امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه سیاستمداری موفق باشید

#1
آیا فکر می کنید آنچه که برای تبدیل شدن به یک سیاستمدار موفق لازم است را دارید؟ کسانی هستند که نمی دانند اگر فرصت و موقعیت لازم را داشتند چه می کردند اما تعداد کمی از افراد هستند که درصورت بروز موقعیت، در آن موفق می شوند. در زیر به 10 نکته برای تبدیل شدن به یک سیاستمدار موفق اشاره می کنیم.

1. دریابید برای چه خدمت می کنید. باید به مردم خدمت کنید، نه خودتان. دولت باید سازمان یافته و مفید باشد. به خودتان بستگی دارد که چه راهی را برای خدمت به مردم انتخاب می کنید، اما هر چه که باشد باید براساس قانون باشد.

2. مهارت های سخنرانی در جمع را پرورش دهید. در مراسمات سازمان یافته مثل جلسات شهری صحبت کنید. همچنین، با کسانیکه روزانه با آنها برخورد دارید، مثل فروشنده سوپرمارکت یا کسانیکه در صف های دراز کنار شما می ایستند، حرف بزنید. حرف زدن با غریبه ها را تمرین کنید و خواهید دید که استرس و اضطرابتان خیلی زود کمتر می شود.

3. با همه نوع از افراد اجتماع، مخصوصاً آنهایی که درموقعیتی قرار دارند که می توانند به شما برای شغل دولتیتان کمک کنند، ارتباط برقرار کنید. درست مثل مورد قبلی، باید بتوانید با غریبه ها حرف بزنید.

4. از امور روز آگاه باشید. این شامل اخبار محلی، استانی، ملی و بین المللی می شود. سیاست مداران بین الملی باید در جریان امور جهان قرار بگیرند. پس اخبار تلویزیون را کامل گوش کنید و روزنامه ها را فراموش نکنید.

5. از گذشته درس بگیرید. اگر چندان به تاریخ علاقه مند نیستید، پس به درد سیاست هم نمی خورید. بهترین سیاستمداران کسانی هستند که درک خوبی از آزمایشات، خطاها، شکست ها و موفقیت های رهبران سابق کشورشان داشته باشند.

6. خود را وقف کاری کنید که سعی دارید انجام دهید. اگر راغب نباشید همه تلاشتان را برای رسیدن به هدفتان به کار گیرید، موفق نخواهید شد. همچنین باید به دیگران ثابت کنید که انگیزه و اشتیاق لازم برای ادامه راه در زمان هایی که تصور می کنید دیگر توانایی ندارید، در خود می بینید.

7. مهارت های جدید کسب کنید. در فعالیت هایی شرکت کنید که کمکتان کند هنر سیاست و دیپلماسی را در خود ایجاد کنید و مهارت مکالمه و گفتگو را نیز یاد بگیرید.

8. از آنهایی که موفق شده اند درس بگیرید. زندگینامه های رئیس جمهورها و سایر سیاستمداران موفق را مطالعه کنید تا ببینید اعتقادات و نظرات شما به درد کجا می خورد و بیشتر با فرایندهای سیاسی آشنا شوید. این افراد در انتخابات برنده شده اند و می دانند که برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد.

9. از کوچک شروع کنید. ابتدا با سازمان های کوچک شروع کنید و بعد به مجلس و منصب های استانی برسید. راه دیگر این است که به ارتش وارد شوید و یک افسر محترم شوید. اگر هنوز مدرسه می روید، مبصر یا مدیر کلاس شوید. با هم کلاسی هایتان صحبت کنید تا از نگرانی های آنها مطلع شوید. این کار را می توانید در انتخابات های محلی هم انجام دهید. همه چیز به تجربه شما برمی گردد.

10. بطور مداوم در مسابقات شرکت کنید زیرا باید برای وارد شدن به صحنه با شهامت لازم خود را به چالش بکشید. هرچه بیشتر خودتان را به چالش بکشید، بیشتر یاد خواهید گرفت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه در ۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه در ۲۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه عادت های بد را به سادگی ترک کنیم؟
  چگونه با تنهایی و کمرویی کنار بیاییم؟
  والدین چگونه باید با افسردگی نوجوانان برخورد کنند؟
  روش صحیح کنترل و عاشق کردن مردان چگونه است؟
  چگونه سلامت روان داشته باشم؟
  چگونه روانی شاد و سالم داشته باشیم
  دختر ها چگونه عاشق میشوند..؟
Thumbs Up چگونه بخوابیم ک سکته نکنیم...؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان