امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اگر قهرمان بسکتبال آسیا با اعتماد به نفس بازی کند..

#1
اگر قهرمان بسکتبال آسیا با اعتماد به نفس بازی کند.. 1

سایت رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در گزارشی به وضعیت تیم ملی ایران پرداخته و از نقش زیاد حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در ترکیب ایران گفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت رسمی رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در گزارش های روزانه خود درباره 24 تیم حاضر در جام جهانی به ایران رسید و درباره وضعیت ملی‌پوشان ایران که به عنوان قهرمان آسیا راهی گرانادا می‌شوند نوشت. در این گزارش از توانایی‌های ملی پوشان ایران گفته شده و تاکید شده که اگر بسکتبالیست‌هایی که بچیروویچ با خود به اسپانیا می‌برد با اعتماد به نفس بازی کنند ایران توانایی شکست دادن حریفانش را دارد.

گزارش سایت رقابت‌های جام جهانی به شرح زیر است:

یک نوسان گذرا نبود که ایران در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 2011 برابر اردن تن به شکست داد و از رسیدن به المپیک بازماند. ایران تمامی حریفانش را یکی پس از دیگری شکست می‌داد و به دنبال سومین قهرمانی پیاپی‌اش در آسیا بود که برابر اردن مغلوب شد. آن شکست با اینکه بسیار تلخ بود اما به بسکتبال ایران یاد داد که برای موفقیت باید آماده بود تا در هر مسابقه تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی تلاش کرد. آن شکست یک بیدارباش برای بسکتبال ایران بود.

پس از آن بسکتبال ایران سال گذشته بیدار شد و توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا بدون شکست به مدال طلا برسد و سهمیه جام جهانی کسب کند. ابتدای امسال که قرعه کشی انجام شد و ایران در گروه A با اسپانیا، فرانسه، برزیل، صربستان و مصر هم‌گروه شد تمام حریفانش از آن با احترام یاد کردند. ایرانی تیمی با تجربه است، در هر منطقه قدرت دارد و تیمی با ثبات محسوب می‌شود.

حامد حدادی سنتر 218 سانتی متری بسکتبال ایران است که جزو بازیکنان منحصر به فرد قاره محسوب می‌شود. او یک مهره بسیار تاثیر گذار و غالب در ترکیب تیم ملی ایران بود که در رقابت‌های قهرمانی آسیا میانگین 18.8 ریباند، 10 ریباند و 1.7 بلاک شات در هر مسابقه به نام خود ثبت کرد. همچنین تیم ملی ایران صمد نیکخواه بهرامی را دارد. فوروارد سرعتی بسکتبال ایران که 198 سانتی متر قامت دارد حمل توپ و دریبل برایش بسیار ساده است و در اینکه به سمت سبد حریف حمله کند و امتیاز کسب کند برایش کاری ندارد. او در قهرمانی آسیا 47.6 درصد از پرتاب‌های سه‌امتیازی‌اش موفق بوده و میانگین 12.8 امتیاز در هر مسابقه به نام خودش ثبت کرده است.

صمد 31 ساله است و حامد حدادی 29 سال سن دارد. این دوبازیکن مطمئنا شانس‌های زیادی در اختیار ایران قرار خواهند داد و در کنارشان ارسلان کاظمی نیز می‌تواند به آنها کمک کند. ارسلان بعد از حضور در جام جهانی 2010 و قهرمانی آسیا در سال 2011 دوره گذشته رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد و نتوانست به همراه ایران قهرمان قاره کهن شود. مهمد بچیروویچ سرمربی جدید تیم ملی در آن زمان اعلام کرد بازیکنانی که در تمرین‌ها حاضر نباشند در ترکیب جایی ندارند و او هم چون نمی‌توانست به طور کامل در تمرین‌ها باشد نتوانست به قهرمانی آسیا برسد. ح

ارسلان کاظمی 202 سانتی‌متری که به قدرت ریباندش شناخته می‌شود، در جام جهانی گذشته که در لیگ دانشگاهی آمریکا بازی می‌کرد، در تیم ایران حضور داشت و تنها یک تماشاگر نبود. کاظمی برابر تیم‌های آمریکا، اسلوونی، برزیل، کرواسی و تونس به میدان رفت.

ارسلان در جریان کاپ‌آسیا نیز عملکرد خوبی داشت و در فینال برابر چین تایپه 10 ریباند و 14 امتیاز به نام خودش ثبت کرد. او همچنین در لیگ برتر ایران نیز یک بازیکن حیاتی برای پتروشیمی بود که برابر مهرام در فینال به پیروزی رسید. باید گفت که ایران نقاط قوت بسیار زیادی دارد.

اگر قهرمانی آسیا بتواند با اعتماد به نفس در اسپانیا به میدان برود شانس کسب پیروزی برابر حریفانش را دارد و می‌تواند به مرحله دوم جام جهانی صعود کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  استقلال، صدرنشین مقتدر گروه سوم آسیا
  شما بگویید: قهرمان UCL 2021 کدام است؟
  لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پخش نمی‌شود
  ممنوعیت شادی گل همراه با مربیان در آسیا
Subarrow خطیبی-آسیا؛ این بار در قامت سرمربی (عکس)
  تحلیل سرمربی سابق الوحده از دیدار با پرسپولیس در آسیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان