امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعتراض رسمی فدراسیون بسکتبال به زمان بازی‌های ایران

#1
فدراسیون بسکتبال با ارسال نامه‌ای به دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال آسیا، مراتب اعتراض خود را به تغییر برنامه مرحله دوم رقابتهای جوانان آسیا اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال، متن نامه به شرح زیر است:

"جناب آقای هاکوپ خاجیریان

دبیرکل محترم فیبا آسیا

با سلام

با توجه به برنامه اعلام شده قبلی مسابقات و تغییر ناگهانی آن در دوحه قطر، موارد ذیل بحث و سوال فراوان برای فدراسیون بسکتبال ایران، کمیته ملی المپیک و وزرات ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران ایجاد نموده و اینجانب به هیج وجه نمی توانم پاسخ منطقی و قانع کننده ای از نظر فنی و ورزشی به وزیر ورزش و جوانان و ریاست کمیته ملی المپیک ارائه نمایم.

موارد مورد اعتراض بشرح زیر است:

1- برنامه قبلی اعلام شده توسط کنفدراسیون بسکتبال آسیا قبل از شروع مسابقات به یکباره و پس از پایان دور اول و بدون هیچگونه دلیل قانونی و منطقی تغییر کرده است.

2- طبق دستور العمل مسابقات قهرمانی آسیا، تنها ساعت بازی تیم میزبان قابل تغییر می باشد و سایر مسابقات بایستی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار گردد.

3- بسیار منطقی و اصولی می باشد که مسابقات دور دوم بایستی ابتدا با مسابقات گروه E و در ادامه گروه F آغاز گردد که این امر با کمال تأسف کاملاً به صورت برعکس اعمال گردیده است.

4- به چه مناسبت هر سه بازی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در ساعت 13 انجام خواهد شد. آیا تیمی که در ساعت 13 بایستی در مسابقه شرکت نماید، امکان تمرین در آن روز را دارد؟!

آیا وضعیت تغذیه و ناهار تیم قابل برنامه‌ریزی می‌باشد؟!

این مسئله در هر سه روز مرحله دوم مسابقات برای تیم ملی ایران تکرار شده و برای هیچ تیم دیگری وجود ندارد و اجرای این نوع برنامه کاملاً ظلم به تیم ملی بسکتبال ایران است.

5- با توجه به برنامه اعلام شده که کاملاً یک طرفه و به ضرر ایران است، تقاضای تغییر ساعت بازی‌های بعدی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران را دارم. با توجه به برنامه قبلی، مسابقات تیم ملی ایران به ترتیب بازی اول ساعت 15، بازی دوم ساعت 17 و بازی سوم ساعت 19 اعلام شده بود، چگونه تغییر به وجود می آید که تمامی بازیهای ایران در این مرحله به ساعت 13 تغییر پیدا کرده است. آیا چنین شرایطی برای کشور دیگری وجود دارد. تمام این برنامه ریزی یک طرفه و به ضرر ایران تنظیم شده و این تغییرات در غیاب شما در دوحه قطر صورت گرفته، خواهشمند است رسیدگی و دستور رفع این بی عدالتی را در رابطه با تیم ملی بسکتبال ایران به مسئولین مستقر در دوحه عنایت فرمائید. از توجه و رسیدگی شما سپاسگزارم.

تغییر در برنامه حق مسلم ایران است. کدام کشور همانند ایران برایش اینگونه برنامه ریزی شده که تماما حالات روحی روانی و فیزیکی تیم ملی ایران را متزلزل کرده است و این روش به هیچ وجه عادلانه نیست. خواهشمند است هرچه سریعتر تکلیف ما را روشن نمائید.

محمود مشحون

رئیس فدراسیون بسکتبال"

 تمامی بازی‌های مرحله دوم ایران در رقبت‌های قهرمانی آسیا ساعت 13 اعلام شده است که بر این اساس تیم ملی ایران تمرینات صبح و بعد از ظهر خود را نمی‌تواند انجام دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط "تنها" ، حقوقدان انجمن
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  رسمی شد: علیرضا جهانبخش به فاینورد پیوست
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  قاضی هیتلر برای فدراسیون آلمان دردسرساز شد!
  رسمی؛ تاتنهام نه، اریک تن هاخ با آژاکس تمدید کرد
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  زمان حضور سرمربی تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  زمان بازگشت لواندوفسکی به میادین مشخص شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان