امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رویانیان: مدرک بیاورید که قرارداد دایی از قلعه نویی بیشتر است

#1
بی شک او جنجالی ترین مدیرعامل یک دهه گذشته پرسپولیس است، کسی که یک نوع و مدل جدید مدیریت را با خود به فوتبال آورد، مدلی به نام مدیریت "محمد رویانیانی!"
رویانیان: مدرک بیاورید که قرارداد دایی از قلعه نویی بیشتر است 1حالا که رویانیان از پرسپولیس جدا شده، خبرها و شایعاتی که از داخل باشگاه به گوش می‌رسد، همگی مبنی بر متهم کردن مدیران قبلی است. بدون اینکه قصد قضاوت داشته باشیم، با رویانیان تماس گرفتیم که او نیز پاسخگوی سؤالات ما شد:
* سردار! آیا‌ بندی در قرارداد علی دایی بوده که قبل از اتمام سه فصل، مدیریت باشگاه بتواند ایشان را برکنار کند؟
قراردادی که با دایی امضا کردم مربوط به یک سال و نیم قبل می‌شود و در حال حاضر نمی‌توانم درخصوص آن اظهار ‌نظری کنم اما می‌دانم با وجود مدل قراردادی که بوده، رحیمی نیز از دایی حمایت کرده است. حتی آقای خواجه‌وند هم در این مورد صحبت کردند و مشکلی وجود نداشت. هر مربی قراردادی دارد، دایی هم سال اول قراردادش با من بود که بخش اعظمی از آن را تسویه کردم. بعد از آن نیز مدیر بعدی یعنی آقای علی پروین باید آن را پرداخت می‌کرد. امسال هم آقای رحیمی با جان و دل از علی دایی حمایت کرده است.
* پس شما معتقدید این قرارداد هیچ مشکلی ندارد؟
مشکل سر قرارداد دایی نیست و الان هم به نظرم می‌رسد که باید مسئله را در جای دیگری ببینند نه قرارداد من با دایی. دو سال قبل قرارداد بستم؛ نه تنها مدیران کنونی بلکه ۱۰ مدیر بعدی پرسپولیس هم حتماً می‌خواهند در مورد قرارداد دایی حرف بزنند! اینکه نمی‌شود. من از شما سؤال می‌کنم، باشگاه سپاهان با کرانچار چقدر قرارداد بست؟
* شما بگویید.
قبل از آنکه من با دایی قرارداد ببندم، با کرانچار مذاکره کردم که آن زمان متوجه شدم سپاهان با کرانچار ۸۰۰ هزار دلار برای هدایت سپاهان قرارداد بسته بود؛ ۸۰۰ هزار دلار یعنی بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان. تازه اختلاف بر سر این بود که رقم را بالا‌تر ببرند. ایراد از من نیست و قرارداد دایی کاملاً روشن است. ایراد را باید در جای دیگری پیگیری کنند. بنده مدیرعامل اسبق هستم و مدیرعامل سابق علی پروین بود. آقای رحیمی با کرانچار بیش از ۸۰۰ هزار دلار قرارداد بست، حالا برخی مدیران پرسپولیس می‌خواهند کاسه‌کوزه قرارداد با علی دایی را بر سر من بشکنند. اگر مدرکی بیاورند که قرارداد سرمربی پرسپولیس از قرارداد سرمربیان استقلال، سپاهان و تراکتورسازی بیشتر بود، من همه چیز را قبول می‌کنم. نبوده دیگر! همه قراردادها هم‌سطح امضا شد، هم‌سطح با باشگاه‌های دیگر. الان که دیگر شخص رحیمی حمایت کرده و قرارداد مرا ادامه داده است با همان قیمت توافقی ما.
* الان اصلاً بحث قیمت قرارداد در میان نیست؛ حالا می‌گویند آپشن‌ها و مواردی در قرارداد دایی توسط شما گنجانده شده که هیچ‌کس نمی‌تواند او را اخراج کند!
مگر چنین مسئله‌ای امکان دارد؟! اگر هر کسی هر حرفی دارد، من در خدمت‌شان هستم. قرارداد علی دایی را از داخل باشگاه دربیاورند و از سازمان لیگ هم بیاورند تا ببینیم مشکل قرارداد از کجاست؟ آن را پاسخ می‌دهم. من سه فصل با دایی قرارداد بستم که در فصل اول، نایب‌قهرمان شدیم. فصل دوم هم دوستان عزیزم در باشگاه پرسپولیس قرارداد را ادامه دادند و به شدت از علی دایی حمایت کردند. حتی از دولت و رئیس‌جمهور کمک خواستند تا علی دایی را حفظ کنند، حالا حرف از قرارداد من با دایی می‌‌زنند؟ به عقیده من، آقایان تکلیف‌شان مشخص نیست. آنها نمی‌دانند در نهایت دایی را می‌خواهند یا نه؟ اگر دایی را می‌خواهند که با همین روال ادامه می‌دهند اما اگر او را نمی‌خواهند، چرا قراردادش را بهانه قرار می‌دهند؟ فصل اول، دایی با من کار کرد اما فصل دوم و سوم که دیگر این مسائل مطرح نبود. من نبودم و ایشان با آقای رحیمی کار کرد. فکر می‌کنم قرارداد بهانه است، آقایان هنوز تکلیف خودشان را مشخص نکرده‌اند. اول بگویند چه خواهد شد و سپس از قرارداد من ایراد بگیرند. من سال اول را به اتمام رساندم و سال دوم هم به من ارتباطی پیدا نمی‌کند.
* سردار! بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟
بله به شدت! (می‌خندد)
* فکر می‌کنید مشکل پرسپولیس در این فصل از کجاست؟
به خدا بعد از بازی با تراکتورسازی گیج شدم. بازیکنان بیچاره در آن دیدار به این خوبی بازی کردند ولی باختند. من اصلاً در این قضیه ماندم، نمی‌دانم طبیعی بود یا خیر. بگویم خوب بازی نکردند که دروغ است، بگویم هواداران نیامدند که انصاف نیست. بگویم میزبان نبودیم که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کرد. یعنی هیچ بهانه‌ای در میان نیست.
* در این مواقع، مربیان فوری می‌گویند بدشانس بودیم. شما قبول دارید؟
تیم هجومی بازی کرد، خوب بود، نمی‌دانم چه بگویم. ظلمی بوده، ظلمی نبوده، به‌ هر ‌حال نباید جفا کرد به مدیران قبلی. مصاحبه‌هایی در میان بود که به مدیران گذشته باشگاه جفا شده و شاید به خاطر این ظلم آشکار باشد. نمی‌دانم واقعاً.
* در ماجرای قرارداد پولادی گفته می‌شود شما با این بازیکن ۴ مدل قرارداد بسته‌‌اید. واقعاً این طور است؟
چه کسی این را می‌گوید؟ دروغ است آقا، دروغ! یک مدل که قرضی بستم تا مهرداد پولادی را به پرسپولیس بیاوریم و برای‌مان در آسیا بازی کند. بعد قرارداد داخلی بستیم و سپس قرارداد رسمی که همین قرارداد رسمی، آن قراردادهای دیگر را ملغی می‌کند. مگر بستن قرارداد قرضی اشکالی دارد؟ برای آسیا تیم را تقویت کردم، حالا باید جواب بدهم؟ آقایان تا به حال چه‌کار کرده‌اند؟ چه قراردادی بسته‌اند؟ می‌خواهید سابقه برخی را بگویم که در چه باشگاه‌هایی، چند قرارداد بسته‌اند؟ یک باشگاه بزرگ ما، ۴ بازیکن خود را در نیم‌فصل از دست داده آن هم به خاطر قراردادهای متممی که امضا کرده است. من نمی‌توانم همه چیز را به زبان بیاورم. این حرف‌ها نپخته و غیر حرفه‌ای است. این حرف یک مسئول حرفه‌ای نیست.
* خوب شد به این موضوع اشاره کردید. می‌گویند شما ۴۰ میلیارد تومان برای پرسپولیس بدهی بالا آورده‌‌اید. این را تأیید می‌کنید؟
به خدا قسم از هیچ کدام‌شان نمی‌گذرم. همه‌شان را به خدا سپرده‌ام. او بهترین قاضی است و ان‌شاءا... او بین ما قضاوت کند. چرا باید در مورد من این حرف‌ها را بزنند؟ آقایان باید ببینند کجای کارشان ایراد دارد. مدیرانی که الان حرف می‌زنند، بگویند خودشان چه کرده‌اند برای پرسپولیس؟!
* شما به مهرداد پولادی این اجازه را داده بودید که هر وقت دلش خواست از پرسپولیس جدا شود؟
من یادم نمی‌‌آید چنین مواردی در قرارداد پولادی گنجانده باشم. شما بروید قراردادهای استقلال، سپاهان و سایر باشگاه‌ها را ببینید که چند بازیکن اختیار داشتند هر وقت دل‌شان خواست از باشگاه‌های‌شان جدا شوند، اینکه عرف بوده!
آقای سیدجلال حسینی ۶ سال در سپاهان بود، ۶ فصل قرارداد سالانه بسته است. بیایند خلاف این مسئله را ثابت کنند. برادر عزیز! شما چرا از من این همه انتقاد می‌کنید و طعنه و کنایه می‌زنید؟ در تمام این سال‌ها از رحیمی حمایت کرده‌ام و بعید می‌دانم او علیه من مصاحبه کند یا حرفی بزند. مدیرعامل ایشان است و بار را تحمل می‌کند. من رحیمی را می‌شناسم، ایشان سال‌ها مدیر سپاهان بوده و کارش را بلد است. کسانی این حرف‌ها را می‌زنند که حرفه‌ای نیستند. کارشان را بلد نیستند. این حرف‌ها متعلق به افراد جوان است. من پولادی را با این مدل جذب کردم اما متأسفانه این بازیکن در جریان بازی‌ها مصدوم شد و یک سال را از دست داد. اگر قراردادم با پولادی دوساله می‌شد، همین شماها نمی‌گفتید با بازیکن مصدوم، قرارداد ترکمنچای بسته‌اند؟ تصور کنید پولادی به جام جهانی نمی‌رفت و اصلاً نمی‌توانست بازی کند. آن‌وقت چه؟ الان دوستان عزیز من با دغاغله و رضا نوروزی قرارداد بسته‌اند اما دغاغله حتی یک دقیقه هم بازی نکرده و نوروزی هم برای ماه‌ها خانه‌نشین شد، آیا کسی می‌تواند از قرارداد فعلی باشگاه با این دو بازیکن ایرادی بگیرد؟ باید برخوردها و حرف‌های‌مان حرفه‌ای باشد وگرنه نپخته حرف‌ زدن، کاری ندارد.
* و در نهایت اینکه قراردادتان با مانوئل ژوزه ۱۰ میلیارد تومان بود؟
دروغ است، به شدت تکذیب می‌کنم.
* رقم دقیق را می‌گویید؟
نه؛ نمی‌توانم این کار را انجام دهم!
رویانیان: مدرک بیاورید که قرارداد دایی از قلعه نویی بیشتر است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند
  کمک می کنم رونالدو رکورد علی دایی را بشکند
  علی دایی و اورتون - ماجرا چیست؟
  بحث علی دایی در اردوی تیم ملی پرتغال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان