امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گوش درد و سوت کشیدن گوش

#1
گوش درد و سوت کشیدن گوش :


میلیون ها آلمانی به این درد گرفتارند ، روزانه بر تعداد آن ها افزوده می شود و علم پزشکی نیز هنوز علت آن را درنیافته است . وقتی حوصله ی بدنت از ذخیره کردن مواد مضر سر رفت و دیگر انبارهای تجمع آشغال هایت لبریز شد ، یکی دو روز روزه بگیر ، کارخانه تکانی را آغاز کن و به بدنت فرصت بده که پاکسازی و بازسازی را شروع و تمام کند . بعد از روزه گرفتن شروع به میوه خوردن کن تا بدنت با انرژی سریعی که از میوه هامی گیرد ، خود را به طور اصولی پاک و رو به راه کند .اگر نتوانستی چند روز پشت سر هم روزه بگیری ، یک روز بخور و یک روز نخور .هنگام روزه باید هر وقت تشنه شدی آب مقطر بنوشی . بدین وسیله تمام رگ ها و مویرگ ها باز می شود و دوباره خون سالم در آن ها جریان می یابد .

یکی از نخبگان روش طبیعی تندرستی در امریکا توضیح می دهد که چگونه از شر زوزه ی گوش و ناراحتی های آن رهایی یافت . من ایمان دارم که موادی نشاسته ای مانند نان و غلات و سیب زمینی علت اصلی این بیماری است .

اخلاط جمع شده در لوله های شیپور استاش و عفونی شدن این اخلاط از ورود هوا به داخل گوش جلوگیری می کند و در نتیجه باعث وزوز گوش وبد شنیدن می شود ، به خصوص در سنین بالا ، روزه گرفتن و چند روزی خودداری کردن از مصرف دانه ها نتیجه ای عالی دارد .

دکتر وگر نیز اخلاط را عامل اصلی این بیماری می داند . او در کتاب « درمان و کنترل بیماری ها » که آن را در سال ۱۹۳۱ به چاپ رساند ، در این باره مفصل توضیح داده است . همچنین او همسر خود را به مدت ۲۰ سال در اثر ابتلا به رماتیسم در بستر بیماری افتاده بود ، نزد دکتر تیلدن برد که به مدت ۲۵ سال تمام بیمارانش را در شهر دنور بدون استفاده از داروهای شیمیایی معالجه می کرد . دکتر تیلدن نیز علت تمام بیماری ها را مسمومیت می داند . خانم وگر پس از یک سال و یم سلامت خود را بازیافت و مدت ها حیران بود که چطور آن همه سال بی حرکت در تخت بیماری مانده بود و حالا چنین چابک دوباره حرکت می کرد .این خانم و شوهرش مدت پنج سال با دکتر تیلدن کار کردند ، سپس به کالیفرنیا رفتند و در آنجا مدرسه ای برای آموزش تندرستی تاسیس کردند که اصول آن را از دکتر تیلدن آموخته بودند .

وقتی همسر یک پزشک بعد از ۲۰ سال بستری بودن در بستر بیماری دوباره مداوا و سالم می شود ، چرا پزشکان دیگر از این تجربه چیزی نمی آموزند که با آن بیماران خود را شفا دهند ؟ چرا کتاب ۶۷۳ صفحه ای دکتر وگر به تمام زبان های دنیا ترجمه نمی شود ؟ زیرا با این روش صندوق اداره یبهداری و بهزیستی خالی می ماند و این ناقوس مرگ سیستم پزشکی است ، اما مهم نیست که یک بیمار رماتیسمی سال ها در بستر بیماری ناله کند .
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ترفند بیرون کشیدن خار کاکتوس از پوست و ...
  وضعیت تنفس و نفس کشیدن هنگام ورزش
  روش های مختلف کشیدن چربی شکم
  | گوش درد هنگام خمیازه کشیدن |
  چگونه التهاب پس از کشیدن دندان عقل را کاهش دهیم
Smile درست نفس کشیدن را بیاموزیم
Sad انتقال بیماری از طریق کشیدن قلیون
  حافظه خود را با کشیدن نقاشی تقویت کنید
  اطو کشیدن چند کالری می سوزاند
  هشدار جدی!!! تاثیر واقعی خطرناک سیگار کشیدن روی ریه ها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان