امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با شکست سايپا به کورس قهرماني باز مي‌گرديم

#1
با شکست سايپا به کورس قهرماني باز مي‌گرديم 1
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تيم سايپا حريف دست و پا بسته اي براي ما نخواهد بود و ما با تمام توان مقابل اين تيم حاضر مي شويم تا جايگاه مان را در کورس قهرماني تثبيت کنيم.
امید ابراهیمی، هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درباره شکست این تیم مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم رقابت های لیگ چهاردهم جام خلیج فارس گفت: این بازی به نظر من بازی خوبی و ما می توانستیم در این دیدار بازنده نباشیم . از ابتدا هم روند خوبی را شروع کرده بودیم و موقعیت های خوبی هم روی دروازه حریف داشتیم که متاسفانه با پنالتی سپاهان و گل اول این تیم شرایط بازی تغییر کرد و نتوانستیم دست پر از اصفهان برگردیم. به هر حال باید شکست بازی قبل را فراموش کنیم و به آینده نگاه ویژه داشته باشیم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به پنالتی گرفته شده برای تیم حریف که حرف و حدیث هایی را نیز در پی داشت افزود : من در زمان اعلام پنالتی درگیر بازی بودم و خیلی متوجه چگونگی اعلام پنالتی نشدم و فکر می کنم که بهتر باشد کارشناسان داوری در این باره نظر بدهند.
ابراهیمی که فصل سیزدهم را در تیم سپاهان توپ می زد و در این بازی مقابل تیم سابقش به میدان رفت، در خصوص احساسش در این باره گفت: انصافا هواداران سپاهان در این بازی به من لطف داشتند و تشویقم کردند و البته من هم به این ابراز احساسات‌شان پاسخ دادم. در کل باید بگویم که برای من پیراهن تیمی که به آن تعهد دارم، ارزش زیادی دارد و من هم با تمام وجود برای استقلال به میدان رفتم.
ابراهیمی درباره بازی های جام ملت های آسیا و احتمال حضورش در تیم ملی هم خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را می کنم تا با تمرینات خوبی که پشت سر می گذارم به وضعیت ایده آلم برسم و انتخاب نفرات تیم ملی دیگر بر عهده کادرفنی خواهد بود. در کل باید بگویم که هر بازیکنی افتخار می کند که برای تیم ملی کشورش به میدان برود.
هافبک استقلال همچنین ضمن اشاره به دیدار روز سه شنبه تیمش مقابل سایپای البرز نیز اظهار داشت : به نظر من ما نباید فریب گل آوراژ پائین حریف را بخوریم و سایپا را دست کم بگیریم، این تیم سازمان منسجم و خوبی در فوتبالش دارد و می تواند برای استقلال دردسرساز شود . ما هم باید با تمام تلاش خود به میدان برویم و با حمایت هواداران مان سه امتیاز این بازی را بدست بیاوریم تا از همین حالا جایگاه مان را کورس قهرمانی حفظ کنیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با شکست سايپا به کورس قهرماني باز مي‌گرديم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  طلسم واسعی بالاخره شکست (عکس)
  طلسم طارمی بعد از ۹ بازی بالاخره شکست
  سریال ناکامی سعید ملایی با شکست مقابل نفر سوم آسیا
  شکست آ. ا. ک با بازی تعویضی انصاری‌فرد
  رکورد عجیب احمد نوراللهی شکست
  جهانبخش و فرصت کوتاه؛ شکست برایتون

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان