امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فن خال: شوکه نشدم، یک سال وقت می خواهم

#1
بعد از حذف تحقیرآمیز یونایتد از جام اتحادیه؛


فن خال: شوکه نشدم، یک سال وقت می خواهم


فن خال: شوکه نشدم، یک سال وقت می خواهم 1

 لویی فن خال، مربی منچستریونایتد بعد از شکست 4-0 این تیم در کاپیتال وان کاپ مقابل تیم دسته اولی میلتون کینز دونز گفت که برای تغییر شرایط این تیم حداقل یک سال وقت می خواهد.

یونایتد در پی ناکامی فصل گذشته در کسب سهمیه لیگ اروپا برای اولین بار از سال 1995 ازدور دوم در رقابتهای جام اتحادیه حضور پیدا کرده و بدترین شکست خود را دراین تورنمنت بعد از 19 سال و باخت 3-0 مقابل یورک سیتی متحمل شد. با وجود این شکست، فن خال هلندی که هنوز نتوانسته روی نیمکت منچستریونایتد به پیروزی دست پیدا کند، مدعی شد که این نتیجه به هیچ وجه او را شوکه نکرده است:” من شوکه نشدم. برای اینکه می دانم چه اتفاقی ممکن است رخ دهد. به نظرم میلتون کینزدونز خیلی خوب و هجومی بازی کرد و البته کمی هم خوش شانس بود.” فن خال درپاسخ به این سؤال که شاید هواداران یونایتد از این اظهارنظر او متعجب شوند، گفت که برای بازگشت شرایط یونایتد به سابق حداقل یک سال زمان لازم است:” این بحث دیگری است. بله اینکه شما کار خود را در لیگ برتر با یک شکست خانگی و یک تساوی شروع می کنید و سپس در جام اتحادیه چنین باختی را تجربه کنید، قطعاً دشوار است.
برای هواداران باورداشتن فلسفه فوتبال فن خال دراین اوضاع سخت است، ولی باید این کار را انجام داد برای اینکه من به منظور ساخت تیم جدیدی اینجا هستم و تیم جدید در یک ماه ساخته نمی شود. حتی شاید تا یک سال دیگر هم به این هدف نرسیم. این خیلی ناراحت کننده است ولی امیدوارم هواداران امید خود را به تیم از دست ندهند. ما دقیقاً می دانیم چه کار می کنیم. ما در کاپیتال وان کاپ شکست خوردیم و شانس قهرمانی در یک جام را از دست دادیم.” این اتفاق در روزی که یونایتد رکورود نقل وانتقالات بریتانیا را با به خدمت گرفتن آنخل دی ماریا با 7/59 میلیون پوند شکست، رخ داد. فن خال برای این بازی از بازیکنان جوان خود بهره برد، ولی با این حال برابر تیم هفتم جدول لیگ دسته یک انگلیس مغلوب شد. اگرچه در تیم فن خال پنج بازیکن ملی پوش حضور داشتند، ولی شیاطین سرخ تقریباً در جریان بازی محو بودند. با این حال فن خال از ایده ایجاد 10 تغییر در تیمی که مقابل ساندرلند به میدان رفت دفاع کرد وگفت:” ما درحالیکه نه بازیکن مصدوم داریم و 48 ساعت بعد از بازی قبلی درلیگ بازی کردیم؛ فکر نمی کنم دراین شرایط بتوانم از تیم روز یکشنبه استفاده کنم. باید به تیم دوم نگاه کنم. ما خوب بازی کردیم، ولی در ساخت موقعیت ها اشتباه کردیم و مسلماً با این اشتباه‌ها بازی را واگذار می کنید. من مربی هستم که بین دونیمه همواره ریسک می کنم. همیشه می خواهم بازی را ببرم و وقتی شما به برد فکر می کنید، ریسک پذیر می شوید. سبک بازی را تغییر دادم، ولی خوش شانس نبودیم.” با وجود بازی ضعیف آندرسون، دنی ولبک و خاویرارناندس، فن خال ازنام بردن بازیکنان و انتقاد کردن از آنها خودداری کرد.” بازیکنان در قالب تیم بازی می کنند. همیشه بحث هایی در مورد عملکرد انفرادی هست، ولی همه در تیم به یک اندازه سهم دارند و بعضی اوقات یک بازیکن از دیگری بهتر است. باید تیم را قضاوت کنیم نه بازیکنان را.”
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گواردیولا: در بازی برگشت فقط یک چیز می خواهم
  گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم
  بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت.
  میشو: از فدراسیون می‌خواهم با شاهین عادلانه برخورد کند
  مارسلو: نمی‌خواهم رئال مادرید را ترک کنم
  اسکوچیچ: ایران با ویلموتس "درام" بود اما من می‌خواهم "اکشن" باشم!
  ذوالفقارنسب: تلاش خواهم کرد فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی شود
  زری فتحی: می‌خواهم در جام جهانی فوتسال سوت بزنم
  بونوچی مدافع یوونتوس: من خوش شانس هستم که به کرونا مبتلا نشدم
  مهدی طارمی: برگشتم، قهرمان شدیم، می‌خواهم بروم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان