امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تفاوت‌های بالوتلی با سوارز؛ یک تنبل خودخواه!

#1
بالوتلی کمتر رابطه خوبی با سرمربیهایش داشته و حتی با مانچینی هم مشکل جدی پیدا کرده بود. البته برندان راجرز مربی خونسردتری نسبت به مانچینی است و شاید بداند که چطور با این بازیکن سرکش کنار بیاید
تفاوت‌های بالوتلی با سوارز؛ یک تنبل خودخواه! 1تنها سه هفته بعد از این که برندان راجرز اعلام کرد نیازی به بالوتلی ندارد این مهاجم ایتالیایی سر از لیورپول درآورد. برای همه این سوال پیش آمده که دلیل این چرخش سرمربی لیورپول چه بوده؟ به نظر میرسد که پیدا نکردن جانشین مناسب برای سوارز و قیمت کمتر بالوتلی نسبت به بقیه همبازیهاش دلیل موافقت راجرز با جذب این بازیکن بوده است. با این که خرید بالوتلی روی کاغذ یک خرید مقرون به صرفه است اما نگاهی به مشکلات این بازیکن باعث نگرانی میشود.
تفاوت‌های بالوتلی با سوارز؛ یک تنبل خودخواه! 1بالوتلی هر کجا که میرود دردسر می‌آفریند و به نظر میرسد که از این کار لذت هم میبرد. در اصل میشود گفت بالوتلی هم مانند سوارز به یک ویروس خود تخریب کنی آلوده است! سوارز برخی اوقات رفتارهایی از خود نشان میدهد که نمیتوان از آن دفاع کرد اما در کل او بازیکنی است که میل به بردن و تنفر از باخت در او وجود دارد و برای رسیدن به این هدف شاید دست به هر کاری بزند. اما بالوتلی تفاوتهای زیادی با او دارد. او یک بازیکن بی‌حوصله است. او با وجود پول زیادی که میگیرد بیشتر از تمرینات شانه خالی میکند و در کل مشکلات زیادی ایجاد میکند. با این حال او در زمین بازی یک بازیکن کامل به نظر میرسد که همه تواناییها را دارد. سرعت بالا، قدرت حفظ توپ، چارچوب شناسی. او میتواند از نظر فنی به خوبی جای سوارز را پر کند اگرچه برخلاف بالوتلی شما هیچ وقت کلمه «تنبل» را در مورد سوارز نشنیده بودید. آیا هواداران میتوانند منتظر دیدن یک بالوتلی با پشتکار و اراده سوارز باشند؟
تفاوت‌های بالوتلی با سوارز؛ یک تنبل خودخواه! 1اما یک نگرانی دیگری هم برای جانشینی بالوتلی به جای سوارز وجود دارد. شاید جای خالی سوارز در رختکن تیم خیلی احساس شود. سوارز بازیکنی بود که به بازیکنان جوان کمک میکرد و انگیزه میداد. او همچنین در زمین مسابقه در خدمت تیم بود و به همبازیانش مانند استوریچ کمک میکرد که بازی بهتری انجام دهند اما این مساله در مورد بالوتلی صادق نیست. بالوتلی کمتر رابطه خوبی با سرمربیهایش داشته و حتی با مانچینی هم مشکل جدی پیدا کرده بود. البته برندان راجرز مربی خونسردتری نسبت به مانچینی است و شاید بداند که چطور با این بازیکن سرکش کنار بیاید. اگرچه میتوانید منتظر حاشیه‌های بالوتلی با بازیکنان تیم مثلا دو بازیکن ایتالیایی تیم یا استوریچ باشید.
تفاوت‌های بالوتلی با سوارز؛ یک تنبل خودخواه! 1آندره ایستون
تفاوت‌های بالوتلی با سوارز؛ یک تنبل خودخواه! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi ، mohsenniceboy
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کینه شتری بالوتلی؛ انتقام پس از ده سال(عکس)
  مسی: بهتر بود درباره سوارز سکوت می‌کردم
  تقلب لوئیس سوارز برای رفتن به سری
  لوئیس سوارز؛ بازیکنی که قصد تمام شدن ندارد(عکس)
  کیه‌لینی: حق بالوتلی بود سیلی بخورد!
  تفاوت فابرگاس با اوزیل از نگاه ویلشر
  تفاوت بدنسازی و فیتنس چیست؟
  رونالدو و سوارز تاثیرگذار ترین بازیکنان اسپانیا
  آیا سوارز گزینه اول گواردیولا در سیتی است؟
  سوارز: به خاطر فتح لیگ قهرمانان، لیورپول را ترک کردم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان