امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استیلی: بازیکن خارجی ما یک دلار هم نگرفته اما با انگیزه است

#1
استیلی: بازیکن خارجی ما یک دلار هم نگرفته اما با انگیزه است 1
امیدواریم این هفته وضعیت مالکیت راه‌آهن مشخص شود استیلی: بازیکن خارجی ما یک دلار هم نگرفته اما با انگیزه است
خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با اینکه بازیکنان‌مان دریافتی نداشته‌اند و بازیکن خارجی‌مان یک دلار هم نگرفته اما همه با انگیزه هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم ، حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و ملوان بندرانزلی اظهار داشت: فردا بازی مشکلی مقابل ملوان داریم. ما هفته گذشته توانستیم در فولادشهر از تیم خوب ذوب‌آهن یک امتیاز بگیریم، آنهم با بازیکنان جوان. در مجموع فردا بازی مهمی در تهران داریم.
وی ادامه داد: ملوان در بازی گذشته خود مقابل پرسپولیس ضمن ارائه یک نمایش مطلوب سه امتیاز را کسب کرد و ما هم با آنالیز سه دیدار این تیم مقابل پدیده، تراکتورسازی و پرسپولیس امیدواریم که بتوانیم نکات مثبت تیم حریف را از کار بیاندازیم. چیزی که برای ما مهم است، این است که بتوانیم کارهایی را که در تمرین انجام داده‌ایم، در بازی هم اجرا کنیم و ضمن ارائه یک نمایش تاکتیکی خوب سه امتیاز را به دست آوریم. 
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اینکه برای بازی فردا چه بازیکنان محروم و مصدومی دارد، خاطرنشان کرد: فقط مربی تیم ما یعنی اولاف یانسن در بازی فردا حضور نخواهد داشت و محروم است. او که کمتر از بقیه نیمکت‌نشینان صحبت می‌کند در بازی مقابل ذوب‌آهن و در کمال ناباوری از سوی داور چهارم اخراج شد. خوشبختانه دیگر بازیکنان مشکلی ندارند و فقط یکی دو بازیکن جوان تیم کمی آسیب‌دیده هستند.
استیلی درباره بحث مالکیت باشگاه راه‌آهن عنوان کرد: این موضوع دیگر قدیمی شده است و البته برای خود ما هم اهمیت زیادی دارد. چهار هفته از لیگ گذشته است و اکنون وارد هفته پنجم شده‌ایم. شاید تیمی نباشد که تاکنون بازیکنانش بدون دریافتی بوده باشند اما راه‌آهن چنین وضعیتی دارد. اتفاقاً روز گذشته به بازیکنان تیم، بازیکن خارجی‌مان را مثال می‌زدم که اگر خارجی‌ها پول نگیرند بازی نمی‌کنند اما اکنون چهار هفته از لیگ گذشته و ما یک دلار هم به بازیکن خارجی‌مان پول نداده‌ایم اما همه با انگیزه کارشان را انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: موضوع مالکیت باشگاه مطمئناً روی روحیه بازیکنان تأثیرگذار است و یکی از مشکلات اساسی ما همین موضوع بوده که نتوانستیم به بازیکنان پولی پرداخت کنیم و حتی آنها از سال گذشته طلب‌هایی دارند. امیدواریم شرایط فراهم شود تا بتوانیم کارمان را راحت‌تر پیش ببریم. 
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره اینکه چه زمانی قرار است این مشکل حل شود، گفت: به ما گفتند هرچه زودتر مشکل حل خواهد شد و دادستانی هم تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته تا این مشکل را حل کند. امیدواریم این هفته وضعیت مالکیت باشگاه راه‌آهن کاملاً مشخص شود و ما منتظریم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استیلی: بازیکن خارجی ما یک دلار هم نگرفته اما با انگیزه است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  پنج خارجی و یک لژیونر در فهرست تیم‌ملی چین
  این همه بازیکن خوب، فقط برای یک پستِ تیم ملی!
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی
  هجومی‌ترین ترکیب فصل پرسپولیس؛ حمله با ۶ بازیکن!
  خداحافظی غیرمنتظره بازیکن مطرح تیم ملی والیبال
Clocket خودزنی عجیب گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ ایران/ آینده‌ات را نجات بده!
  آزمون بهترین بازیکن زنیت شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان