امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محسن خلیلی: درخشان گفت اینجا خانه خودت است

#1
مهاجم سابق پرسپولیس که این روزها با این تیم تمرین می‌کند، می‌گوید تا دو، سه هفته دیگر به شرایط ایده‌آل می‌رسد.
محسن خلیلی: درخشان گفت اینجا خانه خودت است 1محسن خلیلی ، درباره آخرین شرایط آمادگی خود پس از حضور در تمرین‌های پرسپولیس اظهار کرد: تقریبا ۲ هفته است که در تمرین‌های پرسپولیس حضور دارم و همان طور که خودم پیش‌بینی می‌کردم شرایطم روز به روز بهتر می‌شود. دوری من از توپ و زمین فوتبال باعث شده بود که تمرکزم در زمین بازی از بین برود اما در این چند روز که در کنار پرسپولیسی‌ها تمرین کردم خیلی به شرایط آرمانی نزدیک شدم. فکر می‌کنم دو سه هفته دیگر آماده بازی‌های ۹۰ دقیقه‌ای می‌شوم.
او درباره ضعف خط حمله پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر گفت: ضربه خوردن پرسپولیس در خط حمله خیلی مشهود بوده است. متاسفانه رضا نوروزی با مصدومیتی که گریبانگیرش شد بدشانسی آورد و آسیب دیدگی‌های پی‌درپی دغاغله هم به خودش و پرسپولیس ضرر زد. محرومیت صادقیان هم به این‌ها اضافه شد تا کادر فنی نتواند از همه پتانسیل‌های خط حمله استفاده کند.
خلیلی گفت: شاید در این شرایط کادر فنی بخواهد چند بازیکن را به خط حمله اضافه کند اما تاکنون صحبتی با من نشده است. بارها گفته‌ام که برای کسب آمادگی جسمانی به پرسپولیس آمده‌ام و حضور من در پرسپولیس بستگی به نظر سرمربی تیم دارد. اگر درخشان تشخیص دهد که می‌توانم به تیم کمک کنم و در خط حمله مفید باشم چرا که نه؟ پرسپولیس تیم خودم است. چند سال در آن بازی کرده‌ام و هوادارانش را دوست دارم. فکر نمی‌کنم در قرارداد بستن با این تیم هم به مشکلی بربخورم اما برای خودم مهم این است که بتوانم به شرایط ایده‌آل مد نظر برسم و در نیم فصل دوم با پرسپولیس یا یک تیم دیگر قرارداد ببندم.
مهاجم سابق پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در این رابطه صحبتی با حمید درخشان داشته یا خیر گفت: درباره این موضوع صحبتی نکرده‌ایم اما روز اولی که به تمرین آمد با هم حرف زدیم و من به او گفتم اگر احساس می‌کنید حضور من در تمرین‌ها مشکلی به وجود می‌آورد به من بگویید. اما درخشان خیلی خوب برخورد کرد و به من گفت اینجا خانه خودت است. از دایی تشکر می‌کنم که به من اجازه داد در تمرین‌های پرسپولیس حضور داشته باشم و از درخشان هم متشکرم.
خلیلی در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند علت این موضوع که پرسپولیس در سال‌های گذشته کمتر از استقلال در کورس قهرمانی بوده، گفت: استقلال در این سال‌ها تیمی بوده که تقریبا بدون حاشیه‌تر از پرسپولیس کار کرده است. حواشی پرسپولیس چندین بار به این تیم ضربه زده و هر وقت پرسپولیس در آرامش فکری قرار داشته توانسته نتایج خوبی بگیرد. در این سال‌ها تغییر مدیریت و مربی هم روی عملکرد این تیم تاثیر گذاشته است.
او گفت: پرسپولیس امسال جوان‌گرایی کرده و بالطبع هر تیمی که جوان‌گرایی می‌کند نمی‌تواند خیلی زود نتیجه‌اش را بگیرد. به همین خاطر طول می‌کشد تا پرسپولیس به شرایط آرمانی در جدول برسد اما امسال جوان‌های باادب و باانگیزه‌ای به پرسپولیس آمده‌اند که در آینده چیزهای زیادی از آن‌ها می‌شنویم. مهم‌ترین موضوع این است که همه می‌آیند و می‌روند و این پرسپولیس است که می‌ماند. پس هواداران عاشق پرسپولیس باید تا جایی که می‌توانند از تیم‌شان حمایت کنند.
محسن خلیلی: درخشان گفت اینجا خانه خودت است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ِ**@ًrُِّ@^ُ$**
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!
  بچه‌های مارادونا خواهرش را از خانه بیرون کردند!
  اظهارات جالب شجاع خلیل زاده؛ همین مردم صد تومان می‌دهند تا خانه بخرم
  گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم
  آمار فاجعه بار و عجیب اینتر در خانه یوونتوس
Heart روزهای درخشان در انتظار مرد ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی فوتبال ایران!
  احمد در نقش طارمی؛ من اینجا هستم
  بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت.
  مامورانی که مقابل خانه رونالدو پرسه می‌زدند!
  متهم شماره یک بارسلونا؛ تنها در راه خانه! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان