امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

#1
دکتر حقیقت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با اعلام مطلب فوق افزود:" صفرزایی در جریان یکی از تمرینات تیم، دچار آسیب‌دیدگی شد که بعد از معاینات و انجام MRI مشخص گردید رباط صلیبی وی پاره شده است که به این منظور تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق برنامه اقدامات فیزیوتراپی روی او در حال انجام است و با توجه به 6 ماهه بودن دوره درمان، انتظار داریم اسفند ماه آماده بازگشت به میادین شود."

وی درباره آسیب‌دیدگی صادقیان گفت:" او در یک صحنه با یکی دیگر از بچه‌ها برخورد داشت، اما آسیب وارده چندان جدی نبود و احتمالا مشکلی برای انجام تمرینات ندارد، با این وجود امروز پیش از شروع تمرین مورد معاینه قرار می‌گیرد."

دکتر حقیقت با اعلام اینکه دغاغله و علی عسگری تحویل کادر فنی شده‌اند ادامه داد:" آنها همچنان برنامه فیزیوتراپی را دنبال می‌کنند ولی تمرینات را طبق برنامه مربی بدنساز و تحت نظر سرمربی آغاز کرده‌اند. امیدواریم هادی نوروزی را هم قبل از بازی با تراکتورسازی یا حداکثر بعد از این بازی تحویل تیم بدهیم."

پزشک پرسپولیس درباره آسیب‌دیدگی نفراتی که برای همراهی تیم جوانان رفته بوند خاطرنشان کرد:" علی آستانی در یکی از بازی‌ها از ناحیه روی پا با استوک ضربه خورده بود. چند روزی به او استراحت دادیم ولی در بازی اخیر تیم جوانان، باز از همان ناحیه با ضربه روبرو شد که در دقیقه 20 از زمین خارج شد. او در تمرینات شرکت کرده است اما دیروز مراجعه پزشکی داشت و به همین دلیل امروز شرایط او را بررسی می‌کنیم."

وی در ارتباط با نوید صبوری تصریح کرد:" آسیب دیدگی این بازیکن جدی‌تر است. در جریان یکی از بازی‌ها او از ناحیه عضله چهار سر با ضربه سنگین زانو روبرو شد. این اتفاق در جریان بازی یکبار دیگر روی داد که صدمه وارد کرد. صبوری بعد از اینکه به کادر پزشکی مراجعه کرد، برای MRI اعزام شد که تصویربرداری پارگی در ناحیه عضله چهار سر را نشان داد. در حال حاضر برنامه فیزیوتراپی و آب درمانی به طور مرتب درباره این بازیکن انجام می‌شود و بهبودی او احتمالا تا سه هفته آینده به طول می‌انجامد."
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  کومان: فکر نکنم این آخرین بازی من بود
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان