امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ادای احترام Peter Moore به Dreamcast

#1
ادای احترام Peter Moore به Dreamcast 1
مسئول اجرایی EA، آقای Peter Moore در پانزدهین سالگرد Dreamcast در آمریکا، به این کنسول ادای احترام کرد. آخرین کنسول Sega در ۹ سپتامبر ۱۹۹۹، در آمریکای شمالی منتشر شد. در آن زمان Moore رئیس Sega America بود.

Moore با پستی در تو.ییتر راجع به معرفی این کنسول، که به امروز از آن لذت می برد، چنین نوشته است:
نقل قول: مطمئنم که کارفرمایان من در EA، اجازه افراط در یادآوری خاطرات و دلتنگی در این روز را به من می دهند. ۰۹/۰۹/۱۴، پانزدهمین سالگرد انتشار Dreamcast در آمریکای شمالی،  در تاریخ شگفت انگیز ۰۹/۰۹/۹۹٫
احساس نمی شود که ۱۵ سال از عرضه این کنسول نوآورانه و آغازگر دوران بازی های آنلاین، لز طریق مودم ۵۶K، و در نتیجه تغییر ظاهر سرگرمی های تعاملی تا ابد، گذشته باشد. خاطرات تلخ و شیرین همواره وجود دارد – همه ما می دانیم این موضوع چگونه تمام می شود – اما من خوش شانس بودم که در آن زمان با برخی از مهمترین شگفتی سازان، که تنها به دنبال هدف، اثبات اشتباه بودن عقیده منفی نگرها، انتشار کنسول با سروصدای زیاد، ساخت یک سیستم از پایه در دوازده ماه، و حرکت رو جلو در مواجهه با مشکلات، بودند همکاری داشته باشم. ما هنوز هم به عنوان تیم در کنار هم هستیم، و می توانیم داستان هایی  روایت کنیم. بایدها و نبایدهای فراوانی وجود داشت، اما در درجه اول افتخار به موفقیت و میراث به جا مانده ما، در صنعت بازی امروزه قابل مشاهده هستند. با باقبلیت های آنلاین Dreamcast، ما عبارت “ما بازیکنان را به جایی که بازی می رود، می بریم” را ابداع کردیم، در اعماق قلبمان این نگرانی را داشتیم، که در تمام این سفر حضور داشته باشیم، اما افتخار بزرگی بود که توانستیم با بازیهای Sega Sports، دوره ای جدید در سرگرمی های تعاملی متصل شده، ایجاد کنیم. اگر بگویم که Dreamcast و شبکه آنلاین این کنسول، زمینه ای برای امکاناتی از جمله: گیم پلی آنلاین، ارتباط بی حد و حصر بازیکنان از سراسر دنیا برای انجام بازی، رقابت و مشارکت، و ارائه کردن محتوای اضافی جدید در کنار موارد موجود بر روی دیسک، بوده است اغراق نکرده ام.
Dreamcast پیش از اینکه Sega کسب و کار سخت افزار را رها کرده، و با ساخت بازیهای طرف سوم برای Nintendo, Sony و Microsoft روی بیاورد، بیش از ۱۰٫۶ میلیون کنسول فروش داشته است.
 با تشکر از سایت گیمفا
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://gamefa.com
ادای احترام Peter Moore به Dreamcast 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط آرمین سلطان داداشها
آگهی
#2
یادش بخیرBlush
بیا بغل بابا

:bighug:


پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ادای احترام طرفداران به Satoru Iwata با خلق تصاویر هنری
  ادای احترام صنعت بازی به Satoru Iwata، مدیر شرکت نینتندو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان