امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راجرز: باید از سوآرس برای این برد تشکر کنم

#1
سرمربی لیورپول عنوان کرد: لوئیس سوآرس به تیم او کمک کرد تا بتواند با برتری برابر ساوت‌همپتون صاحب سه امتیا‌ز این مسابقه شود.
راجرز: باید از سوآرس برای این برد تشکر کنم 1 لیورپول روز گذشته (یکشنبه) موفق شد در هفته‌ نخست لیگ برتر ساوت‌همپتون را با نتیجه‌ دو بر یک شکست دهد.
برندان راجرز، سرمربی لیورپول پس از پیروزی تیمش برابر ساوت‌همپتون در نشست خبری خود، گفت: باید از لوئیس سوآرس برای کسب این پیروزی تشکر کنم. تعجب نکنید. باید دقیقا از خود او تشکر کنم. او امروز(روز گذشته) صبح یک پیام دوستانه برای ما فرستاد و بهترین‌ها را برایمان آرزو کرد. این پیام خیلی از لحاظ روحی به ما کمک کرد تا بتوانیم در این دیدار صاحب برتری شویم. سوآرس اکنون دوست همه لیورپولی‌ها محسوب می‌شود. البته جاه‌طلبی‌های باشگاه باید بیش از یک بازیکن باشد. درست است که او یک بازیکن خوبی است اما باید به خودمان وابسته باشیم نه به بازیکن خاصی.
سرمربی لیورپول درباره استوریج که گل دوم تیمش را به ثمر رساند، گفت: از او کاملا راضی هستم، چرا که بازی به بازی بهتر می‌شود. او در ۵۰ بازی خود در لیورپول ۳۶ گل زده و از این حیث دومین گلزن برتر در تاریخ لیورپول محسوب می‌شود که توانسته در عرض ۵۰ بازی این تعداد گل بزند. این آمار سطح بالای بازی او را می‌رساند. استوریج هر لحظه بوی گل می‌دهد. خوشحالم که امروز توانستیم در این بازی خانگی سه امتیا‌ز را کسب کنیم. این تنها با سخت کوشی بازیکنانم به دست آمده است. البته وقتی دروازه‌ ما باز شد خیلی سخت بود که دوباره بتوانیم صاحب برتری شویم، اما بازیکنانم به بازی برگشتند و توانستند روند مسابقه را تغییر دهند.
راجرز در پایان گفت: در همین هفته‌ نخست نشان دادیم که توانایی پیروزی در هر دیدار سختی را داریم. خوب دفاع کردیم و از موقعیت‌هایمان به بهترین شکل استفاده کردیم. باید در بازی‌های بعدی نیز همین‌گونه باشیم و از کم ترین فرصت‌های گل به گل برسیم و نتیجه را حفظ کنیم.
لیورپول در هفته‌ دوم لیگ جزیره باید در ورزشگاه "اتحاد" به دیدار منچسترسیتی برود.
راجرز: باید از سوآرس برای این برد تشکر کنم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم
  اینزاگی: لواندوفسکی باید برنده توپ طلا می شد
  عصبانیت کونته؛ یوونتوس باید مودب تر باشد!
  مورینیو: بیل باید جای هری کین را بگیرد
  سردار ازمون باید از زنیت برود
  خشمگین ترین مسی، بالا تا پایین بارسا باید تغییر کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان