امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چطور برای خود غار تنهایی ایجاد کنیم

#1
استرس دارید؟ تنها نیستید. در دنیای مدرن، حجم کاری افراد، سبب شده است که فشار زیادی بر افراد وارد شود و هر از گاهی فکر کنند نیاز به زمان تفریح و استراحت دارند. این چگونه را بخوانید تا بیاموزید که چطور باید یک غار تنهایی را سازماندهی کرد.

۱.به محیط اطرافتان توجه کنید.

این موضوع را حتی برای نوشتن خاطرات خود نیز در نظر بگیرید. جایی که شما نیاز دارید ممکن است در خانه خودتان باشد، اما ایده آل ترین جا، مکانی ست که علاوه بر آرام بخش بودن، از عوامل حواس پرت کن خالی باشد. اگر در محله ی ساکتی زندگی می کنید، اتاق خواب جای مناسبی برای غار تنهایی است. موارد مناسب دیگر عبارتند از رفتن به خانه ی دوستان، رفتن به پیکنیک و محیط زیست.

۲.برای غذایتان برنامه ریزی کنید.

غذاهایی را انتخاب کنید که خوش مزه و سبکند. برای اینکه در مدتی که در غار تنهایی خود هستید کاری انجام ندهید باید از قبل غذا آماده کنید. یک راه مناسب این است که غذاها را در خانه بپزید و منجمد کنید و یا از دوستتان بخواهید که بپزد. زمانی که دوست شما مشغله داشت، می توانید محبتش را جبران کنید. غذا باید سالم باشد. می توانید از رژیم های بدون سم و گیاهی استفاده کنید. غذا باید به شما انرژی دهد اما احساس سنگینی نکنید.

۳.نوع غار تنهایی خود را در نظر بگیرید.

بسیاری از تفریحات شامل آخر هفته ای آرام بخش به همراه موسیقی یا آب گرم می شود. سایر تفریحات عبارتند از تمرکز فکری، ارتباط با طبیعت، پیاده روی، یا گذراندن زمان در محلی آرام باشد. شما باید لباس ها، لوازم و سایر نیازهایتان را آماده کنید.

۴.تعدادی دکلمه، موسیقی آرام و مدیتیشن دانلود کنید.

این ها خیلی مهم نیستند، ولی می توانند الهامات و بینش عمیقی به شما هدیه کنند که موارد روحی و عرفانی زیادی به شما خواهند آموخت. اگر شما به این گونه موارد گوش می دهید، اگر هنوز شما را تحت تاثیر قرار می دهند، خوب است که هنگام رفتن به غار تنهایی به آن ها نیز توجه کنید.

۵.هنگامی که می خواهید شروع کنید، به یکی از دوستانتان اطلاع دهید.

دوستان و بستگان در این شرایط خیلی به دردتان می خورند، زیرا علاوه بر آگاه کردنشان از تصمیمتان، می توانید از آن ها بخواهید به حیوانات و گیاهان شما سر بزنند و اگر آن جا نبودید نامه هایتان را دریافت کنند. همچنین اگر به شما نیاز داشتند، می توانند به راحتی پیدایتان کنند.

بخش دوم: رفتن در غار تنهایی

۶.زمان بندی کنید.

آخر هفته برای یک انزوای سبک خوب است، اما اگر قصد دارید مدتی دور باشید، کافی نیست. از آنجا که افراد، معمولا بیش از حد انتظار دیگران کار می کنند، بهتر است زمان بیشتری را به استراحت بگذرانند. یادتان باشد این خیلی خوب است.

۷.با ملایمت آغاز کنید.

حتی اگر غار تنهایی شما، شامل قدم زدن در دشت باشد، خیلی مهم است که بخشی از خود باشید. بسیاری از تفریحات که به تلاش زیاد نیاز دارند، انرژی شما را به هدر و استرس را در شما افزایش می دهند.

۸.به سلامت تان توجه کنید.

اگر شما دارید از گرسنگی می میرید بهتر است چیزی بخورید. همچنین می توانید عادت هایی مانند قدم زدن، ورزش کردن، یا بیش از حد استراحت کردن را عوض کنید. احساساتی را که می توانید در خاطراتتان درج گردانید، کشف کنید.

۹.هدف از ایجاد غار تنهایی را فراموش نکنید.

با بازتاب اهدافتان، می توانید با آن ها در ارتباط باشید. این بدین معناست که کامپیوتر، گوشی و تلویزیون خود را برای چند روز خاموش کنید، و تا زمانی که برنگشته اید از آن ها استفاده نکنید. همچنین اگر هدفتان رسیدن به آرامش است، باید ببینید این برنامه به کارتان می آید؟ این به شما کمک می کند که در آینده بهتر عمل کنید.

۱۰.با ملایمت به جهان بازگردید.

خوب است که بین زمانی که در غار تنهایی بودید و زمان شروع کار یک روز فاصله بیاندازید؛ مخصوصا اگر در سفر بودید. این به شما کمک می کند که وسایلی را که برای مسافرت برداشته بودید سر جایش قرار دهید و خود را برای شروع کار آماده کنید. بسیاری از افراد پس از بازگشت به کارهای روزمره، شکه می شوند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان