژیم صهیونستی با طرح نتانیاهو برای الحاق دره اردن
  به جای نطق‌های سیاسی با مردم سخن بگوئید/کادر درمان هرمزگان خسته و اندوهگین است
Heart وزیر امور خارجه آمریکا به دیدار مقام‌های چینی می‌رود
  دستور روحانی به وزیر بهداشت
  توضیح وزیر درباره بازگشایی مدارس از۱۵شهریور

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان