امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مظلومي: از ايمون زايد متشکرم

#1
خبرگزاری فارس: پرویز مظلومی در خصوص روند درمانی غلامحسین مظلومی که این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: وضعیت او تغییری نکرده و نیاز به دعای مردم دارد. البته پزشکان برای او هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهند و باید از کارکنان بیمارستان بهمن تشکر کنم، هر چند که برادرم درد شدیدی دارد و با مسکن آرام می‌شود.

وی درباره مراسمی که امروز قرار است در ورزشگاه دستگردی برگزار شود و از غلامحسین مظلومی تقدیر به عمل آید ادامه داد: جا دارد از سردار احمدی‌مقدم، سردار رادان و سرهنگ اسماعیلی مدیر ورزشگاه دستگردی تشکر کنم که این برنامه انجام می‌شود. البته متأسفانه غلامحسین نمی‌تواند به این مراسم بیاید چرا که پزشکان اجازه این کار را به او ندادند، اما از تیم پیشکسوتان و تیم هنرمندان که قرار است در این بازی حضور پیدا کنند تشکر می‌کنم.

سرمربی اسبق استقلال در خصوص روند حرکتی این تیم تا اینجای لیگ برتر هم اظهار داشت: خوشبختانه استقلال قدم‌های اول را خوب برداشته و به امتیازات ابتدای فصل نیاز است و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و استقلال می‌تواند یک جام به دست بیاورد.

مظلومی درباره شایعاتی درباره پیوستن او به نفت مسجدسلیمان گفت:‌اگر می‌خواستم به این تیم بروم همان ابتدای فصل راهی این تیم می‌شدم، البته در رسانه‌ها می‌خوانم که من گزینه چند تیم شدم اما با خودم تاکنون صحبتی نکرده‌اند.

وی در خصوص دعوت ایمون زاید به چالش آب سرد هم خاطرنشان کرد: ایمون به من لطف دارد و از او تشکر می‌کنم که مرا به این برنامه دعوت کره و اگر بدانم حضور من به بیماران کمک می‌کند این کار را خواهم کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان