امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقاد آنچلوتی از بازیکنان رئال مادرید

#1
سرمربی رئال مادرید پس از شکست برابر سوسیداد عنوان کرد: این شکست چیزی را تغییر نمی‌دهد. او همچنین از نگرش بازیکنانش در نیمه دوم انتقاد کرد.
انتقاد آنچلوتی از بازیکنان رئال مادرید 1رئال مادرید شب گذشته در هفته‌ دوم رقابت‌های لیگا در خانه رئال سوسیداد به میدان رفت که با شکست چهار بر دو رئالی‌ها به پایان رسید تا شاگردان آنچلوتی اولین باخت فصل شان را متحمل شوند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از شکست تیمش برابر سوسیداد، گفت: این شکست چیزی را تغییر نمی‌دهد. یکسری چیزها باید در رئال مادرید تغییر کند و من برای همین مسائل اینجا هستم. باید نگرش بازیکنان ما تغییر کند. بازیکنان ما برابر سوسیداد تمرکز نداشتند و همین عامل شکست سنگین ما شد. وقتی دو بر صفر از حریف خود جلو هستید باید با تمرکز بالا این نتیجه‌ را حفظ کنید و بازی را آن طور که می‌خواهید جلو ببرید. مطمئن باشید که من این شرایط را تغییر خواهم داد.
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با دردناک توصیف کردن شکست سنگین برابر سوسیداد گفت: برای من آسان نیست که این بازی را تحلیل و بررسی کنم، اما اگر بخواهیم این دیدار را بررسی کنیم دو نیمه متفاوت وجود داشت. در نیمه نخست ما خیلی خوب بودیم و با تمرکز بالا توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم، اما درنیمه دوم بازی بسیار بدی از خود نشان دادیم. وقتی دو بر صفر جلو بودیم فکر کردیم بازی تمام شده است، در حالی که این طور نبود و شکست سنگینی را متحمل شدیم. اصلا از بازی تیمم در نیمه دوم راضی نیستم. مشکل بزرگ ما در این نیمه این بود که تیم ما به طور کلی نتوانست سیستم‌ دفاعی را پیاده کند تا وقتی دو بر صفر جلو بودیم باید دفاع تیمی به نمایش می گذاشتیم اما حریف از اشتباه‌های ما استفاده کرد و توانست چهار بار دروازه‌ ما را باز کند.
رئال مادرید در زمان نقل و انتقالات تابستانی ژابی آلونسو و آنخل دی ماریا را از دست داد تا خیلی از هواداران این تیم نگران وضعیت تیم شان باشند، ولی آنچلوتی این شکست را با از دست دادن بازیکنانش در نقل و انتقالات تابستانی بی ارتباط می‌داند.
او درباره نداشتن تعادل در رئال مادرید پس از رفتن آلونسو و دی ماریا، گفت: شکست ما ربطی به نبود یک یا دو بازیکن نداشت. این شکست به تیم ما برمی‌گشت که نتوانست آن طور که باید برابر سوسیداد بازی کند. اگر ژابی آلونسو هم در زمین بود همین اتفاق هم می‌افتاد. این شکست به چیزهای بزرگ‌تری مربوط است. وقتی تیم نگرش خوبی ندارد نمی‌توان با تغییر یک بازیکن شرایط را عوض کرد. برابر سوسیداد همه بازیکنانم بد بودند.
سرمربی رئال مادرید درباره خریدهای جدید این تیم و هماهنگ شدن آنها گفت: هم خامس رودریگس و هم تونی کروس که در زمان نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفتیم خیلی خوب با تیم هماهنگ شدند و قطعا در آینده نیز می‌توانند برای تیم مفید باشند.
ایکر کاسیاس، دروازه‌بان و کاپیتان رئال مادرید نیز پس از بازی شب گذشته تیمش برابر سوسیداد، گفت: اول از همه به سوسیداد تبریک می گویم و سپس می‌خواهم از بازیکنان رئال مادرید انتقاد کنم که در این دیدار اشتباه‌های فراوانی داشتند. تیم ما امشب در همه زمینه‌ها برابر سوسیداد ضعیف بود. عملکرد ما امشب فاجعه بار بود. اصلا نباید به حریف اجازه می دادیم که چهار بار دروازه‌مان را باز کند.
کاسیاس ادامه داد: همه مقصریم. نمی‌توان تنها خط دفاع را مقصر این نتیجه‌ دانست. همه تیم باید در کارهای دفاعی شرکت کنند. حالا دیگر نمی‌شود جلوی این شکست را گرفت. باید از این بازی درس بگیریم تا در بازی‌های آینده مانع تکرار آن شویم. دیگر نباید چنین بازی ضعیفی به نمایش بگذاریم. ما امشب چهره رئال مادرید را در جهان خراب کردیم. باید این باخت را فراموش کرده و به فکر جبران آن در آینده باشیم.
انتقاد آنچلوتی از بازیکنان رئال مادرید 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان