امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جزئیاتی از عنوان اول شخص Firewatch

#1
Firewatch اوایل امسال توسط Campo Santo معرفی شد، اما جزئیات این بازی تا PAX 2014 ناگفته باقی ماند. جلسه تیم سازنده در Seattle، با توضیح اهداف آن ها و نمایش زنده گیم پلی، برگزار شد. در طی این جلسه مشخص شد، که Firewatch، دارای داستانی رازآلود بوده و در بیابان Wyoming، سال ۱۹۸۰ جریان دارد.

شخصیت اصلی Firewatch فردی چاق به نام Henry است. زندگی روی خوش به او نشان نمی دهد، بهمین دلیل Henry  تصمیم می گیرد، که با مشغول شدن در یک برج آتش نشانی، از همه کس و همه چیز دوری کند. تنها همدم و همراه او، بی سیم برای ارتباط با سرپرستش Delilah است. صدها مایل جنگل که به مراقبت نیاز دارند، او را محاصره کرده است. تعدادی کتاب برای خواندن، و یک ماشین تایپ تنها وسایل او هستند. در روز اول کاری، Henry به یک تماس عادی پاسخ می دهد. معلوم می شود که چند نفر در جنگل آتش به پا کرده اند. در دمو زنده نمایش داده شده، به برخی از مکانیسم های داستان سرایی، که بسیار به ساخته های Telltale یعنی سری های The Walking Dead و Wolf Among Us شباهت دارد، اشاره شد. دیالوگ های بازی انواع مختلفی از جمله طنز، خشن، و جدی دارند. همچنین می توانید اجازه دهید زمان انتخاب به پایان برسد، و جوابی ندهید. به پیشنهاد Delilah، او برای مقابله با این افراد دست به کار می شود. Henry قوطی و بطری های خالی پیدا می کند، و بازیکنان در مورد گفتن و چگونگی گفتن به Delilah را انتخاب کنند. در هنگام برگشت به برج مراقبت، Henry متوجه می شود، به خانه جدید او حمله شده و تمامی وسایلش غارت شده اند. در اینجاست که رمز و رازی جدید پدید می آید. آیا Henry واقعا تنهاست؟ کس دیگری نیز حضور دارد؟ به جز خرس ها و آتش سوزی جنگل ها، خطرات بیشتری نیز وجود دارد؟
با اینکه Firewatch  در جنگلی باز قرار دارد، که از هر مسیری قابل کاوش است، Campo Santo توضیح داده که این بازی جهان باز سنتی نیست. Chris Remo در جلسه پرسش و پاسخ گفته است:
نقل قول: این بازی جهان باز به سبک و سیاق Skyrim نیست. این بازی داستانی و روایی بوده، و ما می خواهیم بازیکنان داستان را در سطح مشخصی تجربه کنند، منتها با درجه از آزادی.
به هرجا که خواستید می توانید بروید، به دیواری نامرئی برخورد نمی کنید، به عبارت دیگر، تا زمان پدیدار شدن طبیعی معما، جنگل خالی خواهد بود. موسس Campo Santo، آقای Jake Rodkin شرح داده است که:
نقل قول: فکر می کنم Sean Vanaman (دیگر موسس Campo Santo) ساخت بازی در سبک معمایی را مناسب دانسته است. در بخش خاصی از بازی، تا زمانی که اطلاعاتی کلیدی را بدست آورید، امکان به پیشروی در داستان وجود ندارد. اما ما به شما آزادی برای اشتباه کردن، را می دهیم.
بخش بزرگی از داستان به تعامل با Delila بستگی دارد. نحوه و زمان پاسخ، مکث قبل از پاسخ، زیاد حرف زدن، و سکوت کردن، همگی بر روی دیدگاه او نسبت به Henry و تعامل این دو، به خصوص در زمان شروع تنش ها، تاثیر دارد. هنگام این کاوش در این دنیای وحشی، Henry غیرمسلح خواهد بود، وضعیتی که بیشتر در ادبیات مدرن دیده می شود، تا در بازیهای مدرن. امنیت یک دیده بان بوسیله برج مراقبت تامین می شود، نه بوسیله سلاح. زمانی که از پناهگاه خود دور می شود، Henry متوجه می شود که غیرمسلح و تنهاست، و نزدیک ترین شخص به او، مهرش را به دل ندارد. این وضعیت می توانند باعث ترس شده، و در عین حال رازی تاریک را ارائه کند. Campo Santo انتشار Firewatch را برای سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی کرده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جزئیاتی از عنوان اول شخص Firewatch 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جزئیاتی از عنوان اول شخص Firewatch 1
جزئیاتی از عنوان اول شخص Firewatch 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقه‌ی The International 2020 عنوان Dota 2 با جایزه‌ی ۴۰ میلیون دلاری
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  فروشگاه مایکروسافت جزئیاتی را در مورد نسخه‌ی بعدی سری eFootball PES را لو داد
  عنوان جدیدی از سری بازی‌های DiRT به زودی معرفی خواهد شد
  شرکت سونی تاریخ انتشار دو عنوان The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima را اعلام ن
  بازی Gran Turismo Sport یکی از ماشین‌های اسپورت Toyota را به این عنوان اضافه می‌کند
  عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection را به صورت رایگان تجربه کنید
  مصاحبه‌ با کارگردان عنوان The Evil Within 2
  بتای محدود عنوان NHL 17 آغاز شد
  سرانجام عنوان Call of Duty: Black Ops برروی Xbox One قابل بازی شد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان