04-09-2014، 8:54
Aaron Halon، مدیر ارشد Sledgehammer Games، به تجربه تیم سازنده در روایت داستان، و توانایی آن ها برای ارائه تجربه ای متفاوت درعنوان مورد انتظار Call of Duty: Advanced Warfare، اعتماد دارد.
Halon می گوید:
نقل قول: فکر می کنم، با توجه به داستان فوق العاده و تجربه ما در روایت بازیهایی مانند Dead Space، فکر می کنم ما تغییر بزرگ ایجاد کرده، و سری را به مسیری جدید وارد می کنیم.اگر با تیم مسئول داستان و روایت در Sledgehammer ناآشنا هستید، باید بدانید که موسسین این استودیو، بخش بزرگی از کارکنان سابق Visceral و کارکنان کنونی این استودیو، و بسیاری از دیگر کارکنان، سابقه نسبتا خوبی در صنعت بازیسازی دارند. Glen Schofield و Michael Condrey، موسسین این استودیو، با همکاری هم عنوان موفق Dead Space را روانه بازار کردند، و کار خود را با ساخت Call of Duty ادامه دادند. Halon توضیح می دهد، که چرخه ساخت طولانی تر، به روایت داستانی بازی کمک خواهد کرد.
نقل قول: همچنین، چرخه ساخت سه ساله، که ویژگی جدیدی در این سری است، فرصت بیشتری برای توسعه داستان، گیم پلی و گرافیک به ما می دهد.Activision در اوایل امسال اعلام کرد، که ساخت این سری با چرخه ای سه سال به سه استودیو واگذار می شود، و به هر استودیو فرصت مناسبی برای بهبود عنوانشان می دهد. این تصمیم بازخوردهای خوبی دریافت کرده، و بازی بهتری را به بازیکنان تقدیم خواهد کرد. سازندگان می توانند محصول را بررسی کنند، و از آماده بودن بازی اطمینان حاصل کنند. Halon به تمجید از این چرخه پرداخته و از مزایای آن گفته است:
نقل قول: به دلیل چرخه سه ساله ساخت، همه چیز بهتر شده است. این اولین باری است که حقیقتا بر روی عنوانی نسل بعدی کار می کنیم، بنابراین تمامی ویژگی های نسل بعدی به ثبات Advanced Warfare کمک می کنند.Call of Duty: Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر، برای نسل قبل، کنونی و PC منتشر می شود.