امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لوئیس انریکه: آتلتیکومادرید شانس نخست قهرمانی است

#1
سرمربی بارسلونا اعتراف کرد آتلتیکومادرید شانس نخست قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگاست.
لوئیس انریکه: آتلتیکومادرید شانس نخست قهرمانی است 1بارسلونا فصل قبل با هدایت خراردو مارتینو آرژانتینی نتایج بسیار بدی کسب کرد و نتوانست در هیچ رقابتی عنوان قهرمانی را به دست آورد که این برای آبی-اناریها ناکامی بزرگی به شمار می‌آید. آنها بعد از پایان فصل حاضر نشدند که با تاتا مارتینوی آرژانتینی ادامه دهند و لوئیس انریکه را به عنوان جانشین او انتخاب کردند.
لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا درباره اینکه چه تیمی شانس قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگا را دارد گفت: قهرمانی در لیگا خیلی سخت است و اکنون آتلتیکومادرید تیم جدیدی است که شانس زیادی در این فصل دارد . به نظر من آتلتیکومادرید در این فصل شانس زیادی برای تکرار قهرمانی خود دارد. آنها به عنوان مدافع قهرمانی وارد مسابقات می‌شوند. آنها فصل گذشته تیم خیلی خوبی بودند و توانستند با شایستگی قهرمان شوند . درست است که خیلی از بازیکنان آنها در این فصل جدا شده اند اما باز هم آتلتیکو بخت نخست قهرمانی است؛ چرا که روحیه تیمی بسیار بالایی دارد.
رئال مادرید نیز حریف سنتی و همیشگی ماست که نسبت به قبل قدرتمند تر شده است. آنها خرید‌های خیلی خوبی کردند و این فصل قطعا مدعی قهرمانی هستند و همین باعث شده است کار ما برای قهرمانی سخت باشد. بارسلونا در این فصل نیز چند بازیکن جوان در ترکیب خود دارد که از این فهرست حضور منیر الحدادی در بین ۱۸ بازیکن بارسلونا برای فصل جدید دیده می شود.
سرمربی بارسلونا درباره شرایط بازیکنانش پیش از شروع لیگا گفت: در یک ماه گذشته تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم چند بازیکن جوان برای آینده بارسلونا را به تیم اصلی بیاوریم که الحدادی یکی از آنهاست که برابر الچه شانس بازی دارد. در جام خوان گامپر نیز چند بازیکن جوان را به میدان فرستادم . باید تیم جدیدی برای آینده بارسلونا تشکیل دهیم. البته نه تنها حدادی، بلکه هر کس که در لیست تیم برای این بازی حضور دارد، می تواند برای ما از ابتدا به میدان برود. من خوشحالم که او و سایر بازیکنان را در ترکیبم دارم و اگر مونیر هنوز هم همراه تیم اصلی است، به این معنی است که توانایی بالایی دارد و می تواند برای تیم مفید باشد.
انریکه ادامه داد: هیچ تضمینی برای موفقیت ما در دیدار برابر الچه نیست. ما به خوبی می دانیم که آن‌ها حریف دشواری هستند و در کارهای تدافعی بسیار منظم و منسجم عمل می کنند. بازی خیلی سختی برابر الچه داریم و باید در گام نخست بسیار قدرتمند باشیم و بتوانیم بازی‌ها را با پیروزی شروع کنیم.
نیمار و پدرو دو بازیکن بارسلونا هستند که در حال حاضر مصدوم هستند و به احتمال زیاد در بازی برابر الچه غایب خواهند بود. مصدومیت نیمار برزیلی به نظر شدید است و باعث خواهد شد این بازیکن چند هفته ابتدایی لیگا را از دست بدهد.
سرمربی جوان بارسلونا در پایان درباره وضعیت این دو بازیکن گفت: پدرو تمریناتش را به خوبی انجام داده است و توانسته پس از پایان دوران مصدومیتش بازگشت خوبی به تمرینات داشته باشد البته شاید او نتواند در بازی برابر الچه به میدان برود . درباره نیمار هم باید بگویم که او زیر نظر کادر پزشکی تیم مصدومیتش را درمان می‌کند.
بارسلونا در هفته نخست لیگا باید برابر الچه به میدان برود . آبی و اناری‌ها که فصل گذشته ناکام بودند و نتوانستند به قهرمانی برسند، امیدوار هستند تا این فصل به قهرمانی در لیگا برسند.
لوئیس انریکه: آتلتیکومادرید شانس نخست قهرمانی است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقات WWE | اولین مسابقه برای قهرمانی کمربند آمریکای شمالی
  تاریخ‌سازی وفایی؛ قهرمانی جهان تقدیم به مادربزرگ!
  دیاباته قید جشن قهرمانی را هم زد
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  خط و نشان لوئیس انریکه برای تیم ملی ایتالیا(عکس
  این دانمارک به فکر قهرمانی است (عکس)
  مرگ هوادار نوجوان اتلتیکو در جشن قهرمانی
  جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد
Subarrow مطهری: پرسپولیس ژن قهرمانی دارد
  نایب قهرمانی ماسیک در بلژیک با لژیونرهای والیبال ایران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان