امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صعود تیم بسکتبال ایران با برتری برابر قزاقستان

#1
صعود تیم بسکتبال ایران با برتری برابر قزاقستان 1
  صعود تیم بسکتبال ایران با برتری برابر قزاقستان
 خبرگزاری تسنیم: تیم بسکتبال جوانان ایران در روز پایانی دور مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا با برتری مقابل قزاقستان به عنوان تیم اول گروه C به دور دوم مسابقات راه یافت.
   به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم تیم ملی جوانان ایران در روز پایانی دور مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا مقابل تیم قزاقستان قرار گرفت و با شکست سنگینی که به حریف خود تحمیل کرد و کسب دومین پیروزی خود به عنوان تیم اول گروه C به دور دوم مسابقات راه یافت.
مهیار مهر،علیرضا سرودی،نوید رضایی فر،محمد یوسف‌وند و محمد رضایی 5 بازیکنی بودند که از ابتدا مقابل قزاقستان وارد زمین شدند.
تیم بسکتبال کشورمان در ابتدای بازی با حملات پیاپی خود 7 امتیاز کسب کرد و همزمان با کسب امتیاز10 ایران ،بازیکنان قزاقستان با یک پرتاب سه امتیازی موفق شدند اولین توپ را وارد سبد ایران کنند در انتها نیز بازیکنان کشورمان موفق شدند 29 بر 20 در کوارتر اول تیم پیروز میدان باشند.
در کوارتر دوم حملات ایران شدت گرفت به نحوی که بعد از گذشت دقایقی اختلاف به 20 امتیاز رسید و تیم ایران 5 دقیقه مانده به پایان این تایم بازی با نتیجه 41 بر 21 پیش افتاد و در ادامه بازی نیز بازیکنان قزاقستان که نتوانستند مانع امتیاز آوری بازیکنان ایران شوند با نتیجه 22 بر 9 در کوارتر دوم شکست را پذیرا شدند تا نیمه نخست بازی با نتیجه 51بر 28 به سود تیم ملی کشورمان خاتمه پیدا کند.
بازیکنان قزاقستان که در نیمه نخست مغلوب توانایی های جوانان ایرانی شده بودند سعی کردند با مستحکم تر کردن خط دفاعی خود مانع از افزایش اختلاف بازی شوند و در این زمینه هم تا حدودی موفق بودن به نحوی که بعد از گذشت 6 دقیقه از کوارتر سوم بازی فقط 18 امتیاز بین دو تیم رد و بدل شد که سهم هر یک نیز 9 امتیاز بود. در ادامه بازیکنان ایران بازی پایاپای و نزدیک کوارتر سوم را در دقایق پایانی شکستند و باز هم جریان بازی را به نفع خود تغییر دادند و با نتیجه 64 بر 38 پیش افتادند. با نتیجه 16 بر 15 که ملی پوشان کشورمان در کوارتر سوم کسب کردند با برتری 24 امتیازی نسبت به حریف خود کوارتر چهارم را آغاز کردند.
شروع کوارتر چهارم با کسب 5 امتیاز توسط بازیکنان قزاقستان همراه بود،قزاق ها موفق شدند در ابتدای این کوارتر برتری ایران را به 19 امتیاز کاهش دهند اما در ادامه تنها برتری بازیکنان حریف در این بازی دوام چندانی نداشت و خیلی زود بازیکنان ایران بار دیگر پیش افتادند و در 4 دقیقه پایانی اختلاف بازی را به 26 امتیاز افزایش دادند.
تیم ملی ایران در پایان 40 دقیقه موفق شد با نتیجه 81بر 56 دومین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را ثبت کند.
محمد یوسف‌وند کاپیتان تیم ملی جوانان 22 امتیاز و 11 ریباند کسب کرد و با تاثیرگذاری 26 ،موثرترین،امتیازآورترین و بهترین ریباندر ایران دراین دیدار بود.
مرحله مقدماتی رقابت های زیر 18 سال بسکتبال آسیا امروز به پایان رسید و 3 تیم برتر هر گروه به جمع 12 تیم برتر مرحله دوم راه یافتند،  تیم ملی کشورمان به عنوان تیم اول به همرته قزاقستان و کویت تیم هاوی دوم و سوم گروه ‍C با تیم های چین تایپه،‍ ژاپن و هنگ کنگ تیم های اول تا سوم گروه D در دور دوم مسابقات در گروه F به مدت سه روز به رقابت با هم خواهند پرداخت.
تیم ملی ایران فردا(جمعه 31 مردادماه)ساعت 14:30 به وقت تهران مقابل هنگ کنگ تیم سوم گروه D به میدان می رود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صعود تیم بسکتبال ایران با برتری برابر قزاقستان 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقه آریا داوری در برابر آکیرا توزاوا
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  نوراللهی: با برد الریان خیالمان از صعود راحت می شود
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد
  لقب جالب کاسیاس به زیدان پس از صعود (عکس)
  دست برتری الاهلی مقابل رقبای ایرانی
  چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد
  طاهری: سعی می‌کنیم از گروه چهار آسیا صعود کنیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان