امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رشد 200 درصدی سفر تورهای گردشگری خارجی به ایران

#1
مسعود سلطانی‌فر گفت: با رویکرد و تغییر ادبیات دولت در تعاملات جهانی سفر تورهای گردشگری خارجی به ایران ظرف شش ماه گذشته با رشد 200 درصدی مواجه بوده است.
رشد 200 درصدی سفر تورهای گردشگری خارجی به ایران 1  مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور در نشست مشترک مدیران دستگاه‌های دولتی شهرستان ملارد ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و فعالان حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی این شهرستان که در سالن شهید طحانی این منطقه برگزار شد ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فضل الهی و با تمهیدات و تدابیری که دولت اتخاذ نموده فضای ثبات و آرامش درکشور افزایش یافته و با رویکردی که دولت به منظور جلوگیری از التهابات اقتصادی پیش گرفته فعالیت‌های هدفمند درکشور تقویت شده و تورم نقطه به نقطه به کمتر از 15 درصد رسیده که امید آن داریم با توجه به حمایتهای رهبر معظم انقلاب و مردم و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روند رو به رشد توسعه کشور درآینده نیز استمرار یابد.

وی در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف 75 هزار پروژه کلنگ‌زنی شده به عنوان یکی از جدی‌ترین چالشهای دولت ، تصریح کرد: میزان اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور که درسنوات گذشته با آن حجم انبوه کلنگ زنی شده طبق ارزیابی‌های صورت گرفته رقمی بالغ بر 417 هزار میلیارد تومان را می‌طلبد که این میزان معادل 10 سال حجم اعتبارات عمرانی کل کشور است.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به مبانی سیاستهای اقتصاد مقاومتی رهبری معظم انقلاب عنوان کرد: تحقق سیاستهای فوق متکی بر بهره گیری از کلیه ظرفیتهای درونی کشوراست و با توجه به پشتیبانی ایشان از دولت و رویکردی که مجموعه کابینه دولت درعملکرد خویش لحاظ نموده جهت گیری‌ها با استعانت از الطاف الهی به سمت رشد و توسعه هر چه بیشتر و رفع و دفع مشکلات و نارسایی‌های موجود خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های توانمند درونی مشمول حوزه گردشگری می‌شود که بسیار ارزآور و در آمدزا است و در شرایطی که حجم درآمد زایی این عرصه در یکسال گذشته برای کشورهای دنیا رقمی معادل یک هزار و دویست و پنجاه میلیارد دلار بوده ایران با 5.5 تا 6 میلیارد سهم از این حجم انبوه درآمدی نیم درصد از کل درآمد دنیا در بخش مذکور را به خود اختصاص داده است که می توان با برنامه ریزی اصولی و مدون در دوره 10 تا 15 ساله این رقم را به میزان سهم درآمدهای نفتی کشورارتقا داد و با برخورداری ایران از یک میلیون اثر ابنیه و سایت تاریخی زمینه و بستر چنین امر خطیری وجود دارد.

وی در ادامه افزود: با رویکرد و تغییر ادبیات دولت در تعاملات جهانی سفر تورهای گردشگری خارجی به ایران ظرف شش ماه گذشته با رشد 200 درصدی مواجه بوده است.

*طرح دهکده گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملارد دنبال خواهد شد

در ادامه این مراسم داوود کرمی فرماندار شهرستان ملارد اظهار داشت: در بحث گردشگری شهرستان مذکوراز ظرفیتها وتوانمندی های بسیاری برخوردار است که دشت شقایق از نمونه‌های آن است که نه تنها در سطح شهرستان بلکه درکل کشورکم نظیر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته دولت طرحها و پروژه‌های متعددی در سطح شهرستان به مرحله بهره برداری خواهد رسید و در آینده نیز طرح دهکده گردشگری و صنایع دستی دنبال  و در مرحله تحقیقاتی قرار خواهد گرفت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart شاخص‌هایی دال بر مداخله خارجی در کشور وجود دارد
  نتایج آزمون‌های زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اعلام شد
  خسارت ۲۱۸ میلیارد تومانی کرونا به حوزه گردشگری کرمان
  افزایش ۱۵ درصدی مستمری کمیته امدادی‌ها
  پروازهای خارجی کی راه می‌افتد؟
  میزان ورودی گردشگر خارجی در سال ۲۰۲۰ به صفر خواهد رسید !
  رشد ۳۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان کرمان
Shocked ماجرای پیش‌فروش یک میلیون دستگاه خودرویی که وجود خارجی نداشت!
Heart واکنش ایران به ادعای روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر تبادل زندانیان ایران و آمریکا
  پیشتازی ۶ درصدی بایدن نسبت به ترامپ در یک نظرسنجی جدید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان