امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«دردسرهاي شيرين» يا «طعم شيرين خيال» +عكس

#1
«دردسرهاي شيرين» يا «طعم شيرين خيال» +عكس
به گزارش سينماخبر،محمدعلی حسین‌نژاد تهیه کننده فیلم «دردسرهای شیرین» به کارگردانی کمال تبریزی درباره آخرین وضعیت این پروژه سینماییگفت: این روزها مراحل فنی «دردسرهای شیرین» طی می‌شود و تا دو ماه دیگر نسخه نهایی آماده خواهد شد.

وی عنوان کرد: مراحل فنی از جمله تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی به صورت همزمان در حال انجام است. علیرضا علویان صداگذاری فیلم را بر عهده دارد که تا چند روز دیگر این مرحله به پایان خواهد رسید. از سوی دیگر بهرام دهقانی نیز به طور همزمان کار تدوین را انجام می‌دهد.

این تهیه کننده سینما درباره آهنگساز تازه ترین فیلم کمال تبریزی گفت: مسعود سخاوت‌دوست ساخت موسیقی را بر عهده دارد که وی نیز در این زمینه اقداماتی را انجام داده است.



حسین نژاد در پاسخ به این پرسش که این فیلم اکران خواهد شد و یا به سی و سومین جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود، توضیح داد: هنوز تصمیم دقیقی درباره این موضوع اتخاذ نشده است. فعلا در حال بررسی هستیم که فیلم را اکران کنیم یا به جشنواره فیلم فجر بفرستیم.

وی درباره تغییر عنوان این فیلم از «دردسرهای شیرین» به «طعم شیرین خیال» یادآور شد: بنا بر تصمیم کارگردان عنوان این اثر تغییر کرده اما هنوز قطعی نشده است.

فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» طنزی رمانتیک است که در آن شیرین ماجرای آشنایی خود و خانواده ‌اش با کسی را که قرار است به خواستگاری او بیاید روایت می‌‌کند. لوکیشن‌های فیلم در استان کرمان انتخاب و سعی شده در کنار نقل داستانی سرگرم‌‌کننده به مفاهیمی چون انرژی‌های پاک، تعامل سازنده و سالم انسان با طبیعت و محیط‌ زیست و مصرف بهتر منابع طبیعی اشاره شود.  

شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، پریوش نظریه، مهدی حسینی بجستانی، عیسی یوسف پور از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مهر
پاسخ
 سپاس شده توسط ຖēŞค๑໓
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان