امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«ایرانیوم»، «300»، «طبیب» و «لژیون» در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت

#1
«ایرانیوم»، «300»، «طبیب» و «لژیون» در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينما خبر؛  چهار عنوان فیلم با محوریت"ایران هراسی و اسلام هراسی" این فیلم در بخش "ایران هراسی و اسلام هراسی" جشنواره به نمایش در می آید. این بخش با هدف تحلیل و ارزیابی جریانات سینمایی تهاجمی غرب علیه اسلام و ایران تحت عنوان برنامه ایران هراسی و اسلام هراسی در ساختار جشنواره سیزدهم گنجانده شده است. و استفاده از آن برای مخاطبان مدعو و اهالی رسانه و منتقدان و نویسندگان سینمایی است.

بر پایه این خبر؛ فیلم های پیش بینی شده برای این بخش به این ترتیب است:

ایرانیوم به کارگردانی رافائل شور

ایرانیوم به کارگردانی رافائل شور کارگردانی شده است. فوندکلاریون تولیدکننده مستند جهاد سوم، در جدیدترین پروژه “ایران هراسی اتمی” با تلفیق دو واژه ایران و اورانیوم، مستند “ایرانیوم” را ساخته که ایران را خطرناک‌ترین تهدید اتمی جهان معرفی کرده است. کارگردان ایرانیوم،ایران را به عنوان یک خطر هسته ای برای جامعه جهانی معرفی کرده است. شهره آغداشلو بازیگر ایرانی الاصل مقیم آمریکا که پیش از این فیلم ضد ایرانی سنگسار ثریا را در کارنامه خود دانسته است، اینبار در مستند ایرانیوم، در مقام راوی قصد دارد جهان را نسبت به خطر ایران و ایرانی هشدار بدهد. در این فیلم با مجموعه‌ای از افراد همچون “آر. جیمز وولسی“ (R. James Woolsey) رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی(CIA)، “الیوت انجل” (Eliot Engel) نماینده دموکرات در کنگره، “مایکل لدین” (Michael Ledeen) متخصص ایران در شورای روابط خارجی، “برنارد لوئیس” (Bernard Lewis) از دانشگاه پرینستون، “سناتور جان کیل” (Jon Kyl) نماینده جمهوری‌خواهان از آریزونا، مصاحبه شده است که در هر مصاحبه هر کدام با اظهار کردن صحبت‌هایی چنین وانمود می‌کنند که ایران قصد دستیابی به سلاح هسته‌ای دارد. اما نکته جالب در این مصاحبه‌ها حضور تعدادی ایرانی خائن در این پروژه ایران­هراسی است.

«طبیب» به کارگردانی فیلیپ اشتولتسل

«طبیب» با بازی بن کینگزلی در نقش ابوعلی سینا و به کارگردانی «فیلیپ اشتولتسل» 4 دی ماه اکران می‌‌‏شود. این فیلم‌‌‏نامه توسط «یان برگر» نوشته شده که او این داستان را از کتاب نویسنده آمریکایی “نوا گوردون” برگرفته است. کتاب او در سال 1986 بیش از 21 میلیون نسخه در دنیا بفروش رسید .

داستان این فیلم برگرفته از قرن 11 میلادی است که درباره‌‌‏ی پسر بچه فقیری به نام “راب کول” است که تصمیم می‌‌‏گیرد برای تحصیل طب به ایران سفر کند و آموزه‌‌‏های خود را از حکیم و طبیب ایرانی، ابو‌‌‏علی سینا فراگیرد.تام بین نقش پسر بچه فقیر و بن کینگزلی در این فیلم نقش ابوعلی سینا را ایفا می‌‌‏کنند.

بخش‌‌‏هایی از این فیلم در استودیو‌‌‏های شهر کلن آلمان  و بخش‌‌‏هایی از صحنه‌‌‏های بیرونی این داستان که در اصفهان اتفاق می‌‌‏افتد در مراکش فیلم‌‌‏برداری می‌‌‏شود.

لژیون به کارگردانی اسکات استوارت

لژیون (Legion) یا لشکر فیلمی آمریکایی است ساخته سال 2009 و اکران شده در سال 2010 با مضمون رستاخیزی و ترسناک فراطبیعی. کارگردان این فیلم اسکات استوارت است و فیلم‌نامه آن توسط پیتر شینک و اسکات استوارت نوشته شده‌است.

ماجرا در زمانی اتفاق می افتد که خدا ناپدید شده و فرشته ها به رهبری جبرئیل به زمین حمله میکنند تا نسل انسان ها را نابود کنند. اما میکائیل تنها فرشته ایست که تصمیم میگیرد در مقابل جبرئیل بایستد و از کودکی که اعتقاد دارد منجی بشریت است در مقابل جبرئیل و سایر فرشتگان محافظت کند.داستان در شهر لاس وگاس اتفاق می افتد, یکی از معدود شهرهای باقی مانده برای انسان ها که پس از حمله فرشتگان به وگا تغییر نام پیدا کرده است.

فیلم 300 (نسخه دوم) به کارگردانی نوام مارو

قسمت دوم فیلم 300 با نام طلوع امپراطوری است که همچنان امتیاز این فیلم را کمپانی صهیونیستی برادران وارنر در اختیار دارد. اگر چه کارگردانی قسمت اول فیلم 300 را زاک اسنایدر بر عهده داشت اما در قسمت دوم "نوام مارو" کارگردانی کرده ولی همچنان تهیه کنندگی این فیلم را  زاک اسنایدر بر عهده دارد. در این فیلم سعی شده است از بازیگرانی که مخاطبین از آنها نقش ها و پس زمینه های منفی در ذهن دارند استفاده شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  بررسی مادران موازی – آلمودوار مجموعه‌ای از شادی را به جشنواره فیلم ونیز ارائه می‌کند
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  دبیر دومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» منصوب شد
  هیدئو کوجیما و سم لیک از اعضای تیم مشاوره جشنواره Tribeca Games خواهند بود
  چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با افزایش جوایز نقدی همراه شده است!
  «فرزندان شب» و «نهنگ سفید» در ۲ جشنواره خارجی اکران می‌شوند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان