امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

۴A از دشواری دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسولها می گوید

#1
۴A از دشواری دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسولها می گوید 1
Metro Redux، که اخیرا برای PlayStation 4 منتشر  شده، با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول Sony اجرا می شود. با اینکه استودیوهای طرف اول Sony، مانند Naughty Dog برای دستیابی به ۶۰ فریم بر ثانیه، تلاش هایی کرده، اجرای این بازی با این نرخ فریم بر روی این کنسول غافلگیر کننده است. ۴A چگونه به این موفقیت دست پیدا کرده است؟

Oles Shishkovstov، رئیس بخش فنی ۴A Games می گوید:
نقل قول: هیچ رازی وجود ندارد. ما فقط با سخت افزار مقصد سازگار شده ایم. به جای استفاده از فضای مماس در هر راس، از پیکسل ها بهره می بریم. این وظیفه درCPU از رده خارج سریع انجام می شود؟ وظایف را ادغام می کنیم. خیلی آهسته است؟ موازی سازی کنید. شاید GPU قدرت پردازش تعداد زیاد sqrt را ندارد؟ اما در محاسبه اعداد صحیح عملکرد خوبی دارد – بنابراین ما از ترفندهای عدد صحیح قدیمی استفاده می کنیم. و این روند ادامه دارد.
او اضافه می کند که خود eSRAM مشکلی برای بازیسازان بوجود نمی آورد، اما مقدار آن بر روی Xbox One چالش برانگیز است. بدون در نظر گرفتن، هوشمندانه بودن استفاده از آن.
نقل قول: در واقع، ESRAM مشکلی برای ما بوجود نیاورده است، بلکه مقدار کم آن ما را به دردسر انداخته است. عملکرد ESRAM، برای GPU استفاده شده در Xbox One کافی است. بله درست است، حداکثر پهنای باند نظری – که تا حدودی با PS4 قابل مقایسه است – را می توان بدست آورد (معمولا با خواندن و نوشت همزمان، مانند FP16) اما، در عمل تنها چند مورد دیده ام که این عامل باعث محدودیت شود.
Metro Redux، هم اکنون برای PlayStation 4 و Xbox One در دسترس است.
۴A از دشواری دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسولها می گوید 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خالق سری Shenmue از دنباله‌ی احتمالی این بازی می‌گوید
  Far Cry | صداپیشه‌ی شخصیت Vaas از احتمال حضور دوباره‌ی خود می‌گوید
  کارگردان داستانی سری Gears Of War از برنامه‌های آینده می‌گوید
  عنوان Killer Instinct با فریم ریت ۹۰ برروی PC اجرا خواهد شد!!!!
  رزولوشن و فریم ریت Need For Speed برای کنسول های نسل هشت متعاقبا اعلام می شود
  نرخ فریم Horizon: Zero Dawn به زیر۳۰fps نخواهد رفت
  آپدیت جدید The Witcher 3 برای کنسولها از راه رسید
  Monolith Soft درباره ى بازى بعدى خود مى گوید
  رزولیشن و نرخ فریم Fallout 4 به هیچ وجه در نسخه ی PC محدود نخواهد شد
  چرا Nathan Drake در نمایش E3 2015 حدود ۳۰ ثانیه حرکت نکرد؟ | Bruce Straley پاسخ می ده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان