امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تیم ملی جبل‌‌الطارق را بهتر بشناسید

#1
به نقل از سایت یوفا، جذابیت‌های خاص تیم فوتبال جبل‌الطارق باعث شده تا یوفا‌ اطلاعاتی هر چند اندک در رابطه با این تیم تهیه و در اختیار هواداران اروپایی خود قرار دهد. 
  


تیم ملی جبل‌‌الطارق را بهتر بشناسید 1


جبل الطاق تنها کشور اروپایی است که در تیم ملی فوتبال این کشور سه برادر به نام‌های (لی، رایان، کایل) حضور دارند در میان این سه برادر لی از همه بزرگتر است و در فصل قبل از ناحیه زانو دچار مصدومیت بسیار جدی شده که به گفته برخی منابع خبری او به شرایط ایده ‌آل در حال حاضر رسیده و می‌تواند در رقابت جدی شده که به گفته برخی منابع خبری او به شرایط ایده‌ال در حال حاضر رسیده و می‌تواند در رقابت‌های  انتخابی رقابت‌های اروپایی مقابل لهستان به میدان برود در میان این برادران کایل‌ از سه برادر دیگر کوچکتر است و گل برتری بخش تیم ملی جبل الطارق‌ را مقابل مالت در ماه ژوئیه‌ به ثمر رسانده و نامش را در تاریخ ملی جبل الطارق‌ ثبت کرد جالب اینجاست‌ که این سه برادر همگی در یک تیم باشگاهی به نام لینکن‌ مشغول فعالیت هستند. 
  
در این منطقه یک استادیوم به نام ویکتوریا‌ وجود دارد که در یک منطقه بسیار خوب و خوشایند قرار گرفته است در شمال این استادیوم یک فرودگاه قرار گرفته در حالیکه‌ صحنه‌ای تماشایی از کوهستان هم مثل قابی‌ زیبا بخشی از استادیوم را در برگرفتهاست استادیوم‌ویکتوریا تنها جایی است که مسابقات فوتبال درآنجا برگزار می‌شود. 
  
 در جبل الطارق در حدود سی هزار نفر زندگی‌می‌کنند که مسابقات فوتبال تیم ملی برای بسیاری از این افراد بسیار مهم و با اهمیت بوده و از جذابیت‌‌های خاصی برخوردار است شهروندان جبل الطارق همگی علاقمند به مسابقات تیم ملی بوده و با حرارت این بازی‌ها را دنبال می‌کنند. 
  
 فدراسیون فوتبال جبل الطارق‌ قدمت بسیار زیادی دارد و زمان تاسیس آن به 1895 میلادی باز می‌گردد و یکی از قدیمی‌ترین فدراسیون‌های حاضر در جهان است. 
  
 زمان تاسیس و راه اندازی لیگ فوتبال جبل الطارق به سال 1907 میلادی باز می‌گردد  و طی سال‌های 1949 تا 1955 میلادی دوران طلایی خود را سپری در بخش تیم ملی سپری کرده است تیم‌هایی مثل رئال‌مادرید و اتلتیکو‌مادرید و واکر‌ مدلینگ‌ قبلا با تیم ملی  جبل الطارق‌ مسابقه داده‌اند که بازیکنان آماتور تیم ملی فوتبال جبل الطارق‌ در مواجه با این تیم‌ها عملکرد بسیار خوب و جالب توجهی از خود نشان داده‌اند و این در حالیست که تاریخ برای جبل الطارق‌ در حال تکرار است و تیم ملی  این کشور باید به مصاف نخبگان ‌ قاره اروپا برود. 
  
 لیگ برتر یا لیگ باشگاهی جبل الطارق با  هشت تیم برگزار می شود در آخرین فصلی که پشت سر گذاشته شد 243 گل در 56 بازی به ثمر رسد یعنی به طور متوسط در هر مسابقه بیشتر از چهار گل زده شد که این آمار و ارقام ثبت شده نشان می‌دهند لذتی وصف‌ناپذیر و یک سرگرمی جالب توجه برای هواداران  فوتبال و شهروندان جبل الطارق رقم خورد. 
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سیامک نعمتی بهتر از وریا غفوری است
  شش‌گانه بایرن مونیخ بهتر بود یا شش‌گانه بارسا؟
  مسی: بهتر بود درباره سوارز سکوت می‌کردم
  مسی بهترین بازیکن تاریخ و از مارادونا بهتر است
  والیبال ایران بهتر از ولاسکو را می‌خواهد
  سیدعباسی: مربی داخلی، بهتر از مربیان درجه دو و سه خارجی است
  امره چان: بازی بدون تماشاگر بهتر از تعطیلی لیگ است
  ایگواین بهتر از مسی و رونالدو
  دی بروین: دلم برای لیورپولی‌ها نمی‌سوزد چون از آنها بهتر بودیم
  ورزش های هوازی برای دختران نوجوان بهتر است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان