امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حیات وحش Shadow of Mordor

#1
حیات وحش Shadow of Mordor 1
بنظر می رسد موارد غافلگیر کننده Shadow of Mordor تمامی ندارد. این موضوع در مورد تعامل حیات وحش با دنیای اطراف و ارتقاهای Talion نیز صدق می کند. حیات وحش می تواند نقش مهمی در تجربه کلی بازی داشته باشد. در مصاحبه ای با مدیرعامل Monolith Productions، آقای Kevin Stephens، در مورد حیات وحش Shadow of Mordor و تاثیر این ویژگی بر روی دنیای بازی، سوال شده است.

او اینگونه پاسخ داده است:
نقل قول: حیات وحش در واقع یک اکوسیستم متشکل، از موجودات متعددی از جمله Caragors, Graugs, Ghuls, Slaves, Orcs است. تمامی این موجودات متفاوت بوده و با هم تعامل دارند. زمانی که در کنار هم هستند، با هم می جنگند، و می توانید به نفع خودتان از آن استفاده کنید. کاپیتان ها دارای نقاط ضعف و قوت هستند. برخی از آن ها از موجودات خاصی می ترسند، بنابراین می توانید با استفاده از آن ها کاپیتان ها را از بین ببرید، و آن ها را تبدیل به برگ برنده خود کنید. این اکوسیستم حقیقتا بزرگ است.
برخی از المان های مشابه Far Cry، مانند تعامل با حیات وحش و NPCها در بازی وجود دارد. این ویژگی باعث تفکر و انتخاب استراتژی مناسب می شود، خصوصا زمانی که قصد دارید فرماندهان جنگی را نابود کنید. مطمئنا از بین بردن دشمنان بالاتر از سطح خودتان سخت تر است، و نمی خواهید که مدام کشته شوید، به دلیل وجود Nemesis System در بازی است. Monolith قصد دارد، خطی مشخصی بین نیمه جنگجو بودن Talion، و نیمه روح او ترسیم کند. Stephens توضیح می دهد، که هر دو نیمه Talion قابل ارتقا هستند.
نقل قول: او در واقع دو نیمه دارد، نیمه جنگجو و نیمه روح، نیمه روح او بر روی قدرت، سلطه و توانایی های ارواح تمرکز دارد، در عین حال نیمه جنگجو بر روی مخفی کاری و مبارزه تمرکز دارد. شما می توانید توانایی های خود را شخصی سازی و مطابق میلتان ترکیب کنید. این سیستم برای یک بازی اکشن لازم است، و برای یک بازی نسل بعدی واقعا قوی است. بازیکنان می توانند شیوه بازی را شخصی سازی کنند.
Middle-earth: Shadow of Mordor در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای PlayStation 4,  Xbox One,  و PC و در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) برای PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر می شود.
حیات وحش Shadow of Mordor 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط Aesthetic ، mama2
آگهی
#2
خیلی عنوانه چرتیه
حیات وحش Shadow of Mordor 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عنوان Shadow of Mordor 2 در رزومه کاری یک بدلکار به چشم خورد
  Valve : سال 2016 ، سال تجدید حیات PC های قدرتمند است
  تصاویر و تریلر عنوان Shadow Warrior 2
  اشاره Flying Wild Hog به نسخه جدید Shadow Warrior
  توضیحات سازندگان در مورد سلاح ها و دیگر وسایل Talion در Shadow of Mordor | ویدئو پشت
  موسیقی Shadow of Mordor ارتباطی با سری فیلم ها ندارد
  نسخه های Xbox 360 و PS3 بازی Middle-earth: Shadow of Mordor تاخیر خورد
  بروزرسانی Killzone Shadow Fall جنگ های گروهی را اضافه می کند
  Gamescom 2014 : معرفی Shadow Realms | عنوان جدید BioWare
  با تریلر جدید از محتوای انحصاری Middle Earth: Shadow Of Mordor همراه باشید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان